Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відбір зразків з подальшим лабораторним випробуванням при виконанні поточного середнього ремонту на автомобільній дорозі місцевого значення О-02-21-12 "Шпиків-Тульчин" км 0+000 - км 7+953 (а/д Р-36 - с.Торків Тульчинського району Вінницької області)
Очікувана вартість
146 988,88 UAH
UA-2019-05-23-002438-a 089508d8a16942e6818b37689ebffe01
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Володимирович

+380432560707 dpsmadtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 травня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42434474
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А
Контактна особа: Вадим Володимирович
+380432560707
dpsmadtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Відбір зразків з подальшим лабораторним випробуванням при виконанні поточного середнього ремонту на автомобільній дорозі місцевого значення О-02-21-12 "Шпиків-Тульчин" км 0+000 - км 7+953 (а/д Р-36 - с.Торків Тульчинського району Вінницької області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, проспект Космонавтів, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

23 травня 2019 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ДОРОЖНІЙ КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ"
#21476215
Переможець 146 988,88
UAH з ПДВ
23 травня 2019 16:37

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:49
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 13:53
Додаткова угода№3 до договору №66.PDF зміни до договору
21 грудня 2019 11:21
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2019 15:58
Додаткова угода № 2 (дог. 66).PDF зміни до договору
05 листопада 2019 11:36
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2019 09:59
Додаткова угода № 1 від 02.09.2019 року (дог. 66).pdf зміни до договору
02 вересня 2019 09:40
Електронний підпис укладений
23 травня 2019 16:48
Договір №66 від 22.05.2019 року.pdf укладений
23 травня 2019 16:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення в новій редакції розділу: "МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ І РЕКВІЗИТИ СТОРІН"
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення розділу МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ І РЕКВІЗИТИ СТОРІН даного договору в новій редакції. Сума договору та обсяг надання послуг залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення пункту 2.1. до договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 76 667,09
UAH (в тому числі ПДВ 12 777,85 UAH)