Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охорона майна та приміщень
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-05-30-001469-b 0992230e23694967a0b8d645f1a49421
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Романівна Голубенко

+380484162483 danubeizm@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дунайська обласна лікарня" Одеської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01982146
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., м. Ізмаїл, ВУЛИЦЯ ТЕЛЕГРАФНА, будинок 182/1
Контактна особа: Наталія Романівна Голубенко
+380484162483
danubeizm@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2019 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2019 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2019 16:30
Початок аукціону: 19 червня 2019 14:40
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 місяць
Охорона майна та приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68606, Україна, Одеська область, місто Ізмаїл, вулиця Телеграфна, 182/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2019 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2019 15:56
ПЕРЕЛІК ЗМІН.11.06.doc
11 червня 2019 15:56
Зміни ТД Охорона 2019 на 11.06.19.docx
07 червня 2019 15:57
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
07 червня 2019 15:57
ТД Охорона 2019 на 07.06.19.Кор.docx
30 травня 2019 15:37
ТД Охорона 2019 на 30.05.19.docx
11 червня 2019 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2019 15:56
ПЕРЕЛІК ЗМІН.11.06.doc
11 червня 2019 15:56
Зміни ТД Охорона 2019 на 11.06.19.docx
07 червня 2019 15:57
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
07 червня 2019 15:57
ТД Охорона 2019 на 07.06.19.Кор.docx
30 травня 2019 15:37
ТД Охорона 2019 на 30.05.19.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-03-000033 ● 2c62b817d63e474fb185054a3a787229
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2019 15:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.06.2019 Одеса № 179
Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлани САМОКІШ від 03.06.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 03.06.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 03.06.2019 № 179
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
4. UA-2019-05-30-001469-b 30.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Стосовно висновку прийняті міри та зауваження щодо усунення порушень вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту другого частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону. Зміни до тендерної документації були оприлюднені 07.06.2019р.

2019-06-10 15:09:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

.

2019-06-12 14:48:56

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 червня 2019 14:11
Коментар щодо відміни: Торги скасовано з причини: при формуванні тендерної документації було помилково вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, таким чином виникла неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення
Документи:
18 червня 2019 14:11
Електронний підпис
18 червня 2019 14:09
Протокол с.2.tif
18 червня 2019 14:09
Протокол с.1.tif