Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп"ютерне обладнання
Очікувана вартість
87 000,00 UAH
UA-2019-05-23-002264-a 29438182e88a428ab86fcb0b81b67a21
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Найденко Наталія Володимирівна

+380522377054 gu@kr.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 20632802
Місцезнаходження: 25009, Україна , Кіровоградська обл., місто Кропивницький, вул. Соборна, 7а
Контактна особа: Найденко Наталія Володимирівна
+380522377054
gu@kr.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2019 16:11
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2019 16:11
Початок аукціону: 10 червня 2019 11:41
Очікувана вартість: 87 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 435,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Книжкові сканери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25009, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Соборна, 7а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти Пенсійного фонду України Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2019 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 16:07
ТД СКАНЕРИ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 травня 2019 23:05
Дата відповіді: 24 травня 2019 09:41
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запропонований у тендерній пропозиції товар, повинен відповідати вимогам до предмету закупівлі зазначених у Додатку № 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі».
Найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що відповідає всім критеріям та умовам, визначеним у документації конкурсних торгів, та визнана найкращою за результатами оцінки конкурсних пропозицій відповідно. При цьому при розгляді та оцінці пропозицій конкурсних торгів замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. Ціна пропозиції ФОП неплатника ПДВ, яка за результатами аукціону є найбільш економічно вигідною, розглядатиметься як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Фолгат ФТК 84 300,00
UAH з ПДВ
84 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" 86 100,00
UAH з ПДВ
86 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2019 11:37
Документи про переможця
07 червня 2019 13:19
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Фолгат ФТК

ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Фолгат ФТК
#30114318
Переможець 84 300,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 15:23

Документи

12 червня 2019 15:23
Електронний підпис
12 червня 2019 15:22
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Фолгат ФТК
#30114318
84 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2019 15:23
Електронний підпис
12 червня 2019 15:22
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 серпня 2019 15:39
Електронний підпис укладений
07 серпня 2019 11:35
Додаткова угода Фолгат.pdf зміни до договору
07 серпня 2019 11:32
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 15:02
Договір укладений
26 червня 2019 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку (терміну) поставки (передачі) товару
Номер договору про закупівлю: 161
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 84 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 050,00 UAH)