Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання, технічний супровід при монтажі та налаштування терміналів (валідаторів) стаціонарних зі стабілізацією напруги у м.Чернівцях
Очікувана вартість
3 026 000,00 UAH
UA-2019-05-24-003021-a ffd6753a1f01421fadaee1b9df82a5f9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Паращук

+380503742469 micchernivtsi@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чернівецьке комунальне підприємство "Муніципальний інфоцентр"
Код ЄДРПОУ: 31561539
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Шептицького, буд. 9
Контактна особа: Іван Паращук
+380503742469
micchernivtsi@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 16:00
Початок аукціону: 11 червня 2019 13:53
Очікувана вартість: 3 026 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90780 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Планується придбання, технічний супровід при монтажі та налаштування валідаторів у комплекті та додаткових кріплень валідаторів на весь транспорт згідно Додатка 2 Тендерної документації.
Монтажні роботи будуть виконуватися силами Замовника. Постачальник зобов’язаний забезпечити технічні умови (вимоги до виконання робіт) для виконання робіт, а також на період виконання робіт надати свого спеціаліста для проведення технічного нагляду, приймання робіт та запуску в експлуатацію.
На всіх транспортних засобах повинна бути забезпечена стабілізація напруги на точках підключення валідаторів.
Найменування К-ть, шт.
Придбання, технічний супровід при монтажі та налаштування терміналів (валідаторів) стаціонарних зі стабілізацією напруги в м.Чернівцях 67
Придбання, технічний супровід при монтажі кріплень валідаторів зі стабілізацією напруги 38
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
67 штука
термінали (валідатори) стаціонарні зі стабілізацією напруги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул.Комунальників, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019  —  30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником накладної на оплату Товару. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання накладної, подає доручення на здійснення платежу в банківську установу, у якій у нього відкритий поточний рахунок. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 27.09.2019р. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 травня 2019 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 16:38
Тендерна документація (2019) №2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2019 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Діло-Плюс" 3 020 000,00
UAH
3 020 000,00
UAH
Документи
Фізична особа- підприємець Терпак Віктор Вікторович 3 026 000,00
UAH
3 026 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

19 червня 2019 13:24
Dovidka_19157338950310097212.pdf
10 червня 2019 15:39
Витяг.pdf
10 червня 2019 13:33
Серт . Відповідності.pdf
10 червня 2019 13:33
Visa payWave Approved devices.pdf
10 червня 2019 13:33
LoA PCI-PTS v4.x iUC160B 4-30197.pdf
10 червня 2019 13:33
Додаток 2.pdf
10 червня 2019 13:33
3.1. Статут ПП Діло Плюс.pdf
10 червня 2019 13:33
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

10 червня 2019 13:01
Терпак 3.pdf
10 червня 2019 13:01
Терпак 2.pdf
10 червня 2019 13:01
Терпак 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Діло-Плюс"

Фізична особа- підприємець Терпак Віктор Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство "Діло-Плюс"
#32055506
Переможець 3 020 000,00
UAH
14 червня 2019 14:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Приватне підприємство "Діло-Плюс" #32055506

№ рішення у справі

63/113-р/к

Дата рішення у справі

31.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного Міжобласного ТВ

Документи

14 червня 2019 14:24
Електронний підпис
14 червня 2019 14:21
Розгляд.pdf
14 червня 2019 14:21
В_дпов_дн_вимогам.pdf
14 червня 2019 14:21
Визн_переможця.pdf
14 червня 2019 14:21
Пов_укл_догов.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2019 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Діло-Плюс"
#32055506
3 020 000,00
UAH
Документи

Документи

14 червня 2019 14:24
Електронний підпис
14 червня 2019 14:21
Розгляд.pdf
14 червня 2019 14:21
В_дпов_дн_вимогам.pdf
14 червня 2019 14:21
Визн_переможця.pdf
14 червня 2019 14:21
Пов_укл_догов.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 17:14
nakladna 5.pdf укладений
31 жовтня 2019 17:17
nakladna 3.pdf укладений
31 жовтня 2019 17:17
nakladna 4.pdf укладений
31 жовтня 2019 17:17
Rachunok 2.pdf укладений
02 жовтня 2019 14:45
nakladna 2.pdf укладений
02 жовтня 2019 14:45
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2019 08:57
Дело плюс.pdf зміни до договору
02 жовтня 2019 08:56
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 16:40
Dodatkovyj Dogovir 2019 2.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 16:39
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2019 16:57
IMG_0892.JPG зміни до договору
04 вересня 2019 16:55
IMG_0894.JPG зміни до договору
04 вересня 2019 16:55
IMG_0893.JPG зміни до договору
04 вересня 2019 16:55
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2019 12:49
Dodatkovyj Dogovir 2019.pdf зміни до договору
04 вересня 2019 12:23
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 10:53
Dogovir 2019.pdf укладений
26 червня 2019 10:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 5.1. Строк поставки Товару до 30 вересня 2019 року.
Номер договору про закупівлю: Б/Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Лист від підрядника з перекладом
Номер договору про закупівлю: Б/Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна термінів розрахунків і поставки товару у зв'язку із неготовністю транспортного рішення (термінали не будуть використовуватися до моменту готовності приймати електронні безготівкові платежі без налагодженого транспортного банківського рішення та еквайрингу). Будуть встановлені на транспорті після готовності таких рішень.
Номер договору про закупівлю: Б/Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна термінів розрахунків і поставки товару у зв'язку із неготовністю транспортного рішення (термінали не будуть використовуватися до моменту готовності приймати електронні безготівкові платежі без налагодженого транспортного банківського рішення та еквайрингу). Будуть встановлені на транспорті після готовності таких рішень.
Номер договору про закупівлю: Б/Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 020 000,00
UAH