Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп`ютерні мишки та сумка для ноутбука
Очікувана вартість
3 600,00 UAH
UA-2019-05-23-001097-c 45875e51491f4d5ca75690ef57886a2e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гришко Людмила Вікторівна

+380442795951 lmerkulova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Національний академічний драматичний театр імені Івана Франка"
Код ЄДРПОУ: 02224560
Вебсайт: http://ft.org.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., місто, площа Івана Франка, 3
Контактна особа: Гришко Людмила Вікторівна
+380442795951
lmerkulova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 15:02
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2019 15:02
Початок аукціону: 30 травня 2019 11:02
Очікувана вартість: 3 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Комп`ютерні мишки та сумка для ноутбука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, м. Київ, площа івана Франка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2019 14:57
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 23 травня 2019 16:34
Дата відповіді: 24 травня 2019 11:55
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників. У ТД Замовника визначено предмет закупівлі технічні вимоги якого повинні відповідати технічним вимогам визначеним у додатку 2 до тендерної документації з посиланням на конкретну марку Товару.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 травня 2019 23:13
Дата відповіді: 24 травня 2019 12:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги предмету закупівлі повинні відповідати технічним вимогам визначеним у додатку 2 до тендерної документації з посиланням на конкретну марку Товару. Усі учасники (не залежно від того чи є вони платниками ПДВ або платниками єдиного податку) беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Розглядатись буде остаточна ціна (найбільш економічно вигідна пропозиція учасника ) за результатами аукціона (з ПДВ/без ПДВ відповідно до умов здійснення підприємницької діяльності).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 травня 2019 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ 3 387,11
UAH з ПДВ
3 387,11
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Авакумова Любов Олексіївна" 3 597,00
UAH з ПДВ
3 597,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП "Авакумова Любов Олексіївна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ
#1974306055
Переможець 3 387,11
UAH з ПДВ
30 травня 2019 17:04

Документи

30 травня 2019 17:04
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 травня 2019 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ
#1974306055
3 387,11
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 травня 2019 17:04
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
11 червня 2019 11:50