Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних(апаратна частина) системний блок
Очікувана вартість
23 000,00 UAH
UA-2019-05-24-003282-a f6e1ea4d022a4734a13eb40e5e118427
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Сластін

0575832004 bogod.rvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Богодухівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 22719536
Місцезнаходження: 62103, Україна , Харківська обл., м.Богодухів, вул.Троїцька,15
Контактна особа: Марина Сластін
0575832004
bogod.rvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 19:10
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2019 10:00
Очікувана вартість: 23 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 115,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


системний блок

системний блок
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62103, Україна, ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ, м.Богодухів, вул.Троїька,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 травня 2019 19:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 19:11
ТД ноутбуки-на сайт.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 травня 2019 09:11
Дата відповіді: 27 травня 2019 09:57
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. У разі посилання на конкретну марку- аналоги не пропонувати. До участі допускаються всі учасники, незважаючи на статус платника або неплатника ПДВ. Переможець, в разі відповідності запропонованого товару, обирається виходячи з остаточної ціни. В оголошенні очікувана вартість "з ПДВ" мається на увазі максимальна сума пропозиції хоч з ПДВ, хоч без ПДВ.

Інформація про відміну

Дата відміни
12 червня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій