Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (Портативний комп’ютер вчителя (ноутбук), Персональний комп’ютер учня)
Очікувана вартість
772 000,00 UAH
UA-2019-05-24-000341-b 4974a2e7e0cc456886fb090429b3b06b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марчук Валерій Миколайович

+380347822348 zakupivli.kosiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Косівської РДА
Код ЄДРПОУ: 02143554
Місцезнаходження: 78601, Україна , Івано-Франківська обл., Косів, вул. Шевченка, 40
Контактна особа: Марчук Валерій Миколайович
+380347822348
zakupivli.kosiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 13:07
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 11 червня 2019 15:25
Очікувана вартість: 772 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 772,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Портативний комп’ютер вчителя (ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78601, Україна, Івано-Франківська область, м. Косів, вул. Шевченка, буд. 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
54 шт
Персональний комп’ютер учня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78601, Україна, Івано-Франківська область, м. Косів, вул. Шевченка, буд. 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2019 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 14:04
Перелік змін до тендерної документації.pdf
27 травня 2019 14:04
ТД_Ноутбук_3_із змінами.pdf
24 травня 2019 13:07
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_Ноутбук_3.pdf
27 травня 2019 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 14:04
Перелік змін до тендерної документації.pdf
27 травня 2019 14:04
ТД_Ноутбук_3_із змінами.pdf
24 травня 2019 13:07
ТД_Ноутбук_3.pdf
24 травня 2019 13:07
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_Ноутбук_3.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 травня 2019 10:01
Дата відповіді: 30 травня 2019 16:46
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! На Ваші питання повідомляємо.
Тендерна документація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, модель тощо. Разом з тим, згідно п.6 розділу 3 тендерної документації встановлено, що у разі якщо учасник подає пропозицію на еквівалентний товар, то учасник повинен надати порівняльну таблицю із зазначенням найменування товару та запропонованого учасником еквіваленту. До кожного еквівалента додається копія паспорту якості або іншого документа, що містить технічні характеристики товару. Будь-які еквіваленти будуть розглядатися Замовником у разі, якщо технічні та якісні характеристики еквіваленту будуть відповідати та/або будуть кращими ніж запропоновані у технічних вимогах.
Згідно ч.2 ст.20 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Разом з тим, згідно п.1 розділу 5 тендерної документації оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ). Якщо учасник не є платником податку на додану вартість, то він зазначає ціну з позначкою «без ПДВ». Водночас у додатку 2 тендерної документації зазначено що учасники, які не є платниками податку на додану вартість, відповідно до вимог Податкового кодексу України у формі тендерної пропозиції зазначають ціну без ПДВ. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнається така, ціна якої є найнижча за результатами проведення електронного аукціону.
Microsoft
Дата подання: 30 травня 2019 14:11
Дата відповіді: 03 червня 2019 14:35
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, та Microsoft Office просимо Замовника закупівлі, доповнити п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Вся інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначена в тендерній документації. Так у додатку 2 до тендерної документації зазначено: з метою верифікації ліцензійності програмного забезпечення та недопущення закупівлі контрафактних операційних систем Microsoft Windows, замовником обов’язково буде проведена перевірка ліцензійності операційних систем Microsoft Windows із залученням офіційних представників, шляхом звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником, до відповідних офіційних установ. Також буде проведена перевірка ліцензійності операційних систем Microsoft Windows із залученням офіційних представників при поставці товару. Тому необхідність вносити запропоновані Вами зміни до тендерної документації немає потреби.
Дякуємо за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2019 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" 765 862,00
UAH з ПДВ
765 862,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІС" 771 014,40
UAH з ПДВ
771 014,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2019 15:56
Податкова.pdf
19 червня 2019 15:56
МВС.pdf
19 червня 2019 15:56
компанія.zip
19 червня 2019 15:56
директор.zip
07 червня 2019 19:05
Електронний підпис
07 червня 2019 19:04
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 червня 2019 09:14
Електронний підпис
10 червня 2019 09:13
Документи для участі.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"

ТОВ "ЮДІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"
#42893689
Переможець 765 862,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 15:34

Документи

14 червня 2019 15:26
Електронний підпис
14 червня 2019 15:14
протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2019 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"
#42893689
765 862,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 червня 2019 15:26
Електронний підпис
14 червня 2019 15:14
протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:49
Електронний підпис укладений
02 липня 2019 14:36
Договір укладений
02 липня 2019 14:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 765 862,00
UAH (в тому числі ПДВ 127 643,67 UAH)