Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для систем зберігання даних
Еquipment for storage systems
Очікувана вартість
4 400 000,00 UAH
UA-2019-05-23-001361-c c08e67c33ef54cc3a64dceb77ade2079
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельничук Іванна Богданівна

+380487759516 Ivanna.Melnychuk@uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770
Вебсайт: http://uspa.gov.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14
Контактна особа: Мельничук Іванна Богданівна
+380487759516
Ivanna.Melnychuk@uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State enterprise “Ukraine Sea Port Authority”
National ID: 38727770
Contact point: Danylenko Olena
+380487759516
Ivanna.Melnychuk@uspa.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 травня 2019 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 14:49
Очікувана вартість: 4 400 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 130000 UAH
Publication date: 23 травня 2019 15:58
Enquiries until: 16 червня 2019 18:00
Complaints submission until: до 22 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 червня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 4 400 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 22 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32580000-2: Інформаційне обладнання


Scope of the procurement
за кодом ДК 021:2015 32580000-2, Інформаційне обладнання (Обладнання для систем зберігання даних)
SC 021:2015 32580000-2 – Data equipment (Еquipment for storage systems)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
822 шт
Обладнання для систем зберігання даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська обл., Одеса, вул. Ланжеронівська, буд. 1
ДК 021:2015: 32580000-2 — Інформаційне обладнання

