Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Туберкулін
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2019-05-24-000112-c 1de794e9573d4071953c8af0d73e6eff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Захарова Світлана Ігорівна

+380385540038 buh_krcpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Красилівський Центр первинної медико-санітарної допомоги Красилівської районної ради Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 38418088
Місцезнаходження: 31000, Україна , Хмельницька обл., місто Красилів, вулиця Грушевського будинок 96
Контактна особа: Захарова Світлана Ігорівна
+380385540038
buh_krcpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 10:14
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2019 15:00
Початок аукціону: 12 червня 2019 14:43
Очікувана вартість: 240 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Джерело фінансування: кошти місцевих бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1334 уп
Туберкулін
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31000, Україна, Хмельницька область, мысто Красилів, вулиця Центральна 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tuberculin

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Договором проводяться на підставі накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться протягом 15 календарних днів з моменту отримання товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться на протязі 10 банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2019 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 198 120,34
UAH з ПДВ
194 409,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Валанж-Фарм" 200 689,63
UAH з ПДВ
195 679,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 червня 2019 16:55
Електронний підпис
20 червня 2019 16:54
ДФС.pdf
20 червня 2019 16:54
МВС.pdf
20 червня 2019 16:54
МВС Яковенко.pdf
20 червня 2019 16:54
МВС Гуцал.pdf
20 червня 2019 16:54
Довідка Ст 17 п2 ч1.pdf
12 червня 2019 15:24
Електронний підпис
12 червня 2019 15:23
Цінова після аукціону.pdf
04 червня 2019 17:33
Електронний підпис
04 червня 2019 17:32
Підготовка документів.pdf

Публічні документи

11 червня 2019 11:24
Електронний підпис
11 червня 2019 11:22
Документація 1.pdf
11 червня 2019 11:22
Документація 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

ТОВ "Валанж-Фарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
Переможець 194 409,16
UAH з ПДВ
18 червня 2019 12:42

Документи

18 червня 2019 12:42
Електронний підпис
18 червня 2019 12:36
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2019 12:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
194 409,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2019 12:42
Електронний підпис
18 червня 2019 12:36
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:53
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 16:10
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
05 грудня 2019 16:07
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 15:55
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
07 листопада 2019 11:23
Електронний підпис укладений
18 липня 2019 09:43
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
18 липня 2019 09:41
Електронний підпис укладений
05 липня 2019 16:45
Договір укладений
05 липня 2019 16:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до розділ III «СУМА ДОГОВОРУ». Пункт 3.6 Договору викласти в такій редакції : «3.1. Сума цього Договору становить : 194 409,16 ( Сто дев’яносто чотири тисячі чотириста дев’ять гривень 16 копійок ) грн.. з ПДВ:• кошти районного бюджету 150 000,00 грн. з ПДВ;• кошти власних надходжень 44 409,16 грн. з ПДВ. »
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до розділ III «СУМА ДОГОВОРУ». Пункт 3.6 Договору викласти в такій редакції :«3.1. Сума цього Договору становить : 194 409,16 ( Сто дев’яносто чотири тисячі чотириста дев’ять гривень 16 копійок ) грн.. з ПДВ:• кошти районного бюджету 150 000,00 грн. з ПДВ;• кошти Красилівської ОТГ 40 000,00 грн. з ПДВ;• кошти власних надходжень 4 409,16 грн. з ПДВ. » 2. У зв'язку із запровадженням міжнародних номерів банківських рахунків ІВАИ відповідно до вимог стандарту ІБО13616, чинні номери рахунків банки змінюють відповідно до вимог цього стандарту зі збереженням чинного номеру аналітичного обліку. «Замовник» та «Постачальник» дійшли згоди викласти в наступній редакції пункт Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін»
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до розділ III «СУМА ДОГОВОРУ». Пункт 3.6 Договору згідно з п. 1 ч. 4 статті 36 а саме (зменшення обсягів закупівлі зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Покупця) Закону України «Про публічні закупівлі» сторони узгодили - зменшити суму договору на 4 517.75 грн. ( Чотири тисячі п’ятсот сімнадцять грн. 75 коп.):• кошти районного бюджету 39.71 грн. з ПДВ;• кошти Красилівської ОТГ 68.88 грн. з ПДВ;• кошти власних надходжень 4 409.16 грн. з ПДВ. ».викласти в такій редакції :«3.1. Сума цього Договору становить : 189 891.41 ( Сто вісімдесят дев’ять тисяч вісімсот дев’яносто одна гривня 41 копійока ) грн.. з ПДВ:• кошти районного бюджету 149 960.29 грн. з ПДВ;• кошти Красилівської ОТГ 39 931.12 грн. з ПДВ. »
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 189 891,41
UAH (в тому числі ПДВ 12 422,81 UAH)