Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код CPV за ДК 021:2015 - 44190000-8 Конструкційні матеріали різні (Матеріали для встановлення інформаційних табличок )
Очікувана вартість
118 900,00 UAH
UA-2019-05-27-000469-a 60aa98bc2d5b4f06b8c148414b111cd8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Сухорукова

+380675681214 zakupki.mkpzelen@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 травня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Оксана Сухорукова
+380675681214
zakupki.mkpzelen@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44190000-8: Конструкційні матеріали різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 штука
Матеріали для встановлення інформаційних табличок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Запорізьке шоссе, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2019
ДК 021:2015: 44190000-8 — Конструкційні матеріали різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється не пізніше 10 календарних днів з фактичної дати поставки Товару Постачальником та на підставі видаткової накладної на Товар. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за товар здійснюються протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

27 травня 2019 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 10:50
Договір № 351 від 27.05.2019р..pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Корт Кирило Едуардович
#3063403253
Переможець 118 900,00
UAH
27 травня 2019 10:50

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 травня 2019 10:51
Договір № 351 від 27.05.2019р..pdf укладений
27 травня 2019 10:51