Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі та тонери для ксероксів та для принтерів та запчастини до них
Очікувана вартість
53 000,00 UAH
UA-2019-05-31-000589-c a11636a5268c4f8fa8292b894148553c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

грицай тетяна василівна

380442026173 tender@gukv.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 19020407
Вебсайт: http://gukv.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., Київ, Хрещатик,10
Контактна особа: грицай тетяна василівна
380442026173
tender@gukv.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2019 12:49
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2019 16:00
Очікувана вартість: 53 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 265,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Картриджі та тонери для ксероксів та для принтерів та запчастини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 штуки
Картриджі та тонери для ксероксів та для принтерів та запчастини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, Хрещатик, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 червня 2019 10:11
Дата відповіді: 03 червня 2019 14:41
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До компетенції тендерного комітету належить розгляд пропозиції Учасника закупівлі, яка визначена електронною системою найбільш економічно вигідною на відповідність її умовам документації допорогової закупівлі. Фізичні особи-підприємці, які відповідно до законодавства України мають право здійснювати підприємницьку діяльність з юридичними особами. Загальна вартість закупівлі становить 53 000. 00 грн. Оцінювання Учасників здійснюється електронною системою за результатом аукціону (відповідно до чинного законодавства).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 червня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРО-ПРІНТ" 52 584,00
UAH з ПДВ
52 584,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2019 12:44
Електронний підпис
13 червня 2019 12:32
Технічні Вимоги.pdf
13 червня 2019 12:32
Тендерна Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРО-ПРІНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРО-ПРІНТ"
#37388311
Переможець 52 584,00
UAH з ПДВ
19 червня 2019 15:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2019 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРО-ПРІНТ"
#37388311
52 584,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір ТОВ Аверо принт.pdf укладений
24 червня 2019 15:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 52 584,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 764,00 UAH)