Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення (Миючі засоби).
Очікувана вартість
47 360,00 UAH
UA-2019-05-28-002018-c fcd7f48f7e41415286675b4aa5b654ba
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Деркач Олександр Миколайович

380936483391 vmshey@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 31868786
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 04107, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Багговутівська, будинок 30
Контактна особа: Деркач Олександр Миколайович
380936483391
vmshey@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2019 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2019 19:00
Початок аукціону: 05 червня 2019 14:22
Очікувана вартість: 47 360,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 473,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Миючі засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3890 штуки
Миючі засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, місто Київ, Київ, вул. Ямська, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги
Дата подання: 28 травня 2019 17:44
Дата відповіді: 29 травня 2019 09:30
Доброго дня, чи будете Ви розглядати аналоги?
Відповідь: Доброго дня! В документації закупівлі чітко прописано який саме товар потрібний, аналоги в даній закупівлі не розглядаються. Дякуємо.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 травня 2019 08:42
Дата відповіді: 29 травня 2019 09:31
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1. В документації закупівлі чітко прописано який саме товар потрібний.
2. Згідно п.6.6 Наказу №35 від 13.04.2016, подати пропозицію може будь-який Учасник, зареєстрований у Системі. Інформація, зазначена Учасником в електронних документах та документах, що додаються до пропозиції, повинна відповідати інформації, зазначеній ним в екранних формах Системи при подачі пропозиції. У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена в екранних формах Системи. Тому, беручи до уваги вищевикладене, якщо Учасник в паперовому вигляді подає пропозицію без ПДВ, а в екранних формах зазначає з ПДВ, то така пропозиція відхиляється. На підставі Закону України «Про публічні закупівлі» зазначення Учасником недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівель, то такі дії учасника суперечать основним принципам проведення закупівель та спотворюють результати оцінки тендерних пропозицій проведених електронною системою.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2019 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П. 42 369,24
UAH з ПДВ
42 369,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 46 998,00
UAH з ПДВ
45 579,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" 47 295,67
UAH з ПДВ
45 876,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2019 18:36
згода з договором.pdf

Публічні документи

04 червня 2019 10:56
Цінова пропозиція.pdf
04 червня 2019 10:56
protokol_direktor.pdf
04 червня 2019 10:56
Наказ про призначення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бабій С.П.

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 42 369,24
UAH з ПДВ
10 червня 2019 11:54

Документи

10 червня 2019 11:54
м-чі зас..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2019 11:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
42 369,24
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 червня 2019 11:54
м-чі зас..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 171-19Д від 13.06.19.pdf укладений
13 червня 2019 16:07