Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень з частковою заміною мережі електропостачання та світильників
Очікувана вартість
569 690,00 UAH
UA-2019-05-27-000120-b cbee6de27984439983571a16341bd711
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кубарська Наталія Іванівна

380442073905 kubarska@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрпції
Код ЄДРПОУ: 37485511
Вебсайт: http://www.e-tender.biz/#/createProfilewww.e-tender.biz
Місцезнаходження: 03186, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, просп. Повітрофлотський, 40
Контактна особа: Кубарська Наталія Іванівна
380442073905
kubarska@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2019 09:43
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2019 11:00
Початок аукціону: 13 червня 2019 15:22
Очікувана вартість: 569 690,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 545,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Поточний ремонт приміщень з частковою заміною мережі електропостачання та світильників
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень з частковою заміною мережі електропостачання та світильників
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03186, Україна, місто Київ, Київ, проспект Повітрофлотський, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 червня 2019  —  15 серпня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2019 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 16:17
Перелік змін.xlsx
29 травня 2019 16:17
Додаток 1 - (зі змінами).xlsx
27 травня 2019 09:44
Додаток 3.docx
27 травня 2019 09:44
Додаток 2.docx
27 травня 2019 09:43
ТД електромонтажні роботи.docx
29 травня 2019 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 16:17
Перелік змін.xlsx
29 травня 2019 16:17
Додаток 1 - (зі змінами).xlsx
27 травня 2019 09:44
Додаток 1.xlsx
27 травня 2019 09:44
Додаток 3.docx
27 травня 2019 09:44
Додаток 2.docx
27 травня 2019 09:43
ТД електромонтажні роботи.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнити вимоги тендерної документації
Дата подання: 27 травня 2019 21:04
Дата відповіді: 29 травня 2019 16:28
В Додатку 1. "Дефектний акт" зазначено конкретні марки матеріалів, зокрема світильників. Відповідно до ЗУ " Про публічні закуівлі " Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”. Прошу привести дендерну документацію у відповідність до чинного законодавства та надати розяснення, чи можливо пропонувати пропозицію з матеріалами - еквівалентами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни додатку № 1 до тендерної документації. Див. в додатку № 1 (зі змінами) та таблицю переліку змін.
технічні вимоги
Дата подання: 27 травня 2019 21:10
Дата відповіді: 28 травня 2019 10:31
Відповідно до п. 9 Постанови КМУ №922 від 15.10.2012 року “Про затвердження вимог до світлодіодних світлотехнічних пристроїв та електричних ламп, що використовуються в мережах змінного струму з метою освітлення” значення корельованої колірної температури для світлодіодних світлотехнічних пристроїв та ламп становлять 6500 К (допустимі значення від 6000 К до 7000 К). Враховуючи те, що в назві зазначеного світильника PANEL LED Lumen 40W 595х595 6400к 3500Lm значення корельованої колірної температури вказано 6400К, просимо надати допустимі значення корельованої колірної температури в характеристиках цього світильника або вказати необхідне значення корельованої колірної температури.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, згідно п.9 Постанови КМУ № 922 від 15.10.2012 значення корельовано колірної температури для зазначеного світильника становить 6500 К (допустимі значення від 6000 К до 7000 К). В нашому випадку необхідне значення 6400К.
вимоги ТД
Дата подання: 28 травня 2019 11:49
Дата відповіді: 29 травня 2019 16:25
Доброго дня. Які КОНКРЕТНО документи необхідно надати в складі тендерної пропозиції , які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим відповідно Додатку 1., оскільки в цьому Додатку 1 є в наявності тільки дефектний акт.
