Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фурнітура різна (стенди)
Очікувана вартість
4 700,00 UAH
UA-2019-05-23-002742-a ● 23f1bb71cc6146e3aa97f8ffab59a4ea
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Хмільницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04544464 |
Вебсайт: | http://khmuo.mkhedu.vn.ua |
Місцезнаходження: | 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. ШЕВЧЕНКА, 3 |
Контактна особа: |
Андрій Заплитнюк +380974513286 andriizaplytniuk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 травня 2019 17:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 травня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 31 травня 2019 15:37 |
Очікувана вартість: | 4 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Фурнітура різна (стенди)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 червня 2019
—
07 червня 2019
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2019 17:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2019 17:39 |
оголошення - стенди 23.05.2019.docx | |
23 травня 2019 17:39 |
проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-23-002742-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ВОЙТОВИЧ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2943000829
Дата подання: 05 червня 2019 11:38
Неправомірне визначення переможця
Шановний Замовнику.
Пропозиція ФОП Столяр О.М. неправомірно визначена переможцем торгів, оскільки не відповідає вимогам закупівлі.
В ОГОЛОШЕННІ про проведення допорогової електронної закупівлі Замовником чітко визначено "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження", які мав підтвердити Учасник торів у складі своєї пропозиції. І, оскільки, пропозиція подається до початку торгів (до проведення аукціону), тож і документи "в її складі" мали бути надані в період подання пропозицій по 30 травня 2019, 11:00 год. (крім зміни ціни за результатами аукціону).
Зокрема, серед іншого, Замовник вимагав надати:
5.Погоджений проект договору
6.Довідка в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням назви замовника, його адреси, предмета договору, суми договору, дати укладення договору.
7.Відгук від замовника, який вказаний в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору.
По цих пунктах ФОП Столяр О.М. не виконано вимоги закупівлі.
Згідно підпункту 5 пункту ІІ Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель..." Учасник має право подати пропозицію (відповідно, і прикріпити в електронному вигляді усі документи, що вимагаються) "на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення", а "пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються". ФОП Столяр О.М. не подано відповідні документи "в складі своєї пропозиції" по 30 травня 2019, 11:00 год. - дати проведення аукціону. А внесення змін до Пропозиції чи подання документів після проведення аукціону суперечить підпункту 6 пункту ІІ того ж Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. де чітко прописано, що "Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників". Це означає, що подання Замовнику після аукціону документів, які вимагались але попередньо не прикріплювались в електронному виді, не те що на площадці торгів та й навіть в паперовому вигляді суперечить законодавству про проведення торгів за державні кошти.
Згідно підпункту 4 пункту 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII неподання Учасником будь-яких документів є підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції та її відхилення, через невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Відповідно до вимог законодавства України у сфері державних закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель як "об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій" та "запобігання корупційним діям і зловживанням".
На підставі вищенаведеного вимагаємо від Замовника відхилити пропозицію ФОП Столяр О.М. як таку, що не відповідає умовам Закупівлі, та визначити переможцем торгів ФОП Войтович О.А.
Зі своєї сторони гарантуємо поставку якісного товару у визначені терміни.
Розгорнути
Згорнути
Пропозиція ФОП Столяр О.М. неправомірно визначена переможцем торгів, оскільки не відповідає вимогам закупівлі.
В ОГОЛОШЕННІ про проведення допорогової електронної закупівлі Замовником чітко визначено "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження", які мав підтвердити Учасник торів у складі своєї пропозиції. І, оскільки, пропозиція подається до початку торгів (до проведення аукціону), тож і документи "в її складі" мали бути надані в період подання пропозицій по 30 травня 2019, 11:00 год. (крім зміни ціни за результатами аукціону).
Зокрема, серед іншого, Замовник вимагав надати:
5.Погоджений проект договору
6.Довідка в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням назви замовника, його адреси, предмета договору, суми договору, дати укладення договору.
7.Відгук від замовника, який вказаний в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору.
По цих пунктах ФОП Столяр О.М. не виконано вимоги закупівлі.
Згідно підпункту 5 пункту ІІ Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель..." Учасник має право подати пропозицію (відповідно, і прикріпити в електронному вигляді усі документи, що вимагаються) "на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення", а "пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються". ФОП Столяр О.М. не подано відповідні документи "в складі своєї пропозиції" по 30 травня 2019, 11:00 год. - дати проведення аукціону. А внесення змін до Пропозиції чи подання документів після проведення аукціону суперечить підпункту 6 пункту ІІ того ж Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. де чітко прописано, що "Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників". Це означає, що подання Замовнику після аукціону документів, які вимагались але попередньо не прикріплювались в електронному виді, не те що на площадці торгів та й навіть в паперовому вигляді суперечить законодавству про проведення торгів за державні кошти.
Згідно підпункту 4 пункту 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII неподання Учасником будь-яких документів є підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції та її відхилення, через невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Відповідно до вимог законодавства України у сфері державних закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель як "об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій" та "запобігання корупційним діям і зловживанням".
На підставі вищенаведеного вимагаємо від Замовника відхилити пропозицію ФОП Столяр О.М. як таку, що не відповідає умовам Закупівлі, та визначити переможцем торгів ФОП Войтович О.А.
Зі своєї сторони гарантуємо поставку якісного товару у визначені терміни.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 червня 2019 10:35
Вашу вимогу було розглянуто на засіданні тендерного комітету та прийнято рішення про відміну закупівлі у зв'язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП СТОЛЯР О.М. #2739606531 |
Переможець |
3 950,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2019 12:07
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 06 червня 2019 10:37 |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
06 червня 2019 10:37
|
Електронний підпис |
06 червня 2019 10:36
|
Протокол про відмінну закупівлі - фурнітура різна (стенди).pdf |