Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (навчальне обладнання, приладдя, дидактичні матеріали)
Очікувана вартість
403 470,00 UAH
UA-2019-05-24-000010-a f2559833040749c3ad2224220256ad2f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Проданюк

+380993056626 5.9.3.8.5.02@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Клішковецька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04416832
Місцезнаходження: 60014, Україна , Чернівецька обл., Хотинський район, с. Клішківці, вул. Головна, 66
Контактна особа: Микола Проданюк
+380993056626
5.9.3.8.5.02@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 06:04
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2019 23:59
Очікувана вартість: 403 470,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Оплата за рахунок власних коштів і освітньої субвенції

Тендерна документація

06 червня 2019 22:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 22:57
ТД_Шкільні меблі Клішківці 19 (2) (1).doc
06 червня 2019 22:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 06:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 22:57
ТД_Шкільні меблі Клішківці 19 (2) (1).doc
24 травня 2019 06:04
ТД_Шкільні меблі Клішківці 19 (2).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-08-000025 ● ef0fde305da0451bb7781d53167a5f97
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2020 13:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

08.05.2020 № 17

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Лілія БОЙЧУК


Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 08 травня 2020 року № 17

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2019-05-24-000010-a від 24.05.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-08 15:25:08

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Шкільні меблі (навчальне обладнання, приладдя, дидактичні матеріали)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-05-24-000010-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
1) Чи виконано договори від 05.07.2019 № 126, № 127, № 128 в повному обсязі?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням їх документального підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-08 16:25:36

пояснення

Договір виконано в повному обсязі, звіт про виконання обублікований


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Дидактичні матеріали
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 63 470,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 500,00 UAH без ПДВ

Аукціон

Початок: 14 червня 2019 14:16
Закінчення: 14 червня 2019 14:43
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 лот
Дидактичні матеріали
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60014, Україна, Чернівецька область, Клішківці, Головна,66
Дата доставки: 19 липня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Дидактичні матеріали
Дата подання: 27 травня 2019 12:29
Дата відповіді: 03 червня 2019 11:48
Доброго дня! Надайте технічні характеристики до лоту "Дидактичні матеріали". Що саме ви хочете закупити?
Відповідь: Добрий день, інформація щодо предмету закупівлі оголошена в тендерні документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 червня 2019 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Технологічні ІТ Рішення" 57 000,00
UAH
57 000,00
UAH
Документи
ОКП Буковинська книга 62 500,00
UAH
62 500,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕБЛІ СІТІ" 63 470,00
UAH
63 470,00
UAH
Документи

Публічні документи

11 червня 2019 11:36
Електронний підпис

Публічні документи

21 червня 2019 17:40
Довідка з податкової
21 червня 2019 17:39
Довідка про несудимість
11 червня 2019 11:02
Електронний підпис
10 червня 2019 12:05
Наказ про вступ.pdf
10 червня 2019 12:05
Паспорт(1).pdf
10 червня 2019 12:04
Транспорт.rar
10 червня 2019 12:04
Субпідрядник.pdf
10 червня 2019 12:04
Поставка.pdf
10 червня 2019 12:04
Договір дидактика.pdf
10 червня 2019 12:04
Цінова дидактичні.pdf
10 червня 2019 12:04
Інфо.pdf
10 червня 2019 12:04
Кваліфікація частина1.pdf
10 червня 2019 12:04
Квалыфікація частина2.pdf
10 червня 2019 12:04
Відгук Чернівці.pdf
10 червня 2019 12:04
аналогічні_договора.rar
10 червня 2019 12:04
Статут.pdf
10 червня 2019 12:04
Витяг ЄДРПОУ.pdf
10 червня 2019 12:04
Авторизація Клішківці.jpg
10 червня 2019 12:04
Cистема оподаткування.pdf
10 червня 2019 12:03
Стаття 17(2).pdf
10 червня 2019 12:03
Відгук2019.jpg

Публічні документи

13 червня 2019 19:11
Пропозиція.pdf
13 червня 2019 17:24
код Ісар О.В..pdf
13 червня 2019 17:24
Пропозиція.pdf
13 червня 2019 17:24
Виписка.pdf
13 червня 2019 17:24
Статут Меблі Сіті.pdf
13 червня 2019 17:24
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
13 червня 2019 17:24
Вятяг з ЄДР.pdf
13 червня 2019 17:24
Накази працівників.pdf
13 червня 2019 17:24
Паспорт Ісар О.В..pdf
13 червня 2019 17:24
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Технологічні ІТ Рішення"

ОКП Буковинська книга

ТОВ "МЕБЛІ СІТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Технологічні ІТ Рішення"
#42116114
Відхилено 57 000,00
UAH
17 червня 2019 13:05
ОКП Буковинська книга
#38843967
Переможець 62 500,00
UAH
17 червня 2019 13:08

Документи

17 червня 2019 13:05
Електронний підпис

Документи

17 червня 2019 13:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2019 13:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ОКП Буковинська книга
#38843967
62 500,00
UAH
Документи

Документи

17 червня 2019 13:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 15:12
Електронний підпис укладений
05 липня 2019 18:03
128 (1).jpg укладений
05 липня 2019 18:03
128 (2).jpg укладений
05 липня 2019 18:02
128 (3).jpg укладений
05 липня 2019 18:02
128 (4).jpg укладений
05 липня 2019 18:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 62 500,00
UAH