Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, ДК 021-2015 – 33190000-8
Очікувана вартість
21 000,00 UAH
UA-2019-05-28-001763-a 60ac6878740246d28a05e8d70ff69838
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Козловський

+380987495748 73930@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 травня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Київської обласної ради "Білоцерківський протитуберкульозний диспансер"
Код ЄДРПОУ: 01994623
Місцезнаходження: 09117, Україна , Київська обл., м. Біла Церква, 2-й Рокитнянський провулок, 9-А
Контактна особа: Олексій Козловський
+380987495748
73930@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Респіратори з хепафільтром FFP3 з клапаном видиху (одноразовий);
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штука
Респіратори з хепафільтром FFP3 з клапаном видиху (одноразовий);
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09117, Україна, Київська область, БІла Церква , 2-й Рокитнянський провулок 9-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України за фактом постачання. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

28 травня 2019 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство «Дент Лайф»
#35494435
Переможець 21 000,00
UAH з ПДВ
28 травня 2019 15:07

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 травня 2019 15:15
Договір.pdf укладений
28 травня 2019 15:11