Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» код 30120000-6 за ДК 021:2015 (витратні матеріали для офісної техніки)
Очікувана вартість
1 869 642,48 UAH
UA-2019-05-24-001349-a 20ad297176654992876f8f9a1dc81d2d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Тисмінецька

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Тетяна Тисмінецька
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2019 15:00
Початок аукціону: 12 червня 2019 12:06
Очікувана вартість: 1 869 642,48 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,02%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
86 найменувань
«Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» код 30120000-6 за ДК 021:2015 (витратні матеріали для офісної техніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03113, Україна, Київ, м. Київ, вул. Дегтярівська, 37, Служба енергетичного забезпечення та зв'язку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за фактично поставлену окрему партію Товару; Попередня оплата може надаватись у розмірі та порядку, передбаченому законодавством України; джерело фінансування – власні кошти підприємства Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 травня 2019 12:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 12:45
ТД Витратні матеріали для офісної техніки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 травня 2019 10:06
Дата відповіді: 29 травня 2019 17:00
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
1.Учасник має можливість пропонувати аналог та/або еквівалент товару згідно тендерної документації:
10. У випадку постачання еквівалентних витратних матеріалів (картриджів) Учасник торгів має надати:
10.1 Оригінал паспорту від виробника картриджів на Замовника з зазначенням основних технічних та якісних характеристик на кожний окремий предмет закупівлі, що має бути не гіршими від технічних та якісних характеристик товарів, що зазначені у документації конкурсних торгів.
10.2 Нотаріально завірену копію сертифікату міжнародного зразка, про наявність у учасника процедури закупівлі системи контролю якості ISO 9001:2015 (дійсного на момент розкриття пропозиції), виданого органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України, на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2015 (ISO/IEC 17021-1:2015), стосовно розробки, виробництва еквівалентних витратних матеріалів (картриджів), дійсного на момент подання пропозицій;
10.3 Нотаріально завірену копію сертифікату міжнародного зразка про наявність у учасника процедури закупівлі системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 (дійсного на момент розкриття пропозиції), виданого органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України, на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2015 (ISO/IEC 17021-1:2015), стосовно розробки, виробництва еквівалентних витратних матеріалів (картриджів), дійсного на момент подання пропозицій;
10.4 Копію атестату, про акредитацію органу який сертифікував наявність у учасника процедури закупівлі систем менеджменту, щодо відповідності вимогам ISO/IEC 17021-1:2015, зареєстрованого за індивідуальним номером в Національному агентстві з акредитації України, завірені повноважною особою учасника та скріплені печаткою учасника (за наявності). Актуальність атестату повинна підтверджуватись чинним на момент розкриття пропозиції переліком акредитованих органів на офіційному веб-ресурсі НААУ (https://naau.org.ua)
10.5 Завірені учасником копії сертифікатів відповідності УкрСЕПРО на еквівалентні витратні матеріали (картриджі) та сировину/матеріали (тонери, фотобарабани, ракелі, магнітні вали, чорнила) на підтвердження проведення лабораторних досліджень відповідності за технічно-якісними характеристиками, дійсні на момент розкриття пропозицій. В разі якщо продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, надати копію листа з органу сертифікації про те, що продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, дійсного на момент розкриття пропозицій.
10.6 Нотаріально завірені копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на підтвердження того, що еквівалентні витратні матеріали (картриджі) та сировина/матеріали (тонери, фотобарабани, ракелі, магнітні вали), які використані для виготовлення запропонованих еквівалентних лазерних картриджів, відповідають вимогам діючого санітарного законодавства та допущені до використання за призначенням в визначеній сфері (із зазначенням реквізитів зареєстрованих та затверджених відповідно законодавства, технічних умов для виробництва картриджів), дійсні на момент подання пропозицій.
10.7 Завірені учасником копії затверджених відповідно законодавства, технічних умов на еквівалентні витратні матеріали (картриджі) із зазначенням реквізитів реєстрації, чинних на момент подання пропозиції;
10.8 Довідку в довільній формі, що підтверджує наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, яке використовується для перевірки якості друку (ресурсу, оптичної щільності зображення, відсутності дефектів) картриджів;
10.9 У разі, якщо Учасник не є виробником еквівалентних витратних матеріалів (картриджів), необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції оригінал листа авторизації Учасника від виробника еквівалентних витратних матеріалів (картриджів), в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником. Даний лист повинен бути адресований Замовнику торгів та містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі та повинен бути дійсним до кінця 2019 року
2. Всі вимоги до учасників та оцінка тендерної пропозиції зазначені в тендерній документації.
Обгрунтування вимог
Дата подання: 31 травня 2019 17:02
Дата відповіді: 05 червня 2019 11:43
Обгрунтуйте, будь ласка, чому так занадто ретельно та надлишково виписані технічні вимоги тендерної документації, що навіть продукти оригінального виробництва відповідають їм не повністю? Де логіка!? Також, обгрунтуйте навіщо потрібна така велика кількість не обов’язкових навіть с точки зору діючого законодавства та здорового глузду різноманітних сертифікатів (та ще й нотаріально завірених) та інших документів, якщо не для обмеження чесної конкуренції та штучного звуження кількості учасників/пропозицій?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Технічні вимоги до тендерної документації відповідають стандартам оригінальних витратних матеріалів. Сертифікати потрібні у випадку постачання еквівалентних витратних матеріалів для забезпечення якості не оригінальних картриджів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-24-001349-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 21 червня 2019 15:35
Не відповідність Учасника вимогам тендерної документації
Відповідно до пункту 10 технічних вимог додатку 5 до тендерної документації ТОВ «В.М.» повинно було надати технічні умови та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи до еквівалентів товару за пунктами 28, 45, 53 на матричні картриджі. Зазначених документів не міститься в складі тендерної пропозиції. Надані учасником документи (висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 03.02.2015 року на картриджі для електрографічного друку; висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 14.03.2016 року на запасні частини (матеріали) для картриджів лазерного друку: очищувальні леза (ракелі), дозуючі леза, магнітні вали, вали первинного заряду, чіпи. Запасні частини для ремонту: термоплівки, гумові вали, підшипники гумових валів, тефлонові вали, термоелементи, термоелементи, ролики захвату, гальмівні площадки; висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 14.03.2016 року на запасні частини (матеріали) для картриджів лазерного друку: фотобарабани; висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 03.02.2015 року на проявники електрографічні (тонери фасовані) і ТУ на картриджі для електрографічного друку не стосуються перелічених товарних позицій. Тобто пропозиція не відповідає вимогам Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 червня 2019 17:22
Прийнято рішення відхилити вимогу звернення

