Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонтно-реставраційні роботи будинку-пам'ятки архітектури на просп. Т. Шевченка, 23 (вартість закупівлі робіт з будівельного підряду)
Очікувана вартість
7 985 245,00 UAH
UA-2019-05-23-002827-a 95d5cc8836f445fd80357e033f95a10d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богайчик Павло Володимирович

300322975569 uoislmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління охорони історичного середовища Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26256659
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Валова, 20
Контактна особа: Богайчик Павло Володимирович
300322975569
uoislmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 18:34
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 09:00
Початок аукціону: 11 червня 2019 13:12
Очікувана вартість: 7 985 245,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 926,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Ремонтно-реставраційні роботи будинку-пам'ятки архітектури на
просп. Т. Шевченка, 23 (вартість закупівлі робіт з будівельного підряду)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Ремонтно-реставраційні роботи будинку-пам'ятки архітектури на
просп. Т. Шевченка, 23
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, просп. Т. Шевченка, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник одноразово оплачує аванс у розмірі 30% від суми договірної ціни зазначеної в п.3.2. Договору про закупівлю робіт за державні кошти, на підставі оригіналу рахунка, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника Аванс 30 Банківські 30
Виконання робіт Поетапна оплата Замовником виконаних робіт здійснюється протягом 30 банківських днів з моменту підписання актів виконаних робіт форми № КБ-2 і довідок форми № КБ-3 на підставі оригіналу рахунка, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2019 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ВОЛОДАР-МАРКЕТ" 7 880 000,00
UAH з ПДВ
7 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Сян" 7 919 000,00
UAH з ПДВ
7 799 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "ГАЛИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА" 7 985 235,00
UAH з ПДВ
7 838 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2019 21:04
23. Витяг ЄДР.pdf
06 червня 2019 21:04
20. Проект договору.pdf
06 червня 2019 21:04
7. ВПВ ст.17.pdf
06 червня 2019 21:04
6. ВПВ ст.17.pdf
06 червня 2019 21:04
5. ВПВ ст.17.pdf
06 червня 2019 21:04
4. ВПВ ст.17.pdf
06 червня 2019 21:04
2. Статут п-ва.pdf

Публічні документи

08 червня 2019 18:35
трудові.PDF
07 червня 2019 17:16
трудові.PDF
07 червня 2019 17:16
Технічне завдання0001.PDF
07 червня 2019 17:16
статут.pdf
07 червня 2019 17:16
паспорт директора.pdf
07 червня 2019 17:16
наявність працівників.PDF
07 червня 2019 17:16
ліцензія.pdf
07 червня 2019 17:16
Додаток 4.pdf
07 червня 2019 17:16
Додаток 4.pdf
07 червня 2019 17:16
Додаток 3.pdf
07 червня 2019 17:16
Додаток 2.pdf
07 червня 2019 17:16
Додаток 6.pdf
07 червня 2019 17:16
Додаток 5.pdf
07 червня 2019 17:16
Додаток 4.pdf
07 червня 2019 17:16
Додаток 3.pdf
07 червня 2019 17:16
Додаток 2.pdf
07 червня 2019 17:16
Додаток 1.pdf
07 червня 2019 17:16
Додаток4.pdf
07 червня 2019 17:16
Додаток3.pdf
07 червня 2019 17:16
Додаток2.pdf
07 червня 2019 17:16
Договір франка 25 .pdf
07 червня 2019 17:16
Договір театральна17.pdf
07 червня 2019 17:16
довідки пункту 4.5.6.PDF
07 червня 2019 17:16
відомості з ЄДРПОУ.pdf
07 червня 2019 17:16
витяг.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 17:42
Електронний підпис
07 червня 2019 17:32
проект договору.pdf
07 червня 2019 17:32
довідка субпідрядники.pdf
07 червня 2019 17:32
працівники.pdf
07 червня 2019 17:32
план графік.pdf
07 червня 2019 17:32
рішення про створення.pdf
07 червня 2019 17:32
договір аналог.pdf
07 червня 2019 17:32
Договори оренди.pdf
07 червня 2019 17:32
довідка обладнання.pdf
07 червня 2019 17:32
Трудові книжки.pdf
07 червня 2019 17:32
Ліцензія.pdf
07 червня 2019 17:32
статут.PDF
07 червня 2019 17:32
наказ директор.pdf
07 червня 2019 17:32
технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВОЛОДАР-МАРКЕТ"

ПП "Сян"

ПП "ГАЛИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ВОЛОДАР-МАРКЕТ"
#36078663
Переможець 7 750 000,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 16:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2019 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ВОЛОДАР-МАРКЕТ"
#36078663
7 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 травня 2024 14:58
Дод.уг№10.PDF укладений
24 травня 2024 14:57
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2023 14:43
Додаткова угода №8.pdf зміни до договору
28 листопада 2023 14:42
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2022 13:11
просп_Шевченка_23_ДУ_7.PDF зміни до договору
23 вересня 2022 13:11
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 12:01
Дод угода шевченка 23.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 12:00
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2021 11:21
Шевченка 23, додаток до договору до дод угоди.PDF зміни до договору
26 липня 2021 11:20
Дод угода №5 Шевченка 23, +додатки.pdf зміни до договору
26 липня 2021 11:20
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 12:26
Договір_Шевченка_пр_23.pdf укладений
27 червня 2019 12:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): за взаємною згодою Сторін та згідно Постанови Кабінету України від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поши-ренню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої корона-вірусом SARS-CoV-2»
Номер договору про закупівлю: № Ш-23р
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): за взаємною згодою Сторін та згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»
Номер договору про закупівлю: № Ш-23р
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з введенням воєнного стану Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (затверджений Законом України №2102-IX від 24.02.2022 «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні») зі змінами, за взаємною згодою Сторін та відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»
Номер договору про закупівлю: № Ш-23р
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): за взаємною згодою Сторін, враховуючи введення воєнного стану Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (затверджений Законом України №2102-IX від 24.02.2022 «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні») зі змінами
Номер договору про закупівлю: № Ш-23р
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2019 — 24 травня 2024
Сума оплати за договором: 7 079 846,23
UAH (в тому числі ПДВ 1 179 974,37 UAH)
Причини розірвання договору: за взаємною згодою Сторін, керуючись ч.1.ст. 651 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, враховуючи лист Підрядника, зареєстрований в системі електронного документообігу Львівської міської ради 14.05.2024 №2-10535-ЛВ-0004