Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картриджі та тонери для ксероксів та для принтерів та запчастини до них
Очікувана вартість
53 000,00 UAH
UA-2019-05-31-000589-c ● a11636a5268c4f8fa8292b894148553c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 19020407 |
Вебсайт: | http://gukv.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київ обл., Київ, Хрещатик,10 |
Контактна особа: |
грицай тетяна василівна 380442026173 tender@gukv.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2019 12:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2019 16:00 |
Очікувана вартість: | 53 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 265,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Картриджі та тонери для ксероксів та для принтерів та запчастини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 штуки
Картриджі та тонери для ксероксів та для принтерів та запчастини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, місто Київ, Київ, Хрещатик, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 травня 2019 12:50 |
Допорогова документація тонер.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 червня 2019 10:11
Дата відповіді: 03 червня 2019 14:41
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До компетенції тендерного комітету належить розгляд пропозиції Учасника закупівлі, яка визначена електронною системою найбільш економічно вигідною на відповідність її умовам документації допорогової закупівлі. Фізичні особи-підприємці, які відповідно до законодавства України мають право здійснювати підприємницьку діяльність з юридичними особами. Загальна вартість закупівлі становить 53 000. 00 грн. Оцінювання Учасників здійснюється електронною системою за результатом аукціону (відповідно до чинного законодавства).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРО-ПРІНТ" #37388311 |
Переможець |
52 584,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2019 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір ТОВ Аверо принт.pdf | укладений |
24 червня 2019 15:06
|