Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Клішковецька сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04416832 |
Місцезнаходження: | 60014, Україна , Чернівецька обл., Хотинський район, с. Клішківці, вул. Головна, 66 |
Контактна особа: |
Микола Проданюк +380993056626 5.9.3.8.5.02@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2019 06:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2019 23:59 |
Очікувана вартість: | 403 470,00 UAH без ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Тендерна документація
06 червня 2019 22:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 червня 2019 22:57 |
ТД_Шкільні меблі Клішківці 19 (2) (1).doc |
06 червня 2019 22:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 червня 2019 22:57 |
ТД_Шкільні меблі Клішківці 19 (2) (1).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-08-000025 ● ef0fde305da0451bb7781d53167a5f97
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2020 13:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2020 № 17
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Лілія БОЙЧУК
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 08 травня 2020 року № 17
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2019-05-24-000010-a від 24.05.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-08 15:25:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Шкільні меблі (навчальне обладнання, приладдя, дидактичні матеріали)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-05-24-000010-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
1) Чи виконано договори від 05.07.2019 № 126, № 127, № 128 в повному обсязі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням їх документального підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-08 16:25:36
пояснення
Договір виконано в повному обсязі, звіт про виконання обублікований
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Дидактичні матеріали |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 63 470,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 500,00 UAH без ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 червня 2019 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Технологічні ІТ Рішення" |
57 000,00
UAH
|
57 000,00
UAH
|
Документи |
ОКП Буковинська книга |
62 500,00
UAH
|
62 500,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕБЛІ СІТІ" |
63 470,00
UAH
|
63 470,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Технологічні ІТ Рішення" #42116114 |
Відхилено |
57 000,00
UAH
|
17 червня 2019 13:05
|
ОКП Буковинська книга #38843967 |
Переможець |
62 500,00
UAH
|
17 червня 2019 13:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2020 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2019 18:03
|
128 (1).jpg | укладений |
05 липня 2019 18:03
|
128 (2).jpg | укладений |
05 липня 2019 18:02
|
128 (3).jpg | укладений |
05 липня 2019 18:02
|
128 (4).jpg | укладений |
05 липня 2019 18:02
|