Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

поточний ремонт приміщень гуртожитку літ "А-9" за адресою : м. Харків, вул. Гв. Широнінців, 43-А
Очікувана вартість
199 632,58 UAH
UA-2019-05-31-001449-b 0e27cef07e7f4c87a0071799d9cca88a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Байда

+380577041140 tender852@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 травня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Код ЄДРПОУ: 02071139
Вебсайт: http://nlu.edu.ua
Місцезнаходження: 61024, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Пушкінська, 77
Контактна особа: Лілія Байда
+380577041140
tender852@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
поточний ремонт приміщень гуртожитку літ "А-9" за адресою : м. Харків, вул. Гв. Широнінців, 43-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61170, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Гв. Широнінців, 43-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата по договору здійснюється: за рахунок коштів спеціального фонду по факту виконаних робіт на підставі довідки про вартість виконаних робіт по формі № КБ-3 та акту приймання виконаних робіт по формі № КБ-2В, оформлених підписами і печатками Замовника і Підрядника. Акт приймання виконаних робіт по формі № КБ-2В та довідки про вартість виконаних робіт по формі № КБ-3 готує Підрядник, підписує і передає уповноваженому Замовнику для перевірки у строк не пізніше 28 числа звітного місяця. Замовник протягом 3-днів перевіряє реальність цих документів у частині фактично виконаних обсягів робіт, підписує та оформляє в установленому порядку. Замовник оплачує виконану Підрядником роботу, згідно умов даного договору протягом 30 (тридцяти) банківських днів, після підписання акту виконаних робіт. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

31 травня 2019 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Смаль Валентина Іванівна
#2070701066
Переможець 199 632,58
UAH
31 травня 2019 16:08

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 травня 2019 16:10