Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33600000-6 - ФАРМАЦЕВТИЧНА ПРОДУКЦІЯ (НАРКОТИЧНІ ЗАСОБИ (MORPHINE))
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2019-05-23-002138-a 2562a061cce2400c89a0936f3f8f5bfd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Запоточний Мар'ян Іванович

+380326421857 busk.uoz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Буської районної ради "Буська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01997633
Місцезнаходження: 80500, Україна , Львівська обл., Буськ, вул. Львівська, 77
Контактна особа: Запоточний Мар'ян Іванович
+380326421857
busk.uoz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 09:00
Початок аукціону: 11 червня 2019 11:57
Очікувана вартість: 160 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,63%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 шт
НАРКОТИЧНІ ЗАСОБИ (MORPHINE). Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80500, Україна, Львівська область, , м. Буськ,, вул. Львівська, 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія 4.1. Оплата за поставлений Товар здійснюється по факту поставки згідно видаткової накладної та рахунку-фактури протягом 30 днів з дня отримання товару Замовником. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюватиметься протягом 30-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2019 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 15:50
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_.doc
23 травня 2019 15:50
Додаток 4.doc
23 травня 2019 15:50
Додаток 3.doc
23 травня 2019 15:50
Додаток 2.doc
23 травня 2019 15:50
Додаток 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2019 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест" 159 450,00
UAH з ПДВ
159 450,00
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД" 159 900,00
UAH з ПДВ
159 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2019 11:53
Електронний підпис
05 червня 2019 11:41
Проект договору.pdf
05 червня 2019 11:41
Кваліфікаційні вимоги.rar
05 червня 2019 11:41
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест"

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест"
#30765625
Переможець 159 450,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 14:55

Документи

14 червня 2019 14:44
Електронний підпис
14 червня 2019 14:26
рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2019 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест"
#30765625
159 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 червня 2019 14:44
Електронний підпис
14 червня 2019 14:26
рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 16:02
Електронний підпис укладений
25 грудня 2019 20:29
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
25 грудня 2019 20:27
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 16:19
договір укладений
26 червня 2019 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» укласти цю додаткову угоду на зменшення ціни Договору, у зв`язку із зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 111615 грн. та викласти п. 3.1. Договору у такій редакції: «3.1. Ціна договору: 47835,00 грн. (Сорок сім тисяч вісімсот тридцять п`ять гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ – 3129,39 грн. Додаток №1 до договору №5 від 26.06.2019 р. викласти в новій редакції, що додається. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов`язання. 3. Дана додаткова угода складена в двох примірниках – по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу. 4. Дана додаткова угода встуває в силу з моменту підписання та діє протягом дії Договору та є невід`ємною його частиною.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 47 835,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 129,39 UAH)