Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі та фрукти (в асортименті)
Очікувана вартість
297 150,00 UAH
UA-2019-05-27-001325-b 7845985554254d0ebe76b066cbf8e771
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чорна Алла Вікторівна

+380963596780 tendervo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Жашківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41779881
Місцезнаходження: 19200, Україна , Черкаська обл., місто Жашків, вул. Соборна,56
Контактна особа: Чорна Алла Вікторівна
+380963596780
tendervo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2019 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2019 16:43
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2019 16:43
Початок аукціону: 13 червня 2019 15:30
Очікувана вартість: 297 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 971,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13580 кг
Овочі та фрукти (в асортименті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19200, Україна, Черкаська область, м.Жашків, вул.Соборна,56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2019 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 16:38
ТД Овочі 27.05..doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-04-000023 ● e0eb946fed9a49968ba88a9f38a4ea7a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2019 16:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

04.06.2019 №56
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 04.06.2019№56

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
3 UA-2019-05-27-001325-b, 27.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-04 16:47:13

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Овочі та фрукти (в асортименті) ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-27-001325-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) чому при проведенні цієї закупівлі оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднене в електронній системі закупівель без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти, «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», відсутній пункт«10-2. Джерело фінансування закупівлі»?
2) з яких підстав тендерна документація, що затверджена рішенням тендерного комітету Відділу освіти Жашківської міської ради від 27.05.2019 б/н, містить умову щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що міститься у відкритому державному реєстрі, доступ до якого є вільним?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-05 16:44:06

Посянення стосовно усунення виявлених порушень законодавства

З метою усунення виявлених порушень законодавства,які були допущені при оголошенні закупівлі,тендерним комітетом було прийнято рішення відмінити закупівлю,відповідно ч.1 ст.31 Закону України " Про публічні закупівлі".

Надання інформації про усунення порушення замовником

05.06.2019 закупівля відмінена відповідно ч.1 ст.31 Закону України " Про публічні закупівлі".

2019-06-20 15:16:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Тендерним комітетом замовника 05.06.2019 закупівля відмінена відповідно ч.1 ст.31 Закону України " Про публічні закупівлі".

2019-06-21 11:49:31

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 червня 2019 17:15
Коментар щодо відміни: В зв"язку з порушенням порядку оприлюдення оголошення про проведення процедури закупівлі (ч.1 ст.31 Закону України " Про публічні закупівлі")
Документи:
05 червня 2019 17:15
Протокол 83 овочі відміна торгів.pdf