Відповідь: Замовником снесено зміни додатку № 1 до тендерної документації. Відповідь див. в додатку № 1 (зі змінами).
уточнення вимог ТД
Дата подання: 29 травня 2019 12:48
Дата відповіді: 29 травня 2019 13:59
Чим зумовлена необхідність такого значення корельованої колірної темератури, а саме 6400К. Що це за "випадок" і яким документом він підтверджується. Де буде застосовуватися такий світильник?
Відповідь: Необхідність певного значення корельовано колірної температури 6400 К зумовлена тим, що в нашій установі вже встановлені такі світильники. Застосовуватися вони будуть в робочих кабінетах бюджетної установи.
уточнення ТД
Дата подання: 29 травня 2019 22:21
Дата відповіді: 30 травня 2019 09:06
Шановний Замовнику! Відповідь, надана Вами, звичайно зняла в системі Prozorro відмітку «наявність запитань без відповіді», але поважайте учасників, та давайте конкретні відповіді на конкретні запитання. Після зміни в Додаток №1 Вами внесено тальки вираз «або аналогічний» і більше ніяких роз’яснень. Отже, повторюємо та уточнюємо запитання: Відповідно до частини 6 розділу ІІІ Вашої тендерної документації встанвлено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником.(Додаток 1).» В зв’язку з цим постає логічне питання, то які КОНКРЕТНО документи необхідно надати в складі тендерної пропозиції, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим відповідно Додатку 1., оскільки в цьому Додатку 1 є в наявності тільки Дефектний акт». Чи є необхідним надання в складі тендерної пропозиції розрахунку ціни пропозиції (кошторис, договірна ціна і т.п.), чи необхідно надавати сертифікати, декларації, висновки, тощо саме в складі тендерної пропозиції, якщо так, то які саме ? Або достатнім є тільки передрукувати Ваш Додаток №1 та надати його «окремим документом»? Сподіваємось отримати детальну відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! В додатку № 1 (зі змінами) окрім дефектного акту є текст, а саме: "Всі матеріали повинні бути якісними, що має бути підтверджено відповідними документами (висновки, декларації, сертифікати тощо)". Щодо запитання про необхідність надавання в складі тендерної документації розрахунку ціни пропозиції (кошторис, договірна ціна і т. п.) - в додатку № 2, а саме: "Ціна включає в себе всі витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, експертну оцінку кошторисної документації та кошторисів ремонтних послуг, технічний нагляд, страхування, сплату податків і зборів та інші витрати".
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 червня 2019 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАНВЕР" 420 000,00
UAH з ПДВ
392 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПЕЦМЕТАЛПРОММОНТАЖ 541 937,92
UAH з ПДВ
393 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КГП" 478 800,00
UAH з ПДВ
470 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фенікс Плюс" 508 126,68
UAH з ПДВ
477 790,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Самбірський радіозавод "Сигнал" 512 721,00
UAH з ПДВ
477 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК БУДЛАЙТ" 549 120,31
UAH з ПДВ
549 120,31
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІНЛОК" 567 077,98
UAH з ПДВ
552 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МЕТЛІТА 554 719,04
UAH з ПДВ
554 719,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2019 16:57
пропозиція пер..pdf
05 червня 2019 18:05
2.2. витяг ЕДРПОУ _1_.pdf
05 червня 2019 18:05
2.6.2. наказ _1 _1_.pdf
05 червня 2019 18:05
2.8. заборгованість.pdf
05 червня 2019 18:05
договор.pdf
05 червня 2019 18:05
2.6.1. протокол 1 _1_.pdf
05 червня 2019 18:05
4.2. захист довкілля _1_.pdf
05 червня 2019 18:05
1.1. лицензия _2_.pdf
05 червня 2019 18:05
3.2. діяльність _1_.pdf
05 червня 2019 18:05
2.9. аванс _1_.pdf
05 червня 2019 18:05
2.7. робітникі _1_.pdf
05 червня 2019 18:05
дефектний акт.pdf
05 червня 2019 18:05
2.11. гарантійний лист _1_.pdf
05 червня 2019 18:05
2.5. витяг ПДВ _1_.pdf
05 червня 2019 18:05
3.3. підстави _1_.pdf
05 червня 2019 18:05
пропозиція.pdf
05 червня 2019 18:05
1 статут.pdf
05 червня 2019 18:05
3.1. обладнання _1_.pdf

