Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Маслостанції
Очікувана вартість
218 040,00 UAH
UA-2019-05-24-000297-b ed096f077d4b4ea9b469bfdfa5d7d37f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 12:40
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 13 червня 2019 14:18
Очікувана вартість: 218 040,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 180,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Ничик Олена Миколаївна – начальник технічного відділу філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», вулиця Симона Петлюри, 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-73-51, e-mail відсутній.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Маслостанція – 4 од. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Вид предмета закупівлі: Товари. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 од.
Маслостанція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2019 09:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 09:20
ТД_254-19_нова редакція.doc
05 червня 2019 09:20
Перелік змін.docx
05 червня 2019 09:20
ТД_254-19_з закрес. даними.doc
24 травня 2019 12:37
Проект договір.doc
24 травня 2019 12:37
Оголошення.doc
05 червня 2019 09:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 09:20
ТД_254-19_нова редакція.doc
05 червня 2019 09:20
Перелік змін.docx
05 червня 2019 09:20
ТД_254-19_з закрес. даними.doc
24 травня 2019 12:37
ТД_254-19_Маслостанції.doc
24 травня 2019 12:37
Проект договір.doc
24 травня 2019 12:37
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-24-000297-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВДМ-ГІДРАВЛІКА", Код ЄДРПОУ:41430793
Дата подання: 27 травня 2019 13:56
Зміна умов оплати
Добрий день! Хочемо приймати участь в тендері, але нас не влаштовують умови оплати. За Договором оплата за товар здійснюється з відстроченням платежу у термін 30 робочих днів. Просимо змінити умови платежу на передплату 40% від загальної суми та 60% післяплати за фактом отримання товару.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2019 09:21
Фінансовими планами АТ «Укрзалізниця» не передбачено здійснення попередньої оплати за витратними договорами з поставки товарів та обладнання.
В тендерну документацію зміни вноситись не будуть.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 червня 2019 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГІДРОПРЕС СГ" 210 000,00
UAH з ПДВ
189 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ ТПК "НАК" 202 679,38
UAH з ПДВ
195 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГІДРОПРЕС СГ"

ТзОВ ТПК "НАК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГІДРОПРЕС СГ"
#34649982
Відхилено 189 000,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 17:45
ТзОВ ТПК "НАК"
#31073990
Відхилено 195 000,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 17:46

Документи

20 червня 2019 17:45
Електронний підпис
20 червня 2019 17:45
Протокол.docx
20 червня 2019 17:45
відхилення 1.docx

Документи

20 червня 2019 17:46
Електронний підпис
20 червня 2019 17:46
Протокол 2.docx
20 червня 2019 17:46
ПОВ відміна.docx
20 червня 2019 17:46
відхилення 2.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
20 червня 2019 17:46
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі