Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція інформаційно-обчислювальної системи нижній рівень (ІОС) (НР). Енергоблок №5. Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи. (Код ДК 021:2015 – 45000000-7. Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
11 609 595,90 UAH
UA-2019-05-24-000066-a d0d3e32ddf5f47a99d70462fc6e7271c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордієнко Наталія

+380613955781 oskt51560@mgw.npp.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Гордієнко Наталія
+380613955781
oskt51560@mgw.npp.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 08:39
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 09:00
Початок аукціону: 11 червня 2019 11:22
Очікувана вартість: 11 609 595,90 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 69600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція інформаційно-обчислювальної системи нижній рівень (ІОС) (НР). Енергоблок №5. Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи. (Код ДК 021:2015 – 45000000-7. Будівельні роботи та поточний ремонт) (згідно з Технічними вимогами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція інформаційно-обчислювальної системи нижній рівень (ІОС) (НР). Енергоблок №5. Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи. (Код ДК 021:2015 – 45000000-7. Будівельні роботи та поточний ремонт) (джерело фінансування: кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата виконаних робіт Замовником проводиться на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт (ф. КБ-3), оформленої у встановленому порядку, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, протягом 45 днів з дати підписання довідки Замовником. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-24-000066-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Електропівденатоммонтаж", Код ЄДРПОУ:21242894
Дата подання: 24 травня 2019 14:51
Щодо авансу
Просимо розглянути можливість виділення авансу на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, виробів, конструкцій та обладнання постачання Підрядника, та доповнити Проекту договору про закупівлю пунктами наступного змісту:
1. Розділ 2 «Вартість робіт за договором і порядок розрахунків» доповнити пунктами наступного змісту :
2.3 Замовник на підставі письмової заявки Підрядника перераховує авансовий платіж на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та обладнання постачання Підрядника, в розмірі 30% договірної ціни, вказної в п.2.1, що складає _____________________грн., у т.ч. ПДВ ________ грн., разом __________________грн. протягом 30 дні з дати надання гарантійного документу щодо повернення авансу на умовах, передбачених п.2.4 цього договору.
2.4 В забезпечення виконання зобов`язань за договором в частині повернення авансового платежу Підрядник надає Замовнику банківську, або страхову гарантію в розмірі суми авансу.
Разом з гарантійним документом Підрядник надає завірені підписом уповноваженої особи Підрядника копії відповідного договору банківської гарантії або страхової гарантії, та копії платіжного доручення на сплату його виконання.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 24 травня 2019 15:24
Причина: Помилка

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2019 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Налагоджувально-монтажне виробниче підприємство "Електропівденмонтаж" 11 495 842,43
UAH
11 425 842,43
UAH
Документи
ТОВ Атоммонтажсервіс 11 559 664,95
UAH
11 489 664,94
UAH
Документи

Публічні документи

24 червня 2019 14:01
Електронний підпис
07 червня 2019 18:02
Електронний підпис
07 червня 2019 17:07
18.1 - Відгуки.pdf
07 червня 2019 17:07
12 - Ліцензія ДАБІУ.PDF
07 червня 2019 17:07
7 - цінова пропозиція.PDF
07 червня 2019 17:07
4 - Статут ТОВ НМВП ЕПМ.PDF
07 червня 2019 17:07
1 - Лист-заявка.PDF

Публічні документи

09 червня 2019 11:42
Електронний підпис
09 червня 2019 11:40
Договір страхування.pdf
09 червня 2019 11:40
Пл. доручення.pdf
09 червня 2019 11:40
23 Лист-підтвердження.pdf
09 червня 2019 11:40
22 Лист-погодження.pdf
09 червня 2019 11:40
20 Відгук 2.pdf
09 червня 2019 11:40
19 Відгук 1.pdf
09 червня 2019 11:40
18 Довідка про досвід.pdf
09 червня 2019 11:40
17 Довідка допуск 2.pdf
09 червня 2019 11:40
16 Довідка допуск 1.pdf
09 червня 2019 11:40
15 Довідка навчання.pdf
09 червня 2019 11:40
14 Довідка медогляд.pdf
09 червня 2019 11:40
13 Довідка персонал 2.pdf
09 червня 2019 11:40
12 Довідка персонал 1.pdf
09 червня 2019 11:39
10 Ліцензія 2.pdf
09 червня 2019 11:39
9 Ліцензія 1.pdf
09 червня 2019 11:39
8 Декларація.pdf
09 червня 2019 11:39
7 Дозвіл.pdf
09 червня 2019 11:39
5.1 Кошторис.pdf
09 червня 2019 11:39
5 Цінова пропозиція.pdf
09 червня 2019 11:39
3 Статут.pdf
09 червня 2019 11:39
2 Витяг.pdf
09 червня 2019 11:39
1 Лист-заявка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Налагоджувально-монтажне виробниче підприємство "Електропівденмонтаж"

ТОВ Атоммонтажсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Налагоджувально-монтажне виробниче підприємство "Електропівденмонтаж"
#38700172
Переможець 11 425 842,43
UAH
20 червня 2019 15:22

Документи

20 червня 2019 15:22
Електронний підпис
20 червня 2019 15:22
Протокол розгляду.doc
14 червня 2019 09:29
Електронний підпис
14 червня 2019 09:29
п. 1.11 від 13.06.2019 .doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2019 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Налагоджувально-монтажне виробниче підприємство "Електропівденмонтаж"
#38700172
11 425 842,43
UAH
Документи

Документи

20 червня 2019 15:22
Електронний підпис
20 червня 2019 15:22
Протокол розгляду.doc
14 червня 2019 09:29
Електронний підпис
14 червня 2019 09:29
п. 1.11 від 13.06.2019 .doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2020 16:46
Додаткова угода 2 до дог. 2106-19 (1).pdf зміни до договору
30 січня 2020 16:45
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2019 10:46
Додаткова угода 1 до 2106-2019 (1).pdf зміни до договору
19 листопада 2019 10:45
Електронний підпис укладений
10 липня 2019 14:10
Договір.pdf укладений
10 липня 2019 14:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 частини 4 статті 36 статті 36 Закону України про публічні закупівлі №922-VIII від 25.12.2015р
Номер договору про закупівлю: 2106/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.
Номер договору про закупівлю: 2106/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML