Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Препарати для лікування дорослих, хворих на гемофілію та хворобу Віллебранда, 4 лоти.
Preparations for the treatment of adults, patients with hemophilia and Villebrand disease, 4 lots.
Очікувана вартість
95 065 380,00 UAH
UA-2019-05-28-001212-a c2d273b918e44f9fac096bb5d6af58e2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840879 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840879
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840879
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 травня 2019 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 18:00
Очікувана вартість: 95 065 380,00 UAH з ПДВ
Publication date: 28 травня 2019 13:09
Enquiries until: 21 червня 2019 18:00
Complaints submission until: до 27 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 липня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 95 065 380 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-13-000038 ● ed26fb644052434d9fa5cf70ef8c6b07
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 серпня 2019 15:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

12.08.2019 № 236

Київ

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.08.2019 № 236
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-05-28-001212-a 28.05.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463 внесені зміни до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зокрема до форм документів у сфері публічних закупівель додані пункти «Вид предмета закупівлі», «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», «Джерело фінансування закупівлі». В той же час, технічний функціонал електронних майданчиків не адаптований до зазначених змін і не дає змоги замовникам виконати вимоги законодавства та заповнювати всі відповідні поля. Роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, щодо змін, внесених до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, сформовані лише 28.05.2019, за номером 3304-04/22177-06, та опубліковані на відповідному сайті на початку червня поточного року (додаток 1). Разом з тим, для безперебійного забезпечення хворих життєвонеобхідними препаратами Департаментом було оголошено відкриті торги, та у зв’язку з технічною неможливістю електронних майданчиків вносити відповідну інформацію, до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-05-28-001212-a додано друковану форму оголошення PDF та друковані форми повідомлень про намір укласти договір PDF, де виконано всі норми Закону "Про публічні закупівлі" (додатки 2, 3, 4). Тобто, Департаментом дотримано вимоги Закону "Про публічні закупівлі".

2019-08-27 13:00:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 1 - Фактор коагуляції крові VIII (плазмовий), 1000 МО, фл., амп., шпр. - 11927000 МО.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 80 387 980,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 401 939,90 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2411600 UAH


Title: lot 1 - Coagulation factor VIII (plasma), 1000 МО, bottle, ampoules, syringe - 11927000 МО.
Current status: Complete
Estimated total value: 80 387 980,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 401 939,90 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 30 липня 2019 12:54
Auction planned date: 30 липня 2019 12:54
Закінчення: 30 липня 2019 13:21
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

11927000 од
лот 1 - Фактор коагуляції крові VIII (плазмовий), 1000 МО, фл., амп., шпр. - 11927000 МО.
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Coagulation factor VIII
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська, м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2019

lot 1 - Coagulation factor VIII (plasma), 1000 МО, bottle, ampoules, syringe - 11927000 МО.
CPV: 33600000-6

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 липня 2019
UA-2019-05-28-001212-ac2d273b918e44f9fac096bb5d6af58e2
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ЗАВОД "БІОФАРМА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Фармпротект" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Бізнес Центр Фармація" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

08 серпня 2019 16:18
Електронний підпис
08 серпня 2019 16:18
Електронний підпис
08 серпня 2019 16:17
Документи переможця.pdf
01 липня 2019 15:27
Електронний підпис
01 липня 2019 15:27
Електронний підпис

Публічні документи

01 липня 2019 17:35
Електронний підпис
01 липня 2019 17:35
Електронний підпис
01 липня 2019 17:32
ЦП.pdf
01 липня 2019 17:32
GRI0391KV19.pdf
01 липня 2019 17:32
Пропозиція БЦФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ЗАВОД "БІОФАРМА"

ТОВ "Фармпротект"

ТОВ "Бізнес Центр Фармація"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2019 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фармпротект" 80 152 180,00
UAH з ПДВ
79 336 610,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ЗАВОД "БІОФАРМА" 80 149 440,00
UAH з ПДВ
79 672 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Бізнес Центр Фармація" 80 268 710,00
UAH з ПДВ
80 268 710,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2019 16:18
Електронний підпис
08 серпня 2019 16:18
Електронний підпис
08 серпня 2019 16:17
Документи переможця.pdf
01 липня 2019 15:27
Електронний підпис
01 липня 2019 15:27
Електронний підпис

Публічні документи

01 липня 2019 17:35
Електронний підпис
01 липня 2019 17:35
Електронний підпис
01 липня 2019 17:32
ЦП.pdf
01 липня 2019 17:32
GRI0391KV19.pdf
01 липня 2019 17:32
Пропозиція БЦФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фармпротект"

ТОВ "ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ЗАВОД "БІОФАРМА"

ТОВ "Бізнес Центр Фармація"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фармпротект"
#38735747
Переможець 79 336 610,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 17:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 17:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Фармпротект"
#38735747
79 336 610,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:30
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 18:30
Додаткова угода 3 до договору 79.pdf зміни до договору
04 грудня 2019 18:30
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 17:46
Додаткова угода 1 до договору 79.pdf зміни до договору
19 серпня 2019 17:46
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 17:38
Договір 79.pdf укладений
19 серпня 2019 17:38
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 17:37
Договір 79.pdf укладений
19 серпня 2019 17:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п.5 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», умов п.п.5 п.1.3 Договору № 79 про закупівлю товарів за державні кошти від 19.08.2019 року. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 11927000 МО.
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п.5 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», умов п.п.5 п.1.3 Договору № 79 про закупівлю товарів за державні кошти від 19.08.2019 року. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 11927000 МО.
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 75 920 210,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 966 742,71 UAH)