Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
14 000,00 UAH
UA-2019-05-28-000470-a cb02862580fa4ecdb54a3c7e32fa84ae
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Нагорна Людмила Миколаївна

+380442599260 kultura_grda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37413541
Місцезнаходження: 03039, Україна , м. Київ обл., Київ, проспект Голосіївський, 42
Контактна особа: Нагорна Людмила Миколаївна
+380442599260
kultura_grda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2019 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2019 10:29
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2019 10:29
Початок аукціону: 03 червня 2019 12:09
Очікувана вартість: 14 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ломоносова, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2019 10:25
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-28-000470-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Євтух, Код ЄДРПОУ:3300704453
Дата подання: 05 червня 2019 09:47
Крок пониження ціни
Добрий День. В зв'язку з тим, що в даному аукціоні, даним учасником, не зберігся крок пониження ціни, що в даному разі рівний 70 грн. визначений замовником, на основі цього задача мінімум на майбутнє провести профілактичні, розяснювальні роботи учаснику торгів, що крок пониження ціни повинен бути рівний різниці найнижчьої ставки раунда аукціону мінус крок пониження ціни, в даному випадку, переможець торгів повинен був визнати конкуретною ціною ціну ціну не вище 10930 грн. , дана ціна, ціна, що зазначена в даному звернені вжита, визначена як мінімально-максимально допустима ціна. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2019 15:31
Система Прозорро як майданчик для закупівлі-продажу товарів, робіт і послуг за Державні кошти функціонує згідно Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків» №166 від 24.02.2016р.
Замовники і учасники закупівель користується даною системою згідно затвердженому алгоритму і не можуть впливати на алгоритм її функціонування.

Відповідно наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 №35
8. Порядок проведення Аукціону
8.1. У ході Аукціону Учасникам надається можливість подавати свої цінові пропозиції відповідно до встановлених правил роботи Системи. Учасник може протягом одного раунду Аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни.
9. Кваліфікація, визначення переможця та завершення Закупівлі
9.1. Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКРМАЙСТЕР -ІТ 13 320,00
UAH з ПДВ
10 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Євтух 13 000,00
UAH з ПДВ
11 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 травня 2019 08:14
Електронний підпис
31 травня 2019 08:12
Documents YAV.pdf
31 травня 2019 08:12
Proposition 101.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКРМАЙСТЕР -ІТ

ФОП Євтух

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКРМАЙСТЕР -ІТ
#40895862
Переможець 10 999,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 14:48

Документи

04 червня 2019 14:47
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2019 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКРМАЙСТЕР -ІТ
#40895862
10 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2019 14:47
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
07 червня 2019 14:59