Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщень з частковою заміною мережі електропостачання та світильників
Очікувана вартість
569 690,00 UAH
UA-2019-05-27-000120-b ● cbee6de27984439983571a16341bd711
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління праці та соціального захисту населення Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрпції |
Код ЄДРПОУ: | 37485511 |
Вебсайт: | http://www.e-tender.biz/#/createProfilewww.e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 03186, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, просп. Повітрофлотський, 40 |
Контактна особа: |
Кубарська Наталія Іванівна 380442073905 kubarska@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2019 09:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 13 червня 2019 15:22 |
Очікувана вартість: | 569 690,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 545,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Поточний ремонт приміщень з частковою заміною мережі електропостачання та світильників
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень з частковою заміною мережі електропостачання та світильників
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03186, Україна, місто Київ, Київ, проспект Повітрофлотський, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 червня 2019
—
15 серпня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2019 16:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2019 16:17 |
Перелік змін.xlsx | |
29 травня 2019 16:17 |
Додаток 1 - (зі змінами).xlsx | |
27 травня 2019 09:44 |
Додаток 3.docx | |
27 травня 2019 09:44 |
Додаток 2.docx | |
27 травня 2019 09:43 |
ТД електромонтажні роботи.docx |
29 травня 2019 16:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 травня 2019 16:17 |
Перелік змін.xlsx
|
|||
29 травня 2019 16:17 |
Додаток 1 - (зі змінами).xlsx
|
|||
27 травня 2019 09:44 |
Додаток 3.docx
|
|||
27 травня 2019 09:44 |
Додаток 2.docx
|
|||
27 травня 2019 09:43 |
ТД електромонтажні роботи.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнити вимоги тендерної документації
Дата подання: 27 травня 2019 21:04
Дата відповіді: 29 травня 2019 16:28
В Додатку 1. "Дефектний акт" зазначено конкретні марки матеріалів, зокрема світильників. Відповідно до ЗУ " Про публічні закуівлі " Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”. Прошу привести дендерну документацію у відповідність до чинного законодавства та надати розяснення, чи можливо пропонувати пропозицію з матеріалами - еквівалентами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни додатку № 1 до тендерної документації. Див. в додатку № 1 (зі змінами) та таблицю переліку змін.
технічні вимоги
Дата подання: 27 травня 2019 21:10
Дата відповіді: 28 травня 2019 10:31
Відповідно до п. 9 Постанови КМУ №922 від 15.10.2012 року “Про затвердження вимог до світлодіодних світлотехнічних пристроїв та електричних ламп, що використовуються в мережах змінного струму з метою освітлення” значення корельованої колірної температури для світлодіодних світлотехнічних пристроїв та ламп становлять 6500 К (допустимі значення від 6000 К до 7000 К). Враховуючи те, що в назві зазначеного світильника PANEL LED Lumen 40W 595х595 6400к 3500Lm значення корельованої колірної температури вказано 6400К, просимо надати допустимі значення корельованої колірної температури в характеристиках цього світильника або вказати необхідне значення корельованої колірної температури.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, згідно п.9 Постанови КМУ № 922 від 15.10.2012 значення корельовано колірної температури для зазначеного світильника становить 6500 К (допустимі значення від 6000 К до 7000 К). В нашому випадку необхідне значення 6400К.
вимоги ТД
Дата подання: 28 травня 2019 11:49
Дата відповіді: 29 травня 2019 16:25
Доброго дня. Які КОНКРЕТНО документи необхідно надати в складі тендерної пропозиції , які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим відповідно Додатку 1., оскільки в цьому Додатку 1 є в наявності тільки дефектний акт.
Відповідь: Замовником снесено зміни додатку № 1 до тендерної документації. Відповідь див. в додатку № 1 (зі змінами).
уточнення вимог ТД
Дата подання: 29 травня 2019 12:48
Дата відповіді: 29 травня 2019 13:59
Чим зумовлена необхідність такого значення корельованої колірної
темератури, а саме 6400К. Що це за "випадок" і яким
документом він підтверджується. Де буде застосовуватися такий
світильник?
Відповідь: Необхідність певного значення корельовано колірної температури 6400 К зумовлена тим, що в нашій установі вже встановлені такі світильники. Застосовуватися вони будуть в робочих кабінетах бюджетної установи.
уточнення ТД
Дата подання: 29 травня 2019 22:21
Дата відповіді: 30 травня 2019 09:06
Шановний Замовнику! Відповідь, надана Вами, звичайно зняла в системі Prozorro відмітку «наявність запитань без відповіді», але поважайте учасників, та давайте конкретні відповіді на конкретні запитання. Після зміни в Додаток №1 Вами внесено тальки вираз «або аналогічний» і більше ніяких роз’яснень.
Отже, повторюємо та уточнюємо запитання: Відповідно до частини 6 розділу ІІІ Вашої тендерної документації встанвлено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником.(Додаток 1).» В зв’язку з цим постає логічне питання, то які КОНКРЕТНО документи необхідно надати в складі тендерної пропозиції, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим відповідно Додатку 1., оскільки в цьому Додатку 1 є в наявності тільки Дефектний акт». Чи є необхідним надання в складі тендерної пропозиції розрахунку ціни пропозиції (кошторис, договірна ціна і т.п.), чи необхідно надавати сертифікати, декларації, висновки, тощо саме в складі тендерної пропозиції, якщо так, то які саме ? Або достатнім є тільки передрукувати Ваш Додаток №1 та надати його «окремим документом»?
Сподіваємось отримати детальну відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! В додатку № 1 (зі змінами) окрім дефектного акту є текст, а саме: "Всі матеріали повинні бути якісними, що має бути підтверджено відповідними документами (висновки, декларації, сертифікати тощо)". Щодо запитання про необхідність надавання в складі тендерної документації розрахунку ціни пропозиції (кошторис, договірна ціна і т. п.) - в додатку № 2, а саме: "Ціна включає в себе всі витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, експертну оцінку кошторисної документації та кошторисів ремонтних послуг, технічний нагляд, страхування, сплату податків і зборів та інші витрати".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 червня 2019 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАНВЕР" |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
392 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СПЕЦМЕТАЛПРОММОНТАЖ |
541 937,92
UAH з ПДВ
|
393 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КГП" |
478 800,00
UAH з ПДВ
|
470 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Фенікс Плюс" |
508 126,68
UAH з ПДВ
|
477 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Самбірський радіозавод "Сигнал" |
512 721,00
UAH з ПДВ
|
477 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК БУДЛАЙТ" |
549 120,31
UAH з ПДВ
|
549 120,31
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІНЛОК" |
567 077,98
UAH з ПДВ
|
552 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ МЕТЛІТА |
554 719,04
UAH з ПДВ
|
554 719,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАНВЕР" #42799157 |
Переможець |
392 990,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2019 15:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2019 10:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2019 10:14
|
ду № 3.PDF | зміни до договору |
18 жовтня 2019 10:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 жовтня 2019 11:44
|
ду № 2.PDF | зміни до договору |
17 жовтня 2019 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 жовтня 2019 11:36
|
ДУ 1.PDF | зміни до договору |
28 серпня 2019 12:38
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2019 13:29
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2019 13:25
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2019 13:21
|
Звіт про уклад договору.PDF | укладений |
02 липня 2019 13:20
|
Звіт.PDF | укладений |
02 липня 2019 13:19
|
договор на електр.PDF | укладений |
02 липня 2019 13:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перенесення строків поставки товарів,продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 91 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору на суму технічного надзору |
Номер договору про закупівлю: | 91 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору згідно експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації до Дефектного акту |
Номер договору про закупівлю: | 91 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |