Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

матеріал
Очікувана вартість
2 087,40 EUR
UA-2019-05-28-001773-c d7222a5b7467421383265c8cd6907dc0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єлизавета Лук'яненко

+380444810489 l.lukyanenko@pk-ukraina.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 травня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Код ЄДРПОУ: 16286441
Вебсайт: http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Киев, вул. Дегтярівська, 38-44
Контактна особа: Єлизавета Лук'яненко
+380444810489
l.lukyanenko@pk-ukraina.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19000000-6: Шкіряні та текстильні, пластмасові та гумові матеріали


Цей звіт є інформацією про зміну істотних умов договору. Продавець є нерезидентом, тому у графі "Код ЄДРПОУ" поставлено "00000000". Поставка товару здійснюється впродовж 12 тижнів з дати підписання договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9437 штука
матеріал для виготовлення платіжних карток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08307, Україна, Київ, Київ, міжнародний аеропорт "Бориспіль"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 січня 2019  —  28 травня 2019
ДК 021:2015: 19000000-6 — Шкіряні та текстильні, пластмасові та гумові матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Робочі 90
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 10

Тендерна документація

28 травня 2019 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Smart Packaging Solutions
#00000000
Переможець 2 087,40
EUR
28 травня 2019 16:30

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
звіт 27052019.tif укладений
28 травня 2019 16:33