Еquipment for storage systems
CPV: 32580000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником у національній валюті України, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, вказаний в цьому Договорі. Замовник після укладення цього Договору, протягом 10 (десяти) банківських днів, з дня отримання оригіналу належним чином оформленого рахунку, перераховує Виконавцю суму попередньої оплати (авансу) у розмірі 30 (тридцяти) відсотків від вартості Товару, що визначена у п. 3.1 цього Договору, за умови (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України) затвердження фінансового плану Замовника на відповідний рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899) та наявності в ньому витрат на закупівлю Товару, що є предметом цього Договору. Остаточний розрахунок за цим Договором у розмірі 70% від вартості Товару проводиться після закінчення Виконавцем робіт з налаштування та впровадження Товару в систему зберігання даних Замовника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання акту виконаних робіт та отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця. Остаточний розрахунок, порядок якого визначено у п. 4.4 цього Договору, Замовник здійснює за умови (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України) затвердження фінансового плану Замовника на відповідний рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899) та наявності в ньому витрат на закупівлю Товару, що є предметом цього Договору. Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця у відповідній установі банку. Обов’язок Замовника по оплаті вважається виконаним в момент зарахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. Джерело фінансування – власні кошти підприємства. Аванс 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2019 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 10:31
Announcement of procurement.docx
18 червня 2019 10:31
Перелік змін що вносяться.docx
18 червня 2019 10:31
ТД Обладнання СХД.docx
30 травня 2019 10:43
Перелік змін.docx
23 травня 2019 15:55
Додаток 6-1 до ТД Проект договору.docx
23 травня 2019 15:55
Додаток 6 до ТД Проект договору.docx
18 червня 2019 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2019 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 10:31
Announcement of procurement.docx
23 травня 2019 15:55
Announcement of procurement.docx
18 червня 2019 10:31
Перелік змін що вносяться.docx
18 червня 2019 10:31
ТД Обладнання СХД.docx
30 травня 2019 10:43
ТД Обладнання СХД.docx
23 травня 2019 15:55
ТД Обладнання СХД.docx
30 травня 2019 10:43
Перелік змін.docx
23 травня 2019 15:55
Додаток 6-1 до ТД Проект договору.docx
23 травня 2019 15:55
Додаток 6 до ТД Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо перекладу та завірення перекладу документа
Дата подання: 06 червня 2019 12:31
Дата відповіді: 07 червня 2019 12:00
Доброго дня! Чи потрібно нотаріально завіряти переклад документу, якщо переклад надав виконавець оригіналу документу? Чи потрібно перекладати сертифікати співробітників від виробника та завіряти їх нотаріально?
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Відповідно до п.7 розділу І Загальні положення Тендерної документації тендерні пропозиції повинні бути складені українською та/або російською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів або справжність підпису перекладача, яким зроблено переклад, засвідчується нотаріально. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Банківська гарантія
Дата подання: 12 червня 2019 11:43
Дата відповіді: 18 червня 2019 09:41
Добрий день В ТД, розділ 3, п.2, серед іншого зазначено, що "Банківським установам у колонтитулах тендерної гарантії слід указувати посилання на програмний комплекс, за допомогою якого перевіряється справжність гарантії, або вказати метод перевірення справжності гарантії". Просимо підтвердити, що мається на увазі посилання на програмний комплекс, за допомогою якого перевіряється справжність підпису (ЕЦП). Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-23-001361-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНТРАСИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:40607814
Дата подання: 03 липня 2019 09:29
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "Інтрасистемс" Вимога щодо допуску до аукціону
Вимога
Згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 32580000-2, Інформаційне обладнання (Обладнання для систем зберігання даних) від 02.07.2019р., тендерну пропозицію учасника ТОВ "ІНТРАСИСТЕМС" визнано такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, відхилено на підставі п.4 частини першої ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме із-за відсутності забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронного документу «банківська гарантія» та сканованого оригіналу або копії ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, завірену цим банком, що є порушенням вимог тендерної документації.
У той же час, повідомляємо що учасником ТОВ "ІНТРАСИСТЕМС" надано забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронного документу «банківська гарантія» та сканованого оригіналу або копії ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком.
Зазначені документи завантажені в електронному вигляді через електронну систему закупівель 25 червня 2019 о 10:56, файл «БГ від 20 червня 2019.rar». Даний файл містить:
• банківську гарантію - файл «201284_ГР_341_130_000.00.pdf»
• завірену копію ліцензії - файл «Licenzia.pdf»
На підставі вище викладеного та повної відповідності тендерної пропозиції ТОВ "ІНТРАСИСТЕМС" вимогам тендерної документації, вважаємо неправомірним визнання тендерної пропозиції ТОВ "ІНТРАСИСТЕМС" такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та її відхилення.
Вимагаємо:
1. скасування рішення, затверджене протоколом розгляду тендерних пропозицій на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 32580000-2, Інформаційне обладнання (Обладнання для систем зберігання даних) від 02.07.2019р. щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ІНТРАСИСТЕМС"
2. повторного розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІНТРАСИСТЕМС" з урахуванням всіх документів, завантажених в електронному вигляді через електронну систему закупівель, у тому числі файлів «БГ від 20 червня 2019.rar», «201284_ГР_341_130_000.00.pdf», «Licenzia.pdf»
3. прийняття рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ "ІНТРАСИСТЕМС" технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та її відповідності кваліфікаційним критеріям і допустити тендерну пропозицію ТОВ "ІНТРАСИСТЕМС" до аукціону (оцінки)

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 липня 2019 12:49
Дякуємо за Ваше звернення. Повідомляємо що учасником ТОВ "ІНТРАСИСТЕМС" завантажені документи в електронному вигляді через електронну систему закупівель 25 червня 2019 о 10:56, у тому числі файл «БГ від 20 червня 2019.rar». Даний файл містить:

- Дов_дка про зм_ну найменування банку.pdf
- Дов_дка про зм_ну найменування банку.pdf(1).p7s
- Дов_дка про зм_ну найменування банку.pdf.p7s
Зазначені файли:
• банківська гарантія - файл «201284_ГР_341_130_000.00.pdf»
• завірена копія ліцензії - файл «Licenzia.pdf»
відсутні в електронній системі закупівель.
Також відповідно до п.2. розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником.

У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.

