Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання комп’ютерів для Макіївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Смілянської районної ради Черкаської області
Очікувана вартість
121 540,00 UAH
UA-2019-05-28-000182-a 9e97439212cd43aaa331a61ecdd28fd1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Ахадова

+380473342215 rvosmila@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відділ освіти смілянської рда
Код ЄДРПОУ: 02147173
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., с. Костянтинівка, вул. Графська, 8
Контактна особа: Тетяна Ахадова
+380473342215
rvosmila@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2019 09:14
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2019 10:00
Очікувана вартість: 121 540,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 607,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 комплект
Комп’ютери для Макіївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Смілянської районної ради Черкаської області (комп’ютер, маніпулятор, клавіатура, акустична система, гарнітур)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20754, Україна, Черкаська область, село Макіївка, Тодося Осьмачки буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2019 09:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 09:14
Проект договору.docx
28 травня 2019 09:14
Технічні характеристики.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 травня 2019 09:16
Дата відповіді: 30 травня 2019 11:28
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) Так, ми допускаємо на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає технічним вимогам предмета закупівлі, тобто, налоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Постачальників.
2) Так, ми допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців, які є неплатниками ПДВ.
До розгляду тендерних пропозицій замовник приступає після етапу оцінки пропозицій, який автоматично проводиться системою. Тендерні пропозиції замовник розглядає почергово на предмет їх відповідності всім вимогам, технічних характеристик товару, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Якщо товар, який є найдешевшим за підсумками аукціону не відповідатиме технічним вимогам, які встановлював замовник, то замовник має відхилити пропозицію учасника і перейти до розгляду наступної пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 121 500,00
UAH з ПДВ
121 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2019 11:39
Сертификаты GTL.rar
03 червня 2019 11:39
121500 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 121 500,00
UAH з ПДВ
06 червня 2019 14:49

Документи

06 червня 2019 14:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 червня 2019 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
121 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 червня 2019 14:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:43
Електронний підпис укладений
13 червня 2019 12:33
Договір № 124 від 13.06.19р..pdf укладений
13 червня 2019 12:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 121 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 20 250,00 UAH)