Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Господарські товари
Очікувана вартість
2 176 029,78 UAH
UA-2019-05-29-003042-c ab5dc535fc0849dcbfe41a8f9650c14d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бикоріз Олександр Сергійович

+380444652195 BYKORIZ@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41149437
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61
Контактна особа: Бикоріз Олександр Сергійович
+380444652195
BYKORIZ@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2019 20:58
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2019 23:30
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2019 23:30
Початок аукціону: 20 червня 2019 11:32
Очікувана вартість: 2 176 029,78 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 880,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21760 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
62910 шт
Господарські товари (відповідно до Додатку 3 тендерної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-29-003042-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕНТАХОР-ГРУП", Код ЄДРПОУ:42763055
Дата подання: 03 червня 2019 18:28
Вимога щодо внесення змін до ТД
Шановний Замовнику!
Пунктом 3.3. Додатку №3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вимагається надання у складі пропозиції учасника копії висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, завіреної учасником торгів.
Видача санітарно-епідеміологічного висновку регулюється Законом України від 24 лютого 1994 р. № 4004-ХІІ «Про забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя населення».
Згідно ст. 11 вищезазначеного Закону, державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають:
- проекти міждержавних, державних цільових, регіональних, місцевих і галузевих програм соціально-економічного розвитку;
- інвестиційні проекти і програми у випадках і порядку, встановлених законодавством;
- схеми, передпроектна документація, що стосується районного планування і забудови населених пунктів, курортів тощо;
- проекти нормативно-технічної, інструкційно-методичної документації, що стосується здоров'я та середовища життєдіяльності людини;
- продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей;
- документація на розроблювані техніку, технології, устаткування, інструменти тощо;
- діючі об'єкти, у тому числі військового та оборонного призначення.
Серед переліку продукції, зазначеного у Додатку №3 до тендерної документації, державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягає лише частина позицій, а саме той товар, що безпосередньо має контакт з харчовими продуктами та теоретично може завдати шкоди здоров’ю людини.
Задля уникнення порушення законодавства України щодо отримання висновків санітарно-епідеміологічної експертизи, до п. 3.3. Додатку №3 тендерної документації повинні бути внесені зміни та зазначено, на які саме найменування предмету закупівлі вимагається надання висновків СЕЕ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 червня 2019 10:56
Замовником на найближчому засіданні тендерного комітету буде винесено пропозицію щодо внесення змін до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-05-29-003042-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕНТАХОР-ГРУП", Код ЄДРПОУ:42763055
Дата подання: 03 червня 2019 18:29
Вимога щодо змін до ТД
Пунктом 3.4. Додатку №3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником вимагається надання у складі пропозиції учасника зразків документів виробника на кожен вид продукції, що будуть надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість (сертифікат якості, паспорт, етикетка, ярлик, тощо), завірені учасником торгів. Скановані копії зразків документів виробника продукції рекомендовано надавати з позначкою «Зразок» та мають бути засвідчені виробником предмету закупівлі.
Наше підприємство є імпортером великого переліку посуду та інших господарських товарів з країн ближнього і дальнього зарубіжжя. Для реалізації іноземної продукції на території України ми виготовлюємо паспорти, етикетки, ярлики та іншу супутню документації державною мовою для зручності покупців та потенційних замовників. Дані документи виготовлюються згідно офіційних буклетів та технічних каталогів виробника, але ми не можемо вимагати від іноземних виробників засвідчувати зразки документів, які будуть надаватися Замовнику при поставці.
Тобто дана вимога є дискримінаційною та такою, що унеможливлює участь підприємств з продукцією імпортного виробництва.
Просимо Замовника внести зміни до п. 3.4. Додатку №3 тендерної документації та усунути дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 червня 2019 10:56
Замовником на найближчому засіданні тендерного комітету буде винесено пропозицію щодо внесення змін до тендерної документації

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-29-003042-c.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОГРАД", Код ЄДРПОУ:38356762
Дата подання: 29 липня 2019 16:35
СКАРГА відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі на ТОВ Маліал
Текст скарги перевищує 4000 символів, та знаходится у вкладенні
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2019 20:17
Рішення від 01.08.19 № 10489.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2019 20:16
рішення від 16.08.2019 № 11382.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2019 21:55

Документи подані скаржником

29 липня 2019 16:35
30. Декларація.pdf.PDF
29 липня 2019 16:35
Скарга UA-2019-05-29-003042-c.pdf
29 липня 2019 17:11
Квитанція.pdf

Документи Органу Оскарження

01 серпня 2019 20:16
Рішення від 01.08.19 № 10489.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-19-000034 ● 05484528345049d7a72ce1c179ff2d0d
  • Статус: вирішено ● Дата: 11 жовтня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 вересня 2019 14:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.09.2019 № 175
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.09.2019 № 175

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2019-05-29-003042-c 29.05.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надається заперечення

2019-10-03 14:25:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення ч.1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Частково усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення ч.1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.) • не усунуто