Документи подані скаржником

03 липня 2019 09:29
2019-07-03_09h22_36.png

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 липня 2019
UA-2019-05-23-001361-cc08e67c33ef54cc3a64dceb77ade2079
Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770
Місцезнаходження: 01135, Україна, Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ІНТРАСИСТЕМС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ТОПСТРІМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕС ТІ СІ» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

02 липня 2019 12:42
Протокол розгляду.docx
02 липня 2019 12:42
Електронний підпис

Публічні документи

25 червня 2019 10:56
Статут.pdf
25 червня 2019 10:56
Протокол.PDF
25 червня 2019 10:56
Наказ.pdf
25 червня 2019 10:56
Технічна специфікація.pdf
25 червня 2019 10:56
Лист Відгук Сбербанк.pdf
25 червня 2019 10:56
Лист авторизаційний.pdf
25 червня 2019 10:56
Информаційний лист.pdf
25 червня 2019 10:56
Гарантійний лист.pdf
25 червня 2019 10:56
БГ від 20 червня 2019.rar

Документи

02 липня 2019 12:43
Протокол розгляду.docx
02 липня 2019 12:43
Електронний підпис

Публічні документи

12 липня 2019 11:43
6_Документ_ЄДР_1005541299.zip
12 липня 2019 11:11
10_Витяг з ПДВ_.pdf
12 липня 2019 11:11
7.СТАТУТ +Опис.pdf
12 липня 2019 11:11
6_Документ_ЄДР_1005468508.zip
26 червня 2019 09:33
Електронний підпис
26 червня 2019 09:33
Електронний підпис
26 червня 2019 09:17
7. Банківська гарантія.zip
26 червня 2019 09:17
2_Лист-гарантія.pdf
26 червня 2019 09:17
3.2_Авторизаційний лист.pdf

Документи

02 липня 2019 12:44
Протокол розгляду.docx
02 липня 2019 12:44
Електронний підпис

Публічні документи

26 червня 2019 10:28
Технічна частина.pdf
26 червня 2019 10:28
Банк Гарантия.rar
26 червня 2019 10:28
_статті 17 закону.pdf
26 червня 2019 10:28
_проект договору.pdf
26 червня 2019 10:28
_Лист авторизації.pdf
26 червня 2019 10:28
_Лист Сервісні центри.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТРАСИСТЕМС"

ТОВ "ТОПСТРІМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕС ТІ СІ»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОПСТРІМ" 4 374 640,00
UAH
4 352 640,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕС ТІ СІ» 4 390 000,00
UAH
4 368 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 липня 2019 11:43
6_Документ_ЄДР_1005541299.zip
12 липня 2019 11:11
10_Витяг з ПДВ_.pdf
12 липня 2019 11:11
7.СТАТУТ +Опис.pdf
12 липня 2019 11:11
6_Документ_ЄДР_1005468508.zip
26 червня 2019 09:33
Електронний підпис
26 червня 2019 09:33
Електронний підпис
26 червня 2019 09:17
7. Банківська гарантія.zip
26 червня 2019 09:17
2_Лист-гарантія.pdf
26 червня 2019 09:17
3.2_Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

26 червня 2019 10:28
Технічна частина.pdf
26 червня 2019 10:28
Банк Гарантия.rar
26 червня 2019 10:28
_статті 17 закону.pdf
26 червня 2019 10:28
_проект договору.pdf
26 червня 2019 10:28
_Лист авторизації.pdf
26 червня 2019 10:28
_Лист Сервісні центри.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОПСТРІМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕС ТІ СІ»

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2019 09:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОПСТРІМ"
#41896872
4 352 640,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 17:10
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 14:09
78-В-АМПУ-19 25.07.2019 ТОПСТРІМ ДУ 2 (1).pdf зміни до договору
01 квітня 2020 14:09
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 14:56
78-В-АМПУ-19 25.07.2019 ТОПСТРІМ ДУ 1 (1).pdf зміни до договору
19 грудня 2019 14:56
Електронний підпис укладений
25 липня 2019 12:50
78-В-АМПУ-19 25.07.2019 ТОПСТРІМ.pdf укладений
25 липня 2019 12:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 78-В-АМПУ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 78-В-АМПУ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 липня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 223 168,00
UAH (в тому числі ПДВ 870 528,00 UAH)