Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і поточний ремонт офісної техніки (заправка,відновлення, поточний ремонт картриджа, технічне обслуговування і поточний ремонт лазерного принтера, поточний ремонт БФП)
Очікувана вартість
1 229,00 UAH
UA-2019-05-29-000758-a 822ea2507ade4bb0b97ab827f3e21baa
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віняр Олександр Васильович

+380382640229 hrdlvm.buh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 травня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХМЕЛЬНИЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ
Код ЄДРПОУ: 00712108
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Юхима Сіцінського 26
Контактна особа: Віняр Олександр Васильович
+380382640229
hrdlvm.buh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 1229UAH з ПДВ
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки заправка та відновлення (регенерація) картриджів до друковальної та копіювальної техніки, а також поточний реморнт та обслуговування друковальної, копіювальної та компютерної техніки , діагностика та надання технічного висновку про стан засобів ЕОТ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29009, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Ю. Сіцінського, б. 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

29 травня 2019 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Фірма НВМ-Сервіс"
#33953820
Переможець 1 229,00
UAH з ПДВ
29 травня 2019 16:38

Документи

29 травня 2019 16:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 08:55
Електронний підпис укладений
29 травня 2019 16:44
Договір № 61 від 29.05.2019. укладений
29 травня 2019 16:42

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки заправка та відновлення (регенерація) картриджів до друковальної та копіювальної техніки, а також поточний реморнт та обслуговування друковальної, копіювальної та компютерної техніки , діагностика та надання технічного висновку про стан засобів ЕОТ. 1 послуга 1 229,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 229,00
UAH (в тому числі ПДВ 204,83 UAH)