-

2019-10-11 11:30:11

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 червня 2019 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАЛІАЛ" 1 925 777,40
UAH з ПДВ
1 925 777,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЕБЮТ УКРАЇНА» 2 063 980,20
UAH з ПДВ
2 029 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ІЛЬЇН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" 2 042 595,64
UAH з ПДВ
2 030 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР"ЮА" 2 110 844,10
UAH з ПДВ
2 110 844,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОГРАД" 2 150 012,12
UAH з ПДВ
2 150 012,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2019 22:30
Електронний підпис
19 червня 2019 22:27
32. Зразки.pdf.pdf
19 червня 2019 22:27
31. Висновки ДСЕЕ.pdf.pdf
19 червня 2019 22:27
36. Представництва.pdf.pdf
19 червня 2019 22:27
30. Декларація.pdf.PDF
19 червня 2019 22:27
Реєстр документів.pdf
19 червня 2019 22:27
22. Статут Маліал.pdf.PDF

Публічні документи

19 червня 2019 15:07
Електронний підпис
19 червня 2019 15:06
20. лист згода.pdf
19 червня 2019 15:06
Підписаний_dovidka.pdf
19 червня 2019 15:06
рф.pdf
19 червня 2019 15:06
довідка про співпрацю.pdf
19 червня 2019 15:06
invoice_4247759105112018-23_604.pdf
19 червня 2019 15:06
рф.xlsx
19 червня 2019 15:06
15. захист довкілля.pdf
19 червня 2019 15:06
11.Довідка _ про рахунок.pdf
19 червня 2019 15:06
Підписаний_G0619-3856-GL_tender.pdf
19 червня 2019 15:06
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
19 червня 2019 15:06
18.2.Витяг 20.05.2019.pdf
19 червня 2019 15:06
18.1.Виписка з ЄДР.PDF
19 червня 2019 15:06
23. реєстр документів.pdf
19 червня 2019 15:06
7. договір.pdf
19 червня 2019 15:06
3.4. висновок сес.pdf
19 червня 2019 15:06
2.10.Ст.17 ч.2 п.1.pdf
19 червня 2019 15:06
2.5.Ст 17 ч.1 п.5.pdf
19 червня 2019 15:06
2.12.Ст.17 ч.2 п.3.pdf
19 червня 2019 15:06
2.9.Ст 17 ч.1 п.9.pdf
19 червня 2019 15:06
2.8.Ст.17 ч.1 п.8.pdf
19 червня 2019 15:06
2.1.Ст 17 ч.1 п.1.pdf
19 червня 2019 15:06
2.6.Ст 17 ч.1 п.6.pdf
19 червня 2019 15:06
2.7.Ст 17 ч.1 п.7.pdf
19 червня 2019 15:06
3.1.Додаток 3.pdf
19 червня 2019 15:06
2.13.Ст 17 _ ПОВНА.pdf
19 червня 2019 15:06
2.4.Ст 17 ч.1 п.3.pdf
19 червня 2019 15:06
2.2.Ст 17 ч.1 п.1-1.pdf
19 червня 2019 15:06
2.11.Ст.17 ч.2 п.2.pdf
19 червня 2019 15:06
4.Витяг ПДВ.pdf
19 червня 2019 15:06
3.5. зразки документів.pdf
19 червня 2019 15:06
1.Додаток 1.pdf
19 червня 2019 15:06
2.3.Ст 17 ч.1 п.2.pdf
19 червня 2019 15:06
3.2.Додаток 5.pdf

Публічні документи

19 червня 2019 22:53
Виписка ФОП Ільїн.pdf
19 червня 2019 22:53
пропозиція.zip
19 червня 2019 22:53
Довідка ст. 17.PDF

Публічні документи

19 червня 2019 20:27
Електронний підпис
19 червня 2019 20:01
Електронний підпис
19 червня 2019 20:00
Електронний підпис
19 червня 2019 19:59
Електронний підпис
19 червня 2019 19:54
Тендерна пропозиція.pdf
19 червня 2019 19:54
Реєстр.pdf
19 червня 2019 19:54
Протокол директор.pdf
19 червня 2019 19:54
Проект договору.pdf
19 червня 2019 19:54
Наказ директор.pdf
19 червня 2019 19:54
Лист щодо довіреності.pdf
19 червня 2019 19:54
Копія Статуту.pdf
19 червня 2019 19:54
Копія договору.pdf
19 червня 2019 19:54
Копія Витяг ПДВ.pdf
19 червня 2019 19:54
Копії висновків СЕС.pdf
19 червня 2019 19:54
Довіреність 40.zip
19 червня 2019 19:54
Довідка про санкції.pdf
19 червня 2019 19:54
Довідка про працюючих.pdf
19 червня 2019 19:53
Довідка погодження.pdf
19 червня 2019 19:53
Довідка КВЕД.pdf
19 червня 2019 19:53
Довідка досвід.pdf
19 червня 2019 19:53
Дані про продукцію.pdf
19 червня 2019 19:53
Гарантия 11147.zip
19 червня 2019 19:53
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАЛІАЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЕБЮТ УКРАЇНА»

ФОП "ІЛЬЇН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР"ЮА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОГРАД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАЛІАЛ"
#37538490
Переможець 1 925 777,40
UAH з ПДВ
19 липня 2019 21:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 21:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАЛІАЛ"
#37538490
1 925 777,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:18
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 11:22
УЗ-ЦБМЕС-19464-Ю від 29.08.2019.pdf укладений
30 серпня 2019 11:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 208 567,70
UAH (в тому числі ПДВ 201 427,95 UAH)