Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021: 2015 - 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (засувки, зворотні клапани та вантузи)
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2019-05-23-000946-c ● 9055c61191bc49d589e355d34a69af1e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Івано-Франківськводоекотехпром" |
Код ЄДРПОУ: | 32360815 |
Вебсайт: | http://www.vodokanal.if.ua |
Місцезнаходження: | 76011, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Ботанічна, 2 |
Контактна особа: |
Даниловський Вадим Леонідович 380503731867 vadim.danilovskiy@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 травня 2019 14:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2019 13:00 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
засувки, зворотні клапани та вантузи (код ДК 021:2015 - 42130000-9)
Тендерна документація
23 травня 2019 14:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2019 14:18 |
ТД_засувки.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 27 травня 2019 12:56
Дата відповіді: 28 травня 2019 13:41
Доброго дня! По лоту 1 вимагається надання Сертифікату системи екологічного менеджменту ISO 14001. ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагає підтвердження заходів із захисту довкілля. Просимо врахувати рішення АМКУ про те, що вимога надання Сертифікату ISO 14001 є дискримінаційною та надати учасникам право подати інші документи, що підтвердять відповідність екологічному законодавству країни виробника (рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012, рішення № 6122-р/пк-пз в ід 17.05.2019)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умови проведення процедури закупівлі, які розроблені замовником керуючись нормами ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", не містять жодної вимоги, яка б звужувала коло осіб, що мають право взяти участь у закупівлі. Замовнику, як найбільш зацікавленій особі у найвигідніших для нього умовах закупівлі та у отриманні найкращого предмету закупівлі з усіх запропонованих, надано право на власний розсуд самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмету закупівлі і до учасників, в тому числі з можливістю посилання на будь-які з існуючих міжнародних стандартів, адже мова йде про закупівлю імпортної продукції. Обладнання, що є предметом закупівлі, не є специфічним та представлено в Україні в достатньо широкому асортименті. Кожний потенційний учасник має можливість пропонувати обладнання будь-якого виробника, яке відповідало б технічним вимогам Тендерної документаці. Наявність у виробника усіх необхідних документів і сертифікатів є ознокою його компетентності, дисциплінованості, що опосередковано впливає на якість виробленої ним продукції і збільшує вірогідність відповідності обладнання інтересам замовника. Замовник у своїй роботі керується принципами захисту довкілля і намагається зменшувати негативний вплив на навколишнє середовище. Аналогічні вимоги ми висуваємо і і до виробників обладнання. Оскільки товар, який закуповуватиметься за першим лотом є імпортним, ми вимагаємо сертифікат ISO 14001 , який підтверджує, що виробник обладнання, яке пропонується для участі в тендері, також керується у своії роботі принципами захисту довкілля і дає гарантію, що виробництво обладнання не завдає шкоди навколишньому середовищу. Враховуючи вищенаведене, навність у виробника обладнання, що пропонується для участі в тендері, сертифікатів ISO 14001 є обов'язковою вимогою. При оцінці запропонованих пропозицій учасників, замовником будуть розглядатися всі надані документи, які можуть бути аналогічні за своїм змістом.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | код ДК 021:2015-42131230-7 Засувки |
Опис предмету закупівлі: |
Засувки з прогумованим клином і зворотні клапани
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 650 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 250,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
51 шт
Засувки з прогумованим клином і зворотні клапани ( код ДК 021:2015-42131230-7 Засувки )
ДК 021:2015: 42131230-7 — Засувки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76011, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Ботанічна,2
Дата доставки:
30 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2019 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Інтерекст LTD" |
399 657,00
UAH з ПДВ
|
399 657,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ЕТНА |
452 486,22
UAH з ПДВ
|
452 486,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ МЕТАЛСТІЛ" |
550 000,00
UAH з ПДВ
|
550 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Інтерекст LTD" #23708824 |
Відхилено |
399 657,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2019 14:01
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ЕТНА #41305388 |
Переможець |
452 486,22
UAH з ПДВ
|
14 червня 2019 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 10:23
|
Звіт по Договору 89.pdf | укладений |
30 грудня 2020 10:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 09:32
|
Додаткова угода №1 до Дог 89.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2019 09:31
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2019 16:35
|
Договір лот 1.pdf | укладений |
01 липня 2019 16:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 статті 36 Закону "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 89 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |