Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41149437 |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61 |
Контактна особа: |
Бикоріз Олександр Сергійович +380444652195 BYKORIZ@UZ.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 травня 2019 20:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2019 23:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2019 23:30 |
Початок аукціону: | 20 червня 2019 11:32 |
Очікувана вартість: | 2 176 029,78 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 880,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 21760 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 червня 2019 23:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 червня 2019 23:16 |
ТД 735-М від 11.06 Господарські товари Харків ЗМІНИ №1.docx | |
12 червня 2019 23:16 |
зміни протокол 735-М від 11.06 господарські Харків.docx |
12 червня 2019 23:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 червня 2019 23:16 |
ТД 735-М від 11.06 Господарські товари Харків ЗМІНИ №1.docx
|
|||
12 червня 2019 23:16 |
зміни протокол 735-М від 11.06 господарські Харків.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Пунктом 3.3. Додатку №3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вимагається надання у складі пропозиції учасника копії висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, завіреної учасником торгів.
Видача санітарно-епідеміологічного висновку регулюється Законом України від 24 лютого 1994 р. № 4004-ХІІ «Про забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя населення».
Згідно ст. 11 вищезазначеного Закону, державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають:
- проекти міждержавних, державних цільових, регіональних, місцевих і галузевих програм соціально-економічного розвитку;
- інвестиційні проекти і програми у випадках і порядку, встановлених законодавством;
- схеми, передпроектна документація, що стосується районного планування і забудови населених пунктів, курортів тощо;
- проекти нормативно-технічної, інструкційно-методичної документації, що стосується здоров'я та середовища життєдіяльності людини;
- продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей;
- документація на розроблювані техніку, технології, устаткування, інструменти тощо;
- діючі об'єкти, у тому числі військового та оборонного призначення.
Серед переліку продукції, зазначеного у Додатку №3 до тендерної документації, державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягає лише частина позицій, а саме той товар, що безпосередньо має контакт з харчовими продуктами та теоретично може завдати шкоди здоров’ю людини.
Задля уникнення порушення законодавства України щодо отримання висновків санітарно-епідеміологічної експертизи, до п. 3.3. Додатку №3 тендерної документації повинні бути внесені зміни та зазначено, на які саме найменування предмету закупівлі вимагається надання висновків СЕЕ.
Наше підприємство є імпортером великого переліку посуду та інших господарських товарів з країн ближнього і дальнього зарубіжжя. Для реалізації іноземної продукції на території України ми виготовлюємо паспорти, етикетки, ярлики та іншу супутню документації державною мовою для зручності покупців та потенційних замовників. Дані документи виготовлюються згідно офіційних буклетів та технічних каталогів виробника, але ми не можемо вимагати від іноземних виробників засвідчувати зразки документів, які будуть надаватися Замовнику при поставці.
Тобто дана вимога є дискримінаційною та такою, що унеможливлює участь підприємств з продукцією імпортного виробництва.
Просимо Замовника внести зміни до п. 3.4. Додатку №3 тендерної документації та усунути дискримінаційні вимоги.
Скарги до процедури
Дата подання: 29 липня 2019 16:35
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-19-000034 ● 05484528345049d7a72ce1c179ff2d0d
- Статус: вирішено ● Дата: 11 жовтня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2019 14:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.09.2019 № 175
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.09.2019 № 175
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2019-05-29-003042-c 29.05.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надається заперечення
2019-10-03 14:25:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення ч.1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.)
Підтвердження усунення порушення
Частково усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення ч.1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.) • не усунуто
-
2019-10-11 11:30:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 червня 2019 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МАЛІАЛ" |
1 925 777,40
UAH з ПДВ
|
1 925 777,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЕБЮТ УКРАЇНА» |
2 063 980,20
UAH з ПДВ
|
2 029 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ІЛЬЇН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" |
2 042 595,64
UAH з ПДВ
|
2 030 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР"ЮА" |
2 110 844,10
UAH з ПДВ
|
2 110 844,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОГРАД" |
2 150 012,12
UAH з ПДВ
|
2 150 012,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАЛІАЛ" #37538490 |
Переможець |
1 925 777,40
UAH з ПДВ
|
19 липня 2019 21:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:18
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2019 11:22
|
УЗ-ЦБМЕС-19464-Ю від 29.08.2019.pdf | укладений |
30 серпня 2019 11:22
|