Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

5031 Ремонт офісної техніки в м.Суми
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2019-05-29-001758-c ae3969340f0d43bebfe2b64f76fd9e2d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Гарагуля

+380507653517 alex_garry@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Північно-Східна філія УДЦР
Код ЄДРПОУ: 23751625
Вебсайт: http://ps.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 61010, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Гольдбергівська, 63
Контактна особа: Олексій Гарагуля
+380507653517
alex_garry@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Тендерним комітетом Північно-східної філії УДЦР двічі проводилися закупівлі предмету за кодом ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Ремонт офісної техніки в м. Суми) за процедурою «Відкрити торги», які не відбулися у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (звіти про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-01-28-002801-b від 12.02.2019 року та UA-2019-02-15-001491-b від 02.03.2019 року).
Згідно з рішеннями тендерного комітету Північно-східної філії УДЦР (протокол № 39/2019 від 13.02.2019 року і протокол № 71/2019 від 04.03.2019 року) торги на закупівлю предмету за кодом ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Ремонт офісної техніки в м. Суми) були відмінені згідно з абзацом 5 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, застосовується як виняток переговорна процедура. З урахуванням цього, тендерним комітетом Північно-східної філії УДЦР прийняте рішення (протокол № 122/2019 від 15.04.2019 року) щодо застосування переговорної процедури закупівлі вищезазначеного предмету з орієнтовним початком проведення процедури закупівлі у травні 2019 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2019 14:21
Оскарження наміру укласти договір: 09 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
5031 Ремонт офісної техніки в м.Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, пр.-т М.Лушпи, 43/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

29 травня 2019 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 14:19
Протокол ТК 165_2019.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОДЖИ СТАР"
#37577350
Переможець 5 000,00
UAH з ПДВ
29 травня 2019 14:21

Документи

29 травня 2019 14:21
Електронний підпис
29 травня 2019 14:20
Протокол ТК 165_2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2019 14:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОДЖИ СТАР"
#37577350
5 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 травня 2019 14:21
Електронний підпис
29 травня 2019 14:20
Протокол ТК 165_2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:46
Електронний підпис укладений
12 червня 2019 14:00
Договір 12-16-19-01 Технолоджи Стар Суми.pdf укладений
12 червня 2019 13:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 305,00
UAH (в тому числі ПДВ 217,50 UAH)