Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи, пов"язані з поліпшенням технічного стану та благоустрою водойми с.Синиця Христинівського району Черкаської області
Очікувана вартість
4 787 485,00 UAH
UA-2019-05-24-000666-b 3076dc0ae4b24b23ba58140c400aa8bb
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевчук Оксана Григорівна

+38(097)542-65-90 oksana_sh_1706@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Синицької сільської ради
Код ЄДРПОУ: 04409752
Місцезнаходження: 20050, Україна , Черкаська обл., село Синиця, вул.Миру, 1
Контактна особа: Шевчук Оксана Григорівна
+38(097)542-65-90
oksana_sh_1706@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 00:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 14:25
Очікувана вартість: 4 787 485,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 937,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23937 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
роботи, пов"язані з поліпшенням технічного стану та благоустрою водойми с.Синиця Христинівського району Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20050, Україна, Черкаська область, село Синиця, вул.Миру, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій, кошти місцевого бюджету.Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок.Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних підрядних робіт та їх вартість згідно з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-3). Генпідрядник щомісячно не пізніше 23 числа звітного місяця надає Замовнику виходячи з фактично виконаних обсягів робіт Акт приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідку про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-3) в паперовому та електронному вигляді. Пiсляоплата 25 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 травня 2019 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2019 15:29
відомість обсягу робіт
25 травня 2019 15:29
Проект договору Синицька сільська рада
24 травня 2019 16:31
Тендерна документація на закупівлю робіт
31 травня 2019 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2019 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2019 15:29
відомість обсягу робіт
25 травня 2019 15:29
Проект договору Синицька сільська рада
24 травня 2019 16:31
Тендерна документація на закупівлю робіт

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-28-000041 ● 6627d24e41c44b899b02603e9d26062f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2019 16:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

28.05.2019 №53
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 28.05.2019№53

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
1 UA-2019-05-24-000666-b, 24.05.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків;
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-28 17:54:53

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи» (Роботи, пов’язані з поліпшенням технічного стану та благоустрою водойми с. Синиця Христинівського району Черкаської області) (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-24-000666-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держуадитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, виникла необхідність в отриманні пояснень з наступних питань:
- з яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено без врахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків» та «Джерело фінансування закупівлі»?
- з яких підстав тендерна документація, яка затверджена на засіданні тендерного комітету від 24.05.2019 (протокол № 2), не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пунктах 3, 5, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»?
- з яких підстав тендерна документація, яка затверджена на засіданні тендерного комітету від 24.05.2019 (протокол № 2), містить вимогу щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-31 11:18:20

пояснення тендерного комітету Синицької сільської ради за результатами моніторингу

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи» (Роботи, пов’язані з поліпшенням технічного стану та благоустрою водойми с. Синиця Христинівського району Черкаської області) (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-24-000666-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держуадитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18 надаємо пояснення:
оголошення про проведення відкритих торгів, яке оприлюднено без врахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року , буде відредаговане, а саме: відсутні пункти «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків» та «Джерело фінансування закупівлі» будуть додані та заповнені.
У порядок денний засідання тендерного комітету, яке заплановане на 31.05.2019 року, винесено питання про внесення змін до тендерної документації, затвердженої на засіданні 24.05.2019 року протокол №2, а саме: про внесення до тендерної документації пункту вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пунктах 3, 5, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та про виключення з тендерної документації вимог щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах

Надання інформації про усунення порушення замовником

відміна процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Роботи, пов’язані з поліпшенням технічного стану та благоустрою водойми с. Синиця Христинівського району Черкаської області» - код національного класифікатора України «ДК 021:2015:45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт» та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»

2019-06-04 11:35:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

На виконання висновку моніторингу закупівель,тендерним комітетом Замовника прийнято рішення (протокол від 03.06.2019 №4) відмінити відкриті торги на підставі частини1 статті 31 (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель).

2019-06-04 15:42:36

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 червня 2019 15:52
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель