Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021: 2015 - 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (засувки, зворотні клапани та вантузи)
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2019-05-23-000946-c 9055c61191bc49d589e355d34a69af1e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Даниловський Вадим Леонідович

380503731867 vadim.danilovskiy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Івано-Франківськводоекотехпром"
Код ЄДРПОУ: 32360815
Вебсайт: http://www.vodokanal.if.ua
Місцезнаходження: 76011, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Ботанічна, 2
Контактна особа: Даниловський Вадим Леонідович
380503731867
vadim.danilovskiy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 13:00
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої


засувки, зворотні клапани та вантузи (код ДК 021:2015 - 42130000-9)

Тендерна документація

23 травня 2019 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 14:18
ТД_засувки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 27 травня 2019 12:56
Дата відповіді: 28 травня 2019 13:41
Доброго дня! По лоту 1 вимагається надання Сертифікату системи екологічного менеджменту ISO 14001. ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагає підтвердження заходів із захисту довкілля. Просимо врахувати рішення АМКУ про те, що вимога надання Сертифікату ISO 14001 є дискримінаційною та надати учасникам право подати інші документи, що підтвердять відповідність екологічному законодавству країни виробника (рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012, рішення № 6122-р/пк-пз в ід 17.05.2019)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умови проведення процедури закупівлі, які розроблені замовником керуючись нормами ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", не містять жодної вимоги, яка б звужувала коло осіб, що мають право взяти участь у закупівлі. Замовнику, як найбільш зацікавленій особі у найвигідніших для нього умовах закупівлі та у отриманні найкращого предмету закупівлі з усіх запропонованих, надано право на власний розсуд самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмету закупівлі і до учасників, в тому числі з можливістю посилання на будь-які з існуючих міжнародних стандартів, адже мова йде про закупівлю імпортної продукції. Обладнання, що є предметом закупівлі, не є специфічним та представлено в Україні в достатньо широкому асортименті. Кожний потенційний учасник має можливість пропонувати обладнання будь-якого виробника, яке відповідало б технічним вимогам Тендерної документаці. Наявність у виробника усіх необхідних документів і сертифікатів є ознокою його компетентності, дисциплінованості, що опосередковано впливає на якість виробленої ним продукції і збільшує вірогідність відповідності обладнання інтересам замовника. Замовник у своїй роботі керується принципами захисту довкілля і намагається зменшувати негативний вплив на навколишнє середовище. Аналогічні вимоги ми висуваємо і і до виробників обладнання. Оскільки товар, який закуповуватиметься за першим лотом є імпортним, ми вимагаємо сертифікат ISO 14001 , який підтверджує, що виробник обладнання, яке пропонується для участі в тендері, також керується у своії роботі принципами захисту довкілля і дає гарантію, що виробництво обладнання не завдає шкоди навколишньому середовищу. Враховуючи вищенаведене, навність у виробника обладнання, що пропонується для участі в тендері, сертифікатів ISO 14001 є обов'язковою вимогою. При оцінці запропонованих пропозицій учасників, замовником будуть розглядатися всі надані документи, які можуть бути аналогічні за своїм змістом.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: код ДК 021:2015-42131230-7 Засувки
Опис предмету закупівлі:
Засувки з прогумованим клином і зворотні клапани
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 650 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 250,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 червня 2019 15:27
Закінчення: 11 червня 2019 15:54
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

51 шт
Засувки з прогумованим клином і зворотні клапани ( код ДК 021:2015-42131230-7 Засувки )
ДК 021:2015: 42131230-7 — Засувки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76011, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Ботанічна,2
Дата доставки: 30 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2019 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інтерекст LTD" 399 657,00
UAH з ПДВ
399 657,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ЕТНА 452 486,22
UAH з ПДВ
452 486,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ МЕТАЛСТІЛ" 550 000,00
UAH з ПДВ
550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2019 15:00
Електронний підпис
07 червня 2019 15:00
Цінова_пропозиція.pdf
07 червня 2019 15:00
Технічна документація.pdf
07 червня 2019 15:00
Тендерна документація.pdf
07 червня 2019 15:00
Документи Інтерекст.rar
07 червня 2019 15:00
антикорупция, №22,23.pdf
07 червня 2019 15:00
Документи Інтерекст.rar

Публічні документи

19 червня 2019 13:18
Dovidka_19169347410730271132.pdf.p7s
19 червня 2019 13:18
Dovidka_19169347410730271132.pdf
19 червня 2019 13:18
Довідка корупція.PDF
19 червня 2019 13:18
Довідка ДФС.PDF
07 червня 2019 17:19
Проект договору.PDF
07 червня 2019 17:19
! Копія Статуту.PDF
07 червня 2019 17:19
! Інформація по ст. 17.PDF
07 червня 2019 17:19
! Згода з Додатком 3,4.PDF
07 червня 2019 17:19
! Довідка щодо санкцій.PDF
07 червня 2019 17:19
! Витяг ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інтерекст LTD"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ЕТНА

ТОВ "КОМПАНІЯ МЕТАЛСТІЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інтерекст LTD"
#23708824
Відхилено 399 657,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 14:01
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ЕТНА
#41305388
Переможець 452 486,22
UAH з ПДВ
14 червня 2019 14:17

Документи

14 червня 2019 13:57
Електронний підпис

Документи

14 червня 2019 14:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2019 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ЕТНА
#41305388
452 486,22
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 червня 2019 14:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:23
Звіт по Договору 89.pdf укладений
30 грудня 2020 10:23
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 09:32
Додаткова угода №1 до Дог 89.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 09:31
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 16:35
Договір лот 1.pdf укладений
01 липня 2019 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 статті 36 Закону "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 344 303,70
UAH (в тому числі ПДВ 57 383,95 UAH)