Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фурнітура різна (стенди)
Очікувана вартість
4 700,00 UAH
UA-2019-05-23-002742-a 23f1bb71cc6146e3aa97f8ffab59a4ea
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Заплитнюк

+380974513286 andriizaplytniuk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Хмільницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04544464
Вебсайт: http://khmuo.mkhedu.vn.ua
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. ШЕВЧЕНКА, 3
Контактна особа: Андрій Заплитнюк
+380974513286
andriizaplytniuk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 17:39
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2019 11:00
Початок аукціону: 31 травня 2019 15:37
Очікувана вартість: 4 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Фурнітура різна (стенди)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 червня 2019  —  07 червня 2019
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2019 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 17:39
оголошення - стенди 23.05.2019.docx
23 травня 2019 17:39
проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-23-002742-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ВОЙТОВИЧ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2943000829
Дата подання: 05 червня 2019 11:38
Неправомірне визначення переможця
Шановний Замовнику.
Пропозиція ФОП Столяр О.М. неправомірно визначена переможцем торгів, оскільки не відповідає вимогам закупівлі.

В ОГОЛОШЕННІ про проведення допорогової електронної закупівлі Замовником чітко визначено "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження", які мав підтвердити Учасник торів у складі своєї пропозиції. І, оскільки, пропозиція подається до початку торгів (до проведення аукціону), тож і документи "в її складі" мали бути надані в період подання пропозицій по 30 травня 2019, 11:00 год. (крім зміни ціни за результатами аукціону).
Зокрема, серед іншого, Замовник вимагав надати:
5.Погоджений проект договору
6.Довідка в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням назви замовника, його адреси, предмета договору, суми договору, дати укладення договору.
7.Відгук від замовника, який вказаний в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору.

По цих пунктах ФОП Столяр О.М. не виконано вимоги закупівлі.

Згідно підпункту 5 пункту ІІ Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель..." Учасник має право подати пропозицію (відповідно, і прикріпити в електронному вигляді усі документи, що вимагаються) "на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення", а "пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються". ФОП Столяр О.М. не подано відповідні документи "в складі своєї пропозиції" по 30 травня 2019, 11:00 год. - дати проведення аукціону. А внесення змін до Пропозиції чи подання документів після проведення аукціону суперечить підпункту 6 пункту ІІ того ж Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. де чітко прописано, що "Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників". Це означає, що подання Замовнику після аукціону документів, які вимагались але попередньо не прикріплювались в електронному виді, не те що на площадці торгів та й навіть в паперовому вигляді суперечить законодавству про проведення торгів за державні кошти.

Згідно підпункту 4 пункту 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII неподання Учасником будь-яких документів є підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції та її відхилення, через невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.

Відповідно до вимог законодавства України у сфері державних закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель як "об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій" та "запобігання корупційним діям і зловживанням".
На підставі вищенаведеного вимагаємо від Замовника відхилити пропозицію ФОП Столяр О.М. як таку, що не відповідає умовам Закупівлі, та визначити переможцем торгів ФОП Войтович О.А.
Зі своєї сторони гарантуємо поставку якісного товару у визначені терміни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 червня 2019 10:35
Вашу вимогу було розглянуто на засіданні тендерного комітету та прийнято рішення про відміну закупівлі у зв'язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 травня 2019 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СТОЛЯР О.М. 3 950,00
UAH з ПДВ
3 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВОЙТОВИЧ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА 4 444,00
UAH з ПДВ
4 444,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 травня 2019 16:23
Пропозиція 3950.pdf
31 травня 2019 16:23
Лист-відгук стенди.pdf
31 травня 2019 16:23
Договір.pdf
28 травня 2019 16:31
Пропозиція 3950.pdf
28 травня 2019 16:31
Техвимоги.pdf
28 травня 2019 16:31
Vityg_EP.pdf
28 травня 2019 16:31
СТО_Відомості.pdf
28 травня 2019 16:31
Паспорт.pdf
28 травня 2019 16:31
Код.jpeg
28 травня 2019 16:31
Витяг _СТО.pdf
28 травня 2019 16:31
Виписка.pdf
28 травня 2019 16:31
Банк_рахунок.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СТОЛЯР О.М.

ФОП ВОЙТОВИЧ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП СТОЛЯР О.М.
#2739606531
Переможець 3 950,00
UAH з ПДВ
03 червня 2019 12:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП СТОЛЯР О.М. #2739606531

№ рішення у справі

72/04-р/к

Дата рішення у справі

14.01.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2019 12:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СТОЛЯР О.М.
#2739606531
3 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 червня 2019 10:37
Коментар щодо відміни: У зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель