Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки данах (апаратна частина)
Очікувана вартість
230 387,00 UAH
UA-2019-05-24-000406-a ● f0f759fb93104451a0af110129d9aaaa
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дитяча міська поліклініка №1 |
Код ЄДРПОУ: | 03073778 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кіровоград, вул. Шевченка, 36 |
Контактна особа: |
Іляна Муравйова +380951882305 dmp1-buh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2019 10:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2019 10:04 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2019 10:04 |
Початок аукціону: | 11 червня 2019 13:03 |
Очікувана вартість: | 230 387,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 151,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Персональний комп'ютер в комплекті : системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша", мережевий фільтр
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 комплект
Машини для обробки данах (апаратна частина) (Персональний комп'ютер в комплекті : системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша", мережевий фільтр)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, Шевченка,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - Міський бюджет (Бюджет розвитку) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2019 10:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2019 10:11 |
Тендерна документація.docx | |
24 травня 2019 10:10 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 травня 2019 10:24
Дата відповіді: 27 травня 2019 10:54
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Щодо 1) повідомляємо: В п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, згідно Додатку 2 до Тендерної документації. В разі якщо в документації є посилання на конкретну торгівельну марку виробника, конструкцію або тип обладнання читати з виразом «або еквівалент» (згідно ст.22 Закону). Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими. Запропонований Учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гіршим) усім наведеним в Додатку 2 до тендерної документації вимогам і характеристикам. Щодо 2) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли Учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі"крітерієм оцінки тендерних пропозицій для товарів, для яких існує постійно діючий ринок є Ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням ПДВ, зборів, інших обов'язкових платежів та всіх витрат, пов'язаних з виконанням зобов'язань Учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться системою закупівель автоматично. Пропозиція,яка матиме найнижчу ціну за підсумками електроного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. При здійсненні закупівлі Замовник дотримується основих принципів публічних закупівель, які визначені статтею З Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, максимальна економія , ефективність та недискримінація учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2019 13:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" |
216 829,80
UAH з ПДВ
|
212 497,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
221 675,10
UAH з ПДВ
|
212 498,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
224 994,60
UAH з ПДВ
|
212 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Комп’ютер-Плюс" |
229 950,00
UAH з ПДВ
|
229 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Відхилено |
212 497,20
UAH з ПДВ
|
12 червня 2019 10:12
|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" #42036301 |
Переможець |
212 498,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2019 09:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 09:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2019 09:51
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
27 червня 2019 13:42
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2019 08:48
|
Договір №48.pdf | укладений |
24 червня 2019 08:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі у зв'язку з покращанням якості предмету закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 48 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |