Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Випробовування кисневих балонів
Очікувана вартість
29 100,00 UAH
UA-2019-05-31-000838-c edd72f21dfb34b2e8ba58412e4bde9de
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Виговський Михайло Володимирович

380961814307 skoraja_zhitomir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласно ради, ЦЕМД та МК
Код ЄДРПОУ: 38500095
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 98-в
Контактна особа: Виговський Михайло Володимирович
380961814307
skoraja_zhitomir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2019 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2019 17:00
Очікувана вартість: 29 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 145,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Випробовування кисневих балонів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
83 послуга
Випробовування кисневих балонів (Джерело фінансування закупівлі - кошти медичної субвенції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Покровська, 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КРІОГЕНСЕРВІС" 29 048,34
UAH з ПДВ
29 048,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2019 16:44
статут.pdf
04 червня 2019 16:44
право підпису.pdf
04 червня 2019 16:44
опис до статуту.pdf
04 червня 2019 16:44
відомості ЄДРПОУ.pdf
04 червня 2019 16:44
Витяг з ЄДР.pdf
04 червня 2019 16:44
Виписка з ЄДР.pdf
04 червня 2019 16:44
Подача.pdf
04 червня 2019 16:44
Довідка мат-тех база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КРІОГЕНСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КРІОГЕНСЕРВІС"
#21543199
Переможець 29 048,34
UAH з ПДВ
06 червня 2019 14:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 червня 2019 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КРІОГЕНСЕРВІС"
#21543199
29 048,34
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 08:25
Протокол зав. № 23.pdf укладений
02 січня 2020 21:21
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 17:16
ДУ № 2 до Дог. № 1052 від 27.12.2019.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 17:14
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 13:23
ТОВФ Кріогенсервіс ДУ №1 до дог. № 1052.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 13:22
Договір 1052.pdf укладений
04 липня 2019 10:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з рішенням двадцять третьої сесії VII скликання Житомирської обласної ради від 23.05.2019 року №1474 "Про припинення комунальної установи "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради шляхом перетворення в комунальне некомерційне підприємство" 1. Замінити сторону в Договорі з Комунальної установи "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради в особі т.в.о. головного лікаря Мошківської Світлани Андріївни на Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради в особі в.о. директора Мошківської Світлани Андріївни 2. Перенести невиконані зобов'язання з Комунальної установи "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради на Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради 3. Внести зміни до Розділу "МІсцезнаходження та банківські реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: 1052
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст.188 ГК України, пунктом 1 частини 4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі", та пунком 2.4 розділу 2 Договору № 1052 від 03.07.2019 р. 1. Зменшити суму Договору на 6649,62 грн. (шість тисяч шістсот сорок дев'ять грн. 62 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 1108,27 грн., виклавши п. 2.3. частини 2 Договору в наступній редакції: "2.3. Загальна сума Договору становить 22398,72 грн. (двадцять дві тисячі триста дев'яносто вісім грн. 72 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 3733,12 грн. (три тисячі сімсот тридцять три грн. 12 коп.)."
Номер договору про закупівлю: 1052
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 22 398,72
UAH (в тому числі ПДВ 3 733,12 UAH)