Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір
Очікувана вартість
11 757,60 UAH
UA-2019-05-28-000130-a 9b56719180154cb2be0089f773ab7263
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Поратуй

+380509376890 economic.smkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 травня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05519480
Вебсайт: https://smkl1.lic.org.ua/
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., м. Суми , вул. 20 років Перемоги, буд.13
Контактна особа: Світлана Поратуй
+380509376890
economic.smkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Інформація про технічні та якісні характеристики товарів, робіт чи послуг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
135 пачка
Папір білий A4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. 20 років Перемоги, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 пачка
Папір сірий A4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. 20 років Перемоги, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 рулон
Папір рулонний без перфорації 420Е
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. 20 років Перемоги, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України в розмірі 100% загальної вартості партії отриманого Товару шляхом безготівкового банківського переказу грошей на розрахунковий рахунок Продавця, згідно отриманих накладних та рахунків. У випадку затримки оплати замовлення Покупцем, як бюджетною установою (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Покупець зобов'язується провести оплату поставленого Продавцем Товару протягом 3 банківських дня з моменту надходження коштів на рахунок. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

28 травня 2019 09:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.Т.В.ЛТД"
#23293849
Переможець 11 757,60
UAH з ПДВ
28 травня 2019 09:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 травня 2019 09:04
Скан копія договоур - папір 2210-45.pdf укладений
28 травня 2019 09:04