Публічні документи

11 червня 2019 17:19
Цінова пропозиція.pdf
11 червня 2019 17:19
Статут 2019.pdf
11 червня 2019 17:19
Статистика.pdf
11 червня 2019 17:19
Проект Договору.pdf
11 червня 2019 17:19
Витяг ЄДРПОУ.rtf
11 червня 2019 17:19
Виписка.pdf

Публічні документи

11 червня 2019 11:01
V.1.Довідка щодо ціни ТП.pdf
11 червня 2019 11:01
Додаток 3_Договір.pdf
11 червня 2019 11:01
Додаток 1 - (зі змінами).pdf
11 червня 2019 11:01
2.5.СВІДОЦТВО ПДВ.pdf
11 червня 2019 11:01
2.11.Гарантійний лист.pdf
11 червня 2019 11:01
1.Статут.pdf

Публічні документи

11 червня 2019 14:51
Електронний підпис
11 червня 2019 14:47
Данні підрядника.rar
11 червня 2019 14:47
Кошторис.rar
11 червня 2019 14:47
1-Цiнова пропозицiя.pdf

Публічні документи

12 червня 2019 10:02
Електронний підпис
12 червня 2019 10:00
Статут копія 12.2018.pdf
12 червня 2019 09:59
МТБ+працівники.pdf
12 червня 2019 09:59
ІСО копія.pdf
12 червня 2019 09:59
Цінова пропозиція.pdf
12 червня 2019 09:58
Декларація Сигнал.pdf
12 червня 2019 09:58
Листи на вимогу ТД.pdf
12 червня 2019 09:58
Лист по ст.17.pdf
12 червня 2019 09:58
Витяг ЕДРПОУ 04.06.19.pdf
12 червня 2019 09:58
довідка сигнал кредит .JPG
12 червня 2019 09:58
довідка сигнал кредит .pdf
12 червня 2019 09:58
наказ про печатку.pdf
12 червня 2019 09:58
витяг з реєстру ПДВ.JPG

Публічні документи

12 червня 2019 08:35
Електронний підпис
11 червня 2019 14:13
Установчі документи 1.rar
11 червня 2019 14:11
Установчі документи 3.rar
11 червня 2019 14:11
Установчі документи 2.rar

Публічні документи

12 червня 2019 09:43
Тендерна пропозиція.pdf
12 червня 2019 09:43
Договор.pdf
12 червня 2019 09:43
ДА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАНВЕР"

ТОВ СПЕЦМЕТАЛПРОММОНТАЖ

ТОВ "КГП"

ТОВ "Фенікс Плюс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Самбірський радіозавод "Сигнал"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК БУДЛАЙТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІНЛОК"

ТОВ МЕТЛІТА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАНВЕР"
#42799157
Переможець 392 990,00
UAH з ПДВ
18 червня 2019 15:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2019 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАНВЕР"
#42799157
392 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 10:47
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2019 10:14
ду № 3.PDF зміни до договору
18 жовтня 2019 10:12
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2019 11:44
ду № 2.PDF зміни до договору
17 жовтня 2019 11:39
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2019 11:36
ДУ 1.PDF зміни до договору
28 серпня 2019 12:38
Електронний підпис укладений
02 липня 2019 13:29
Електронний підпис укладений
02 липня 2019 13:25
Електронний підпис укладений
02 липня 2019 13:21
Звіт про уклад договору.PDF укладений
02 липня 2019 13:20
Звіт.PDF укладений
02 липня 2019 13:19
договор на електр.PDF укладений
02 липня 2019 13:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перенесення строків поставки товарів,продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору на суму технічного надзору
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору згідно експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації до Дефектного акту
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 378 255,20
UAH (в тому числі ПДВ 63 042,53 UAH)