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2019 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 1 658 585,28
UAH з ПДВ
1 580 057,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 1 781 552,10
UAH з ПДВ
1 580 058,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К" 1 859 910,00
UAH з ПДВ
1 859 910,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2019 13:07
Електронний підпис
11 червня 2019 12:33
Електронний підпис
11 червня 2019 12:31
Статут.pdf
11 червня 2019 12:31
Паспорт від виробника.pdf
11 червня 2019 12:31
Наказ про призначення.pdf
11 червня 2019 12:31
Лист відгук.pdf
11 червня 2019 12:31
Лист авторизації.pdf
11 червня 2019 12:31
Копія ТУ тонер та ЗІП.pdf
11 червня 2019 12:31
Копія ТУ картриджі.pdf
11 червня 2019 12:31
Копія ISO 14001 Діавест.pdf
11 червня 2019 12:31
Копія ISO 14001 ВВМ.pdf
11 червня 2019 12:31
Копія ISO 9001 Діавест.pdf
11 червня 2019 12:31
Копія ISO 9001 ВВМ.pdf
11 червня 2019 12:31
Витяг ПДВ.pdf
11 червня 2019 12:31
Видаткова накладна.pdf
11 червня 2019 12:31
13. Відсутність підстав.pdf
11 червня 2019 12:31
07. Згода з договором.pdf
11 червня 2019 12:31
06. Єдиний податок.pdf
11 червня 2019 12:31
04. Аналог.дог..pdf

Публічні документи

10 червня 2019 17:47
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ "АЛЬТАІР І К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 1 580 057,00
UAH з ПДВ
21 червня 2019 14:41
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Відхилено 1 580 058,36
UAH з ПДВ
25 червня 2019 17:25
ТОВ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
Відхилено 1 859 910,00
UAH з ПДВ
27 червня 2019 11:49

Інформація про відміну

Дата відміни
27 червня 2019 11:49
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі