Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
66 000,00 UAH
UA-2019-05-23-000459-c 7b67defd8387423cbee1ee2979cde8c6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гросу-Степаненко Олеся Михайлівна

380474120072 lesia.grosu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шполянська центральна районна лікарня імені братів М.С. і О.С. Коломійченків
Код ЄДРПОУ: 02005496
Місцезнаходження: 20603, Україна , Черкаська обл., Шпола, Миколи Амосова, 10
Контактна особа: Гросу-Степаненко Олеся Михайлівна
380474120072
lesia.grosu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 11:29
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2019 00:00
Очікувана вартість: 66 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


БФП ( принтер, сканер, ксерокс в одному)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штуки
30230000-0 Комп'ютерне обладнання БФП ( принтер, сканер, ксерокс в одному)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2019  —  30 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 травня 2019 08:02
Дата відповіді: 24 травня 2019 11:43
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь: 1. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім, наведеним у додатку № 4 до оголошення про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель, вимогам та характеристикам. Також, у додатку № 4 до оголошення про проведення допорогової закупівлі немає жодних посилань на торгову марку та модель щодо предмета закупівлі.
2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах допорогових закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 травня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 63 684,00
UAH з ПДВ
63 684,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2019 13:56
0002.jpg
29 травня 2019 13:56
0001.jpg
29 травня 2019 13:56
Гарантійний лист.pdf
29 травня 2019 13:56
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
29 травня 2019 13:56
Гарантійний лист 2.pdf
29 травня 2019 13:56
Анал. дог..pdf
29 травня 2019 13:56
Довідка без печатки.pdf
29 травня 2019 13:56
Установчі доки підп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2362405212
Переможець 63 684,00
UAH з ПДВ
31 травня 2019 08:51

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2019 08:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2362405212
63 684,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 серпня 2019 12:39
Договір поставки прінтерів.pdf укладений
05 червня 2019 11:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 63 684,00
UAH