Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПЕРСОНАЛЬНИЙ КОМП'ЮТЕР – ЗА КОДОМ ДК 021:2015 – 30213000-5
Очікувана вартість
299 000,00 UAH
UA-2019-05-23-001084-c bd8a37677e624ce8bfad8d5f00e09efe
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Казимір Анна

380679599854 zarya2006@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління (Центр) надання адміністративних послуг Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 42427949
Місцезнаходження: 03039, Україна , місто Київ обл., Київ, проспект Голосіївський,42
Контактна особа: Казимір Анна
380679599854
zarya2006@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 12:00
Початок аукціону: 11 червня 2019 13:22
Очікувана вартість: 299 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


ПЕРСОНАЛЬНИЙ КОМП'ЮТЕР – ЗА КОДОМ ДК 021:2015 – 30213000-5
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 штуки
ПЕРСОНАЛЬНИЙ КОМП'ЮТЕР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, місто Київ, Київ, проспект Голосіївський, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата відбувається відповідно до видаткової накладної після поставки товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 травня 2019 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 17:18
4.docx
23 травня 2019 14:55
3.docx
23 травня 2019 14:55
1.docx
23 травня 2019 14:55
Тендерна документація 23.05.19..doc
23 травня 2019 14:55
4.docx
23 травня 2019 14:55
2.docx
24 травня 2019 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 17:18
4.docx
23 травня 2019 14:55
3.docx
23 травня 2019 14:55
1.docx
23 травня 2019 14:55
Тендерна документація 23.05.19..doc
23 травня 2019 14:55
4.docx
23 травня 2019 14:55
2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 травня 2019 23:14
Дата відповіді: 24 травня 2019 17:14
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно еквіваленту- (технічні та якісні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У випадку надання учасником еквіваленту, він повинен надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик запропонованого товару з технічними та якісними характеристиками товару, передбаченого умовами ТД. Закупівля оприлюднена на суму з урахуванням ПДВ.
Передбачено та відображено у розділі 5 пункті 1 Оцінка тендерної пропозиції:
1. До ціни обов’язково включається податок на додану вартість (ПДВ). Якщо учасник не є платником податку на додану вартість, то він зазначає ціну з позначкою «без ПДВ». Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Документація
Дата подання: 24 травня 2019 13:08
Дата відповіді: 24 травня 2019 17:21
Шановний замовник! Завантажте будь-ласка технічне завдання
Відповідь: Технічне завдання завантажено 24.05.2019 о 17-21
Документація
Дата подання: 25 травня 2019 15:17
Дата відповіді: 27 травня 2019 16:32
Шановний Замовник! 1) З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» 2) Уточніть будь-ласка, монтаж обладнання потрібен? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1 У пункті 1 технічних (якісних) та кількісних вимог, у розділі операційна система- зазначено- Попередньо встановлена ліцензійна Windows 10 Pro UKR x 64.
Передбачено та відображено у розділі 2 пункті 4 Технічних вимог та порядку постачання товару:
4.Учасник у складі своєї пропозиції має надати копію підтверджуючого авторизаційного листа від компанії виробника запропонованого товару або його офіційного представництва, що підтверджує, що Учасник має право здійснювати постачання на території України товару, що є предметом закупівлі із зазначенням номеру закупівлі, та назви учасника.

2.Монтаж обладнання у даній закупівлі не потрібен
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 31 травня 2019 14:57
Коментар щодо відміни: на виконання вимог абзацу 3, частини 1, статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»