Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту баржі-площадки «Т-317»
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2019-05-27-002536-a 2b39c632b64e4033b9511430b2e9fac6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Сметаненко

+380503940701 smet.rus.tk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Держгідрографія"
Код ЄДРПОУ: 21720000
Місцезнаходження: 04176, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Електриків, буд. 26
Контактна особа: Руслан Сметаненко
+380503940701
smet.rus.tk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2019 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2019 12:00
Початок аукціону: 13 червня 2019 14:07
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту баржі-площадки «Т-317»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 жовтня 2019
ДК 021:2015: 50240000-9 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія 4.1.1. Протягом п’ятнадцяти банківських днів після підписання Акту приймання судна в ремонт на підставі виставленого Виконавцем рахунку здійснюється попередня оплата в розмірі 30% разом з ПДВ від вартості Договору. Аванс 15 Банківські 30
Iнша подія 4.1.2. У разі підписання Проміжного акта (актів) приймання-передачі наданих основних послуг з відповідною Проміжною виконавчою ремонтною відомістю в обсягах не менше 60% від вартості основних послуг з ПДВ, протягом десяти банківських днів Замовником на підставі виставленого Виконавцем рахунку може бути сплачено наступний платіж в розмірі 30 % з ПДВ від вартості Договору, за умови виконання вимог п.п.6.3.5 – 6.3.8 Договору. Пiсляоплата 10 Банківські 30
Iнша подія 4.1.3. У разі підписання Проміжного акта (актів) приймання-передачі наданих основних послуг з відповідною Проміжною виконавчою ремонтною відомістю в обсягах не менше 90% від вартості основних послуг з ПДВ, протягом десяти банківських днів Замовником на підставі виставленого Виконавцем рахунку може бути сплачено наступний платіж в розмірі 20% з ПДВ від вартості Договору, за умови виконання вимог пп.6.3.5 – 6.3.8 Договору. Пiсляоплата 10 Банківські 20
Iнша подія 4.1.4. Остаточний розрахунок за надані основні послуги та послуги Регістра судноплавства України здійснюється на підставі виставленого Виконавцем рахунку протягом 15-ти банківських днів після затвердження Замовником Акта приймання-передачі наданих послуг за Договором за умови виконання вимог пп.6.3.5 – 6.3.8 Договору. В Акті приймання-передачі наданих послуг для підтвердження використання коштів попередньої оплати зазначається розмір такої попередньої оплати. Пiсляоплата 15 Банківські 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2019 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 17:37
Тендерна документація ремонт 317.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 червня 2019 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СІАТА" 3 490 000,00
UAH з ПДВ
3 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Виробнича фірма "Судоремонт" у формі товариства з обмеженою відповідальністю 3 495 000,00
UAH з ПДВ
3 495 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 16:06
Пропозиція Т-317.pdf
21 червня 2019 16:06
Довідка МВС 1298188.pdf
21 червня 2019 16:06
Довідка ДФС.pdf
11 червня 2019 16:13
Електронний підпис
11 червня 2019 15:58
Технiчнi_вимоги_Т-317__c.pdf
11 червня 2019 15:58
Статут ПП СІАТА 2019_.pdf
11 червня 2019 15:58
Проект_договора_Т-317__c.pdf
11 червня 2019 15:58
Договор оренды слип.pdf
11 червня 2019 15:58
Довiдка_про_працiвникiв.pdf

Публічні документи

11 червня 2019 18:06
Технічні вимоги.pdf
11 червня 2019 18:06
Проект договору.pdf
11 червня 2019 18:06
Відповідні документи.pdf
11 червня 2019 18:06
Відповідність ст.17.pdf
11 червня 2019 18:06
Аналогічні договори.pdf
11 червня 2019 18:06
Працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СІАТА"

ТОВ Виробнича фірма "Судоремонт" у формі товариства з обмеженою відповідальністю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СІАТА"
#32469799
Переможець 3 490 000,00
UAH з ПДВ
19 червня 2019 16:27

Документи

19 червня 2019 16:27
Електронний підпис
19 червня 2019 16:25
Т 317.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2019 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СІАТА"
#32469799
3 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2019 16:27
Електронний підпис
19 червня 2019 16:25
Т 317.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 09:33
звіт 317.pdf укладений
04 грудня 2019 09:33
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2019 15:57
дод 2 207.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 15:57
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2019 16:48
дод угода 207.pdf зміни до договору
09 жовтня 2019 16:48
Інформація.pdf зміни до договору
09 жовтня 2019 16:48
повідомлення.pdf зміни до договору
09 жовтня 2019 16:48
Електронний підпис укладений
03 липня 2019 08:43
дог баржа.pdf укладений
03 липня 2019 08:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В межах загального обсягу можливих додаткових послуг узгодити перелік додаткових послуг на суму без ПДВ - 264 393,94 грн., крім того ПДВ - 52 878,79 грн., разом з ПДВ - 317 272,73 грн. Строк надання послуг до 14.11.2019
Номер договору про закупівлю: 207/19 ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 207/19 ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2019 — 30 листопада 2019
Сума оплати за договором: 3 490 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 581 666,67 UAH)