Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 39510000-0 Вироби домашнього текстилю: Подушка (розмір 60x60 наповнювач: холофайбер антиалергічний; напірник: мікрофібра) (джерело фінансування- міський бюджет)
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2019-05-24-001820-a c9e57a891bca45f083008319072c6983
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Щукіна

+380627441538 tender@osvita.bahmutrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 травня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Бахмутської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142796
Місцезнаходження: 84500, Україна , Донецька обл., м.Бахмут, вул. Горбатова, 42
Контактна особа: Ірина Щукіна
+380627441538
tender@osvita.bahmutrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штука
Подушка (розмір 60x60 наповнювач: холофайбер антиалергічний; напірник: мікрофібра) (джерело фінансування- міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, Бахмут , Горбатова, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 травня 2019  —  15 липня 2019
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Порядок оплати Договору здійснюється в межах бюджетних асигнувань на 2019р. згідно рахунка та накладної, за умовою наявності коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок "Постачальника".Оплата поставленого товару може проводитися "Замовником" з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати поставки товару та оформлення рахунку та накладної.У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання "Замовником" бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

24 травня 2019 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Калашников Олег Вячеславович
#3271004573
Переможець 70 000,00
UAH
24 травня 2019 14:11

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 14:15
дог 260 калашников.pdf укладений
24 травня 2019 14:14