Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер в зборі (моноблок, комп’ютерна клавіатура, комп’ютерний маніпулятор типа «миша», операційна система)
Очікувана вартість
674 000,00 UAH
UA-2019-05-30-000360-c 0a4e92eb590241e4b9180ce4843c959e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Залітко Наталія Валентинівна

380567181432 mtz1@prk.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Прокуратура Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 02909938
Вебсайт: http://dnipr.gp.gov.ua/ua/index.html
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Дмитра Яворницького, буд.38
Контактна особа: Залітко Наталія Валентинівна
380567181432
mtz1@prk.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2019 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2019 14:00
Початок аукціону: 18 червня 2019 11:18
Очікувана вартість: 674 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 370,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Персональний комп’ютер в зборі (моноблок, комп’ютерна клавіатура, комп’ютерний маніпулятор типа «миша», операційна система)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49044, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Д. Яворницького, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 травня 2019 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2019 11:27
Тендерна документація компп техніка 29.05. 2019.doc
30 травня 2019 11:26
ПРОТОКОЛ 49 від 29.05.19 Компьют Техніка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 травня 2019 10:31
Дата відповіді: 31 травня 2019 13:49
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно п.3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» N 922-VIII від 25.12.2015 «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».

Згідно додатку № 3 Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» для процедури закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі товару: код за ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) - Персональний комп’ютер в зборі (моноблок, комп’ютерна клавіатура, комп’ютерний маніпулятор типа «миша», операційна система) - 30 шт. «В разі якщо дана тендерна документація має посилання на конкретну торгову марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати, що міститься вираз «або еквівалент».
Виходячи із вищезазначеного тендерний комітет Прокуратури Дніпропетровської області буде розглядати можливість придбання аналогічного за технічними характеристиками товару.
2) Законом не передбачено обмеження в участі в тендерних закупівлях фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ.
Відповідно п.1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» N 922-VIII від 25.12.2015 «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону».
Пропозиції неплатників ПДВ оцінюються автоматично електронною системою закупівель без додавання ПДВ, як остаточна ціна.


Перший заступник прокурора області,
голова тендерного комітету Р. Сосков

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2019 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВФ "СЕРВІС" 672 030,00
UAH з ПДВ
672 030,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шашко 673 830,00
UAH з ПДВ
673 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2019 13:37
Електронний підпис
11 червня 2019 13:35
Acer-to-ПФ-Сервис-19.05.31-1.pdf
11 червня 2019 13:35
СвідоцтвоПДВ.pdf
11 червня 2019 13:35
паспорт+инн.pdf
11 червня 2019 13:35
окпо.pdf
11 червня 2019 13:35
Згоди працівників.pdf
11 червня 2019 13:35
Витяг від 23.03.2018.pdf

Публічні документи

12 червня 2019 21:28
ШАШКО ДОВIДКИ.pdf
12 червня 2019 21:28
ШАШКО ВИТЯГ.pdf
12 червня 2019 21:28
ФIН ЗВIТНIСТЬ.pdf
12 червня 2019 21:28
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦIЯ.pdf
12 червня 2019 21:28
СВ-ВО НДС + ЕДИНЫЙ.pdf
12 червня 2019 21:28
ПАСПОРТ + ИНН.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВФ "СЕРВІС"

ФОП Шашко

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВФ "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 672 030,00
UAH з ПДВ
21 червня 2019 12:58
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВФ "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

21 червня 2019 12:58
Електронний підпис
21 червня 2019 12:55
Прот 56 від 21.06.19.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2019 12:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВФ "СЕРВІС"
#25021641
672 030,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 червня 2019 12:58
Електронний підпис
21 червня 2019 12:55
Прот 56 від 21.06.19.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 серпня 2019 15:45
ДУ 1 моноблоки.pdf зміни до договору
22 серпня 2019 15:44
Електронний підпис укладений
02 липня 2019 17:56
Дог 1 выд 01.07.2019 комп техн.pdf укладений
02 липня 2019 17:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 672 030,00
UAH (в тому числі ПДВ 112 005,00 UAH)