Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Настінні емблеми та інформаційні таблички за кодом СРV за ДК 021:2015 39290000-1 Фурнітура різна
Очікувана вартість
27 000,00 UAH
UA-2019-05-31-001403-c ● 9e230b5427d64db6ab5860c1aa1d14cc
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "ОСВІТНЯ АГЕНЦІЯ МІСТА КИЄВА" |
Код ЄДРПОУ: | 35075848 |
Місцезнаходження: | 01004, Україна , Київ обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка, буд.3 |
Контактна особа: |
Шуляк Олег Іванович 380948585854 shulyakoleh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2019 20:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2019 20:20 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 06 червня 2019 14:26 |
Очікувана вартість: | 27 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 135,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна
настінні емблеми та інформаційні таблички за кодом СРV за ДК 021:2015 39290000-1 Фурнітура різна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
настінні емблеми та інформаційні таблички за кодом СРV за ДК 021:2015 39290000-1 Фурнітура різна.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03065, Україна, місто Київ, Київ, проспект Перемоги, 38-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2019
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 травня 2019 20:11 |
Оголошення на придбання Логотипів.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 червня 2019 09:06
Дата відповіді: 03 червня 2019 09:21
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. В тендерній документації відсутні посилання на торгові марки чи моделі товарів.
2. До участі в торгах допускаються суб’єкти підприємницької діяльності які відповідають кваліфікаційним критеріям, що зазначені в тендерній документації. Критерієм вибору переможця є ціна з урахуванням всіх необхідних податків і зборів.
2. До участі в торгах допускаються суб’єкти підприємницької діяльності які відповідають кваліфікаційним критеріям, що зазначені в тендерній документації. Критерієм вибору переможця є ціна з урахуванням всіх необхідних податків і зборів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-31-001403-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП ВОЙТОВИЧ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2943000829
Дата подання: 07 червня 2019 12:00
Неправомірне визначення переможця
Шановний Замовнику.
Пропозиція ФОП Таланова Г.В. неправомірно визначена переможцем торгів, оскільки не відповідає вимогам закупівлі.
У п. 4 Оголошення про проведення закупівлі Замовником чітко зазначено "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження", які мав підтвердити Учасник торів у складі своєї пропозиції. І, оскільки, пропозиція подається до початку торгів (до проведення аукціону), тож і документи "в її складі" мали бути надані в період подання пропозицій по 05 червня 2019, 17:00 год. (крім зміни ціни за результатами аукціону).
Зокрема, серед іншого, Замовник вимагав надати:
4.1. Довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про підприємство (надається окремим документом)
4.11. Підписаний та заповнений проект договору згідно Додатку 3;
4.13. Після закінчення аукціону учасник повинен надати в електронному вигляді форму пропозиції з вказаною ціною за результатом аукціону на сторінці відповідної закупівлі торгівельного майданчику.
По цих пунктах ФОП Таланова Г.В. не виконано вимоги закупівлі, відповідні документи не подано.
Згідно підпункту 5 пункту ІІ Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель..." Учасник має право подати пропозицію (відповідно, і прикріпити в електронному вигляді усі документи, що вимагаються) "на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення", а "пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються". ФОП Таланова Г.В. не подано відповідні документи "в складі своєї пропозиції" до дати проведення аукціону. А внесення змін до Пропозиції чи подання документів після проведення аукціону суперечить підпункту 6 пункту ІІ того ж Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. де чітко прописано, що "Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників". Це означає, що подання Замовнику після аукціону документів, які вимагались, але попередньо не прикріплювались в електронному виді, не те що на площадці торгів та й навіть в паперовому вигляді суперечить законодавству про проведення торгів за державні кошти.
Замовник зобов'язаний відхилити пропозицію Учасника згідно підпункту 4 пункту 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, де чітко зазначено, що неподання Учасником будь-яких документів є підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції та її відхилення, через невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Відповідно до вимог законодавства України у сфері державних закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель як "об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій" та "запобігання корупційним діям і зловживанням".
На підставі вищенаведеного вимагаємо від Замовника відхилити пропозицію ФОП Таланова Г.В. як таку, що не відповідає умовам Закупівлі, та визначити переможцем торгів ФОП Войтович О.А.
Зі своєї сторони гарантуємо поставку якісного товару у визначені терміни.
Розгорнути
Згорнути
Пропозиція ФОП Таланова Г.В. неправомірно визначена переможцем торгів, оскільки не відповідає вимогам закупівлі.
У п. 4 Оголошення про проведення закупівлі Замовником чітко зазначено "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження", які мав підтвердити Учасник торів у складі своєї пропозиції. І, оскільки, пропозиція подається до початку торгів (до проведення аукціону), тож і документи "в її складі" мали бути надані в період подання пропозицій по 05 червня 2019, 17:00 год. (крім зміни ціни за результатами аукціону).
Зокрема, серед іншого, Замовник вимагав надати:
4.1. Довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про підприємство (надається окремим документом)
4.11. Підписаний та заповнений проект договору згідно Додатку 3;
4.13. Після закінчення аукціону учасник повинен надати в електронному вигляді форму пропозиції з вказаною ціною за результатом аукціону на сторінці відповідної закупівлі торгівельного майданчику.
По цих пунктах ФОП Таланова Г.В. не виконано вимоги закупівлі, відповідні документи не подано.
Згідно підпункту 5 пункту ІІ Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель..." Учасник має право подати пропозицію (відповідно, і прикріпити в електронному вигляді усі документи, що вимагаються) "на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення", а "пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються". ФОП Таланова Г.В. не подано відповідні документи "в складі своєї пропозиції" до дати проведення аукціону. А внесення змін до Пропозиції чи подання документів після проведення аукціону суперечить підпункту 6 пункту ІІ того ж Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. де чітко прописано, що "Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників". Це означає, що подання Замовнику після аукціону документів, які вимагались, але попередньо не прикріплювались в електронному виді, не те що на площадці торгів та й навіть в паперовому вигляді суперечить законодавству про проведення торгів за державні кошти.
Замовник зобов'язаний відхилити пропозицію Учасника згідно підпункту 4 пункту 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, де чітко зазначено, що неподання Учасником будь-яких документів є підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції та її відхилення, через невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Відповідно до вимог законодавства України у сфері державних закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель як "об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій" та "запобігання корупційним діям і зловживанням".
На підставі вищенаведеного вимагаємо від Замовника відхилити пропозицію ФОП Таланова Г.В. як таку, що не відповідає умовам Закупівлі, та визначити переможцем торгів ФОП Войтович О.А.
Зі своєї сторони гарантуємо поставку якісного товару у визначені терміни.
Скасована
Дата: 07 червня 2019 14:20
Причина: cancelled
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ТАЛАНОВА ГАННА ВАЛЕНТИНІВНА #2774607763 |
Рішення скасоване |
23 354,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2019 14:20
|
ФОП ТАЛАНОВА ГАННА ВАЛЕНТИНІВНА #2774607763 |
Відхилено |
23 354,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2019 16:34
|
ФОП ВОЙТОВИЧ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА #2943000829 |
Переможець |
23 484,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2019 09:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Scan_20190626_143618.pdf | укладений |
26 червня 2019 18:43
|