Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заміна автомобільного скла
Очікувана вартість
2 390,00 UAH
UA-2019-05-29-000239-c b86fc88ccd1a49efad360de9ffe2ed0f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Намистюк Андрій Анатолійович

+380445247707 namystuk@cfl.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 травня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Центральна фітосанітарна лабораторія"
Код ЄДРПОУ: 38483159
Вебсайт: http://cfl.gov.ua/index.php?lang=en
Місцезнаходження: 03118, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Колоскова, 7
Контактна особа: Намистюк Андрій Анатолійович
+380445247707
namystuk@cfl.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Якість має відповідати вимогам замовника, а також вимогам, що пред'являються відповідними технічними нормами для даного виду робіт. Виконавець гарантує якість виконання робіт протягом 6 місяців, а також якість запасних частин та деталей, що встановлюються до автомобіля під час робіт на гарантійний строк, що надається виробником. Заміна та встановлення лобового скла виконується відповідно до вимог експлутаційної, ремонтної, технологічної документації та нормативних документів. Джерело фінансування закупівлі послуги - кошти з Державного бюджету.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заміна та встановлення лобового скла на автомобіль Шевролет Авео державний номер АА8664СЕ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Тампере, 11 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 травня 2019  —  31 травня 2019
ДК 021:2015: 50112120-0 — Послуги із заміни вітрового скла

Тендерна документація

29 травня 2019 09:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХЕЛП МАЙ КАР"
#40870832
Переможець 2 390,00
UAH з ПДВ
29 травня 2019 10:24

Документи

29 травня 2019 10:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 липня 2019 10:03
Електронний підпис укладений
29 травня 2019 11:19
Договір укладений
29 травня 2019 10:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2019 — 01 липня 2019
Сума оплати за договором: 2 390,00
UAH (в тому числі ПДВ 398,33 UAH)