Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сигнальні петарди
Очікувана вартість
432 832,92 UAH
UA-2019-05-23-000281-b ● 0070b3654e324731876028539961f291
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Відділ матеріально технічного забезпечення +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 травня 2019 12:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 11 червня 2019 13:36 |
Очікувана вартість: | 432 832,92 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 320,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24610000-3: Готові вибухові речовини
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.318, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Петарди сигнальні залізничні – 1 615 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Вид предмета закупівлі: Товари. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути
Згорнути
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Петарди сигнальні залізничні – 1 615 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Вид предмета закупівлі: Товари. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1615 шт
Петарди сигнальні залізничні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24610000-3 — Готові вибухові речовини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2019 12:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2019 12:47 |
ТД_251-19_Сигнальні петарди.doc | |
23 травня 2019 12:47 |
Оголошення_.doc | |
23 травня 2019 12:47 |
договір остаточна редакція.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2019 13:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕР ТРЕЙДІНГ ГРУП" |
432 794,16
UAH з ПДВ
|
432 794,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСІ ГРУП" |
432 832,92
UAH з ПДВ
|
432 832,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
18 червня 2019 17:08
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі