Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-95
Очікувана вартість
223 905,00 UAH
UA-2019-05-28-001467-c ab935f5755ba4775bed63c34cc8f209f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Химич Вікторія Віталіївна

+380312617059 tender@rada-uzhgorod.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04053699
Вебсайт: http://rada-uzhgorod.gov.ua
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, площа Поштова, 3
Контактна особа: Химич Вікторія Віталіївна
+380312617059
tender@rada-uzhgorod.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі проведено процедуру закупівлі відкриті торги, що були відмінені через відсутність достатньої кількості учасників: - ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-03-27-000609-c, дата формування звіту: 12 квітня 2019 року - ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-04-16-000706-c, дата формування звіту: 02 травня 2019 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2019 16:05
Оскарження наміру укласти договір: 08 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмета закупівлі:товар.Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за Договором, при наявному фінансуванні, здійснюється у безготівковій формі шляхом оплати Замовником після пред’явлення Учасником рахунка на оплату Товару протягом 7 (семи) банківських днів після перерахування Замовником грошових коштів у національній грошовій одиниці на банківський рахунок Учасника. Оплата Товару здійснюється Замовником через ГУДКСУ в Закарпатській області в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Учасника в день виписки рахунку-фактури та накладної на Товар. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7590 л
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, місто Ужгород
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

28 травня 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
Переможець 223 905,00
UAH з ПДВ
28 травня 2019 16:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2019 16:05

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
223 905,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 15:13
Звіт про виконання.PDF укладений
27 лютого 2020 15:05
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 15:02
Додаткова угода 7.PDF зміни до договору
27 лютого 2020 14:59
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 16:00
Додаткова угода 6 зменшення ціни.PDF зміни до договору
25 лютого 2020 15:56
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 17:04
Додаткова угода 5.PDF зміни до договору
23 січня 2020 17:00
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 13:49
Додаткова угода 4 пролангація на 2020.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 12:52
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 11:34
Додаткова угода 3 зменшення суми.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 11:31
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 12:18
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
19 липня 2019 12:12
Електронний підпис укладений
18 липня 2019 14:03
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
18 липня 2019 13:57
Електронний підпис укладений
12 червня 2019 12:04
Договір бензин.PDF укладений
12 червня 2019 12:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 164
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 164
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів видатків
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжити термін дії Договору від 11 червня 2019 року № 164 про закупівлю товарів на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, до 29 лютого 2020р
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни вносяться відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо 20 відсотків суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення фактичного обсягу видатків Замовника у 2020 р.
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2019 — 29 лютого 2020
Сума оплати за договором: 188 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 31 416,67 UAH)