Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
4 460,00 UAH
UA-2019-05-28-001590-a bcd5d00afb5d47398c099b798bd6c241
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Галушко

+380552420471 tenderprom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Херсонський обласний госпіталь інвалідів та ветеранів війни" Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01983766
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., М.ХЕРСОН, СУВОРОВСЬКИЙ Р-Н , ПРОСП. УШАКОВА БУД. 65
Контактна особа: Тетяна Галушко
+380552420471
tenderprom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, що підтверджується оприлюдненими на сайті https://prozorro.gov.ua звітами про результати проведення процедур закупівлі.

Відкриті торги на закупівлю код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (стоматологічні матеріали) відмінені 15.04.2019р., ( п.4 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій»,
ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-29-000901-b

Відкриті торги на закупівлю код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (стоматологічні матеріали) відмінені 02.05.2019р., ( п.4 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій»),
ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-16-000622-a

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2019 15:22
Оскарження наміру укласти договір: 08 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Більш детальна інформація по закупівлі у Додатку №1 до протоколу переговорів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 упаковка
Ketac Universal (Кетак універсал ) (Джерело фінансування закупівлі - обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, просп.Ушакова ,65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2 упаковка
Evicrol (Эвикрол) (Евікрол)

(Джерело фінансування закупівлі - обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, просп.Ушакова ,65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2 упаковка
NNB-BEST ( ННБ- Бест)

(Джерело фінансування закупівлі - обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, просп.Ушакова ,65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

28 травня 2019 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 14:39
Протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Медмаркет Рітейл Груп» в особі Херсонської філії ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп» мазазин «МЕДТЕХНІКА»
#39144801
Переможець 4 460,00
UAH з ПДВ
28 травня 2019 15:22

Документи

28 травня 2019 15:22
Електронний підпис
28 травня 2019 15:21
Протокол 107.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2019 15:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Медмаркет Рітейл Груп» в особі Херсонської філії ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп» мазазин «МЕДТЕХНІКА»
#39144801
4 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 травня 2019 15:22
Електронний підпис
28 травня 2019 15:21
Протокол 107.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 11:36
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 16:14
Додаткова угода 1 (133).pdf зміни до договору
26 грудня 2019 14:02
Електронний підпис укладений
13 червня 2019 08:37
Договір 133.pdf укладений
13 червня 2019 08:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна найменування та реквізитів
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 460,00
UAH (в тому числі ПДВ 291,77 UAH)