Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійний комплекс(у складі проектор,інтерактивна дошка, ноутбук) багатофункціональний пристрій(прінтер,сканер,копір)ноутбук
Очікувана вартість
61 500,00 UAH
UA-2019-05-29-000449-a 8e53fec0558d4f4a9258eb471e727352
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Склярова Світлана Євгенівна

+380434532274 dashiv2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дашівський навчально-реабілітаційниц центр Ілінецького району Вінницької обласної Ради
Код ЄДРПОУ: 20097792
Місцезнаходження: 22740, Україна , Вінницька обл., Іллінецький район, селище міського типу Дашів, вул. Лесі Українки (40-річчя Жовтня), 2
Контактна особа: Склярова Світлана Євгенівна
+380434532274
dashiv2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2019 14:04
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2019 14:08
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2019 14:08
Початок аукціону: 06 червня 2019 11:10
Очікувана вартість: 61 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 615,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Мультимедійний комплекс(у складі проектор,інтерактивна дошка,ноутбук)багатофункціональний пристрій(прінтер,сканер,копір)ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22740, Україна, Вінницька область, смт Дашів, вул.Лесі Українки,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару мультимедійний комплекс (складі проектор,інтерактивна дошка,ноутбук),багатофункціональний пристрій(прінтер,сканер,копір)ноутбук Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 травня 2019 08:39
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-29-000449-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Інтер Системс, Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 11 червня 2019 18:22
Щодо неправомірної дискваліфікації
Шановний Замовнику, відповідно до Протоколу пропозиція ТОВ "ІНТЕР СИСТЕМС" була відхилена у зв'язку з невідповідністю умовам закупівлі, а саме, тому що за переконанням Замовника Інтерактивна дошка Intech RD82A має 16 "гарячих клавіш" українською мовою, а не 22 "гарячих клавіші", як це вимагалося в оголошенні про закупівлю. На підставі чого Ви зробили такий Висновок? Оскільки, ніякого особливого підтвердження Учасниками у складі своїх пропозицій технічних характеристик запропонованого товару Ви не вимагали. Прийняте Вами рішення є неправомірним та безпідставним, тому що запропонована ТОВ "ІНТЕР СИСТЕМС" дошка має 22 "гарячих клавіші". Шановний Замовнику, зверніться до практики розгляду скарг Антимонопольним комітетом України, в рішеннях якого зазначено, що якщо Учасник пропонує товар і підтверджує його відповідність вимогам Замовнику (в нашому випадку ТОВ "ІНТЕР СИСТЕМС" надано у складі своєї пропозиції Таблицю відповідності товару та Згоду з технічними вимогами Замовника), то він бере на себе відповідальність поставити САМЕ ТАКИЙ товар. Таким чином, вимагаємо здійснити об'єктивну оцінку пропозиції ТОВ "ІНТЕР СИСТЕМС" та скасувати рішення про її відхилення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 червня 2019 17:26
В тендерній документації в розділі технічні характеристики: № 1 інтерактивна дошка: обовязкова наявність по 22 гарячих клавіш з написами українською мовою з обох сторін (надати гарантійний лист та на підтвердження фото товару)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2019 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Інтер Системс 53 856,00
UAH з ПДВ
53 856,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 59 838,00
UAH з ПДВ
59 838,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2019 14:24
Електронний підпис
03 червня 2019 14:24
Декларація L3050, L3060, L3070.pdf
03 червня 2019 14:24
Висновок СЕС EPSON.pdf
03 червня 2019 14:24
1. Висновок СЕС ASUS.pdf
03 червня 2019 14:24
Інформаційний лист MTI.pdf
03 червня 2019 14:24
Висновок СЕС ViewSonic.pdf
03 червня 2019 14:24
ISO9001 Intech.pdf
03 червня 2019 14:24
ISO14001 Intech.pdf
03 червня 2019 14:24
Свідоцтво МОН К-82.pdf
03 червня 2019 14:24
Статут.pdf
03 червня 2019 14:24
Відомості ЄДРПОУ.pdf
03 червня 2019 14:24
Витяг ПДВ.pdf
03 червня 2019 14:24
Витяг з ЄДР.pdf
03 червня 2019 14:24
Виписка з ЄДР.pdf
03 червня 2019 14:24
Цінова пропозиція.pdf
03 червня 2019 14:24
Уповноважена особа.pdf
03 червня 2019 14:24
Технічні вимоги згода.pdf
03 червня 2019 14:24
Таблиця відповідності.pdf
03 червня 2019 14:24
Проект договору.pdf
03 червня 2019 14:24
Інформаційна довідка.pdf
03 червня 2019 14:24
Згода на обробку ПД.pdf
03 червня 2019 14:24
Довідка посилання.pdf
03 червня 2019 14:24
Довідка ліцензування.pdf
03 червня 2019 14:24
Довідка довкілля.pdf
03 червня 2019 14:24
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

04 червня 2019 16:32
НАКАЗ.pdf
04 червня 2019 16:32
Цінова пропозиція.pdf
04 червня 2019 16:32
СТАТУТ.pdf
04 червня 2019 16:32
Сертифікат спікера.pdf
04 червня 2019 16:32
Договір.pdf
04 червня 2019 16:32
Довідка Стаття 17 ЗУ.pdf
04 червня 2019 16:32
Довідка ліцензування.pdf
04 червня 2019 16:32
Реальні фото товару.pdf
04 червня 2019 16:32
ГРИФ.pdf
04 червня 2019 16:32
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Інтер Системс

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Інтер Системс
#37653216
Відхилено 53 856,00
UAH з ПДВ
11 червня 2019 17:55
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Переможець 59 838,00
UAH з ПДВ
19 червня 2019 18:41
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

11 червня 2019 17:54
протокол відхилення

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

19 червня 2019 18:40
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2019 18:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
59 838,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2019 18:40
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 16:28
договір укладений
27 червня 2019 13:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 59 838,00
UAH