Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електромонтажні роботи за кодом ДК 021:2015 45310000-3 (послуги з монтажу та впровадження комплексної електронної системи доступу до об’єктів адміністрації СМП «Ольвія»)
Очікувана вартість
1 250 000,00 UAH
UA-2019-05-31-000258-a f42a1c18e7994f64a4ba84e3693e8998
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гроголь Володимир Ігорович

+380512589713 v.grogol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів Украни" в особі філії "Октябрьск"
Код ЄДРПОУ: 38728512
Вебсайт: http://www.uspa.gov.ua
Місцезнаходження: 54052, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Корабельний район, А/С 170
Контактна особа: Гроголь Володимир Ігорович
+380512589713
v.grogol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2019 13:07
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2019 12:00
Початок аукціону: 26 червня 2019 11:19
Очікувана вартість: 1 250 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Електромонтажні роботи за кодом ДК 021:2015 45310000-3
(послуги з монтажу та впровадження комплексної електронної системи доступу до об’єктів адміністрації СМП «Ольвія»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
послуги з монтажу та впровадження комплексної електронної системи доступу до об’єктів адміністрації СМП «Ольвія» (джерело фінансування закупівлі - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54052, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, Айвазовського, 29/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Остаточний розрахунок за надані за Договором Послуги , здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів після пред’явлення Виконавцем оригіналу належним чином оформленого рахунку на підставі підписаних Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних poбiт та витрати за формою № КБ 3, Акта приймання-передачі наданих Послуг. Замовник здійснює оплату за надані Послуги за мінусом раніше проведеного розрахунку за надані Послуги першого етапу згідно з п. 4.1. проекту Договору та перерахованої попередньої оплати (авансу) згідно з п. 4.2. проекту Договору Пiсляоплата 10 Банківські 45
Надання послуг Розрахунок за надані Послуги першого етапу здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Акта наданих послуг (першого етапу), на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця Пiсляоплата 10 Банківські 10
Iнша подія Протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Акта наданих послуг (першого етапу), Замовник здійснює попередню оплату (аванс) в розмірі 50 (п’ятдесяти) відсотків від ціни Договору за мінусом раніше проведеного розрахунку за надані Послуги першого етапу згідно з п. 4.1. проекту Договору, на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця Аванс 10 Банківські 45

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 травня 2019 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 13:04
Проект Договору СКУД (послуги).docx
31 травня 2019 13:04
ТД_ СКУД.docx
31 травня 2019 13:04
оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2019 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ" 1 125 000,00
UAH
1 125 000,00
UAH
Документи
ФОП "САМОТІС АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ" 1 210 400,00
UAH
1 210 400,00
UAH
Документи

Публічні документи

24 червня 2019 19:12
Електронний підпис
24 червня 2019 19:10
ДОГОВІР НДУ УНЦЕМ.PDF.pdf
24 червня 2019 19:10
пояснювальна записка.pdf
24 червня 2019 19:10
Відгуки.pdf
24 червня 2019 19:10
договір.pdf
24 червня 2019 19:10
тех.паспорт на авто.pdf
24 червня 2019 19:10
Протокол .pdf
24 червня 2019 19:10
Статут.pdf
24 червня 2019 19:10
довідка про санкції.pdf
24 червня 2019 19:10
Будівельна ліцензія.pdf
24 червня 2019 19:10
Витяг ПДВ.pdf
24 червня 2019 19:10
Виписка.pdf
24 червня 2019 19:10
Витяг.pdf
24 червня 2019 19:10
Опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ"

ФОП "САМОТІС АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ"
#40820975
Відхилено 1 125 000,00
UAH
22 липня 2019 15:12
ФОП "САМОТІС АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ"
#2526305355
Відхилено 1 210 400,00
UAH
22 липня 2019 15:36

Інформація про відміну

Дата відміни
22 липня 2019 15:36
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі