Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легковий автомобіль
Очікувана вартість
551 000,00 UAH
UA-2019-05-23-000247-a 8a419deec5f2486e97250731ad8a9b5f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Русалімова

+380508128120 tavrichanska_sr@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тавричанська сільська рада Каховського району Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 26519001
Місцезнаходження: 74862, Україна , Херсонська обл., Каховський р-н, с. Тавричанка, вул. Леніна, 26
Контактна особа: Наталія Русалімова
+380508128120
tavrichanska_sr@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 09:38
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 11:39
Очікувана вартість: 551 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 510,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Легковий автомобіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74862, Україна, Херсонська область, с. Тавричанка, Каховський р-н, вул. Соборна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2019 09:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 09:38
ТД_легковий автомобіль.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-12-000041 ● 1bc4d9c293d949cab442ce6961fa779a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 червня 2019 10:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.06.2019 № 154

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-05-23-000247-a.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-13 16:56:41

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі легкового автомобіля, що проводить Тавричанська сільська рада Каховського району Херсонської області (далі – Замовник) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:

1) Поясніть чому в тендерній документації не зазначено посаду однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками?
2) Поясніть чому тендерна документація Замовника містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним?
3) Поясніть чому тендерним комітетом Замовника визначено переможцем процедури відкритих торгів ТОВ «Центр Херсон», оскільки в тендерній пропозиції ТОВ «Центр Херсон» відсутнє належне завіряння файлу «Дилерський договір Рено.pdf» відповідно до вимог тендерної документації?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-14 17:43:33

Надання пояснень по закупівлі ID: UA-2019-05-23-000247-a

Ознайомившись з запитом Південного офісу Держаудитслужби надаємо пояснення на поставлені запитання в прикріпленому файлі.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-06-14 19:07:42

Надання пояснень по закупівлі ID: UA-2019-05-23-000247-a

Ознайомившись з запитом Південного офісу Держаудитслужби надаємо пояснення на поставлені запитання в прикріпленому файлі.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-06-18 08:59:17

ВІдповідь на запит

Тендерний комітет Тавричанської сільської ради Каховського району Херсонської області уважно ознайомившись з запитом Південного офісу Держаудитслужби надаємо пояснення на поставлені запитання:
Щодо першого питання:
У Тендерній документації, у відповідності до вимог Закону України «Про державні закупівлі» зазначена посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками, а саме у Розділі 1 «Загальні положення»
2.3 посадова особа замовника,
уповноважена
здійснювати зв'язок з учасниками Гречка Юрій Анатолійович, голова тендерного комітету, вул. Соборна, 26, с. Тавричанка, Каховський район, Херсонська область, 74862, телефон (0989338977; 0664640511)
Згідно п.33 Ст. 1. «Визначення основних термінів» Закону України «Про публічні закупівлі»
33) уповноважена особа (особи) - службова, посадова та інша фізична особа замовника, визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення або трудового договору (контракту).
На підставі викладеного, повідомляємо що відсутні порушення чинного законодавства про повноту та достовірність інформації щодо посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками.

Щодо другого питання:
Тендерна документація Замовника не містить вимогу до Переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до вимог, викладених у Розділі ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається відповідно до вимог Додатку 3 тендерної документації, в якому нами зазначено, що «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
На ряду з цим, прописаний чіткий перелік документів, який Переможцю необхідно надати. Цей перелік не включає тих документів, що у є відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
«5.2. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, а саме:
1. Довідку у довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
2. Оригінал або нотаріально посвідчену копію документу, виданого органами МВС (Національної поліції) про те, що службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, фізичну особу, яка є учасником, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, дійсного станом на дату не більше двотижневої давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій або більш пізнішої дати.
3. Оригінал або нотаріально завірену копію документу державного податкового органу/його територіального відділення про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), дійсного станом на дату розкриття тендерних пропозицій або більш пізнішу».

Щодо третього питання:
Тендерним комітетом Замовника визначено переможцем процедури відкритих торгів ТОВ «Центр Херсон», оскільки тендерна пропозиція учасника в повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
В інструкції з підготовки тендерних пропозицій (стор.9) нами як Замовником торгів було зазначено, що
1. У разі надання оригіналу та/або нотаріально посвідченої копії документа замість нотаріально посвідченої копії та/або копії документа, що вимагались замовником, будуть вважатись належним чином виконаною вимогою щодо надання нотаріально посвідченої копії та/або копії документа.
2. Сторінки тендерної пропозиції, які є оригіналами, що видані Учаснику іншими установами, організаціями, підприємствами або посвідчені нотаріально, не потребують власноручного підпису уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі та відбитку печатки* учасника.

В тендерній пропозиції ТОВ «Центр Херсон» файл «Дилерський договір Рено» по-перше, є сканкопією ОРИГІНАЛУ, по-друге, тендерною документацією даний документ не вимагався, а був наданий Учасником на підтвердження інформації, викладеної у «Гарантійному листі про наявність прав з продажу автомобілів».

Замовником не заперечується надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів про досвід учасника та його технічні можливості щодо постачання предмета закупівлі.


Голова тендерного комітету
Тавричанської сільської ради Юрій Гречка

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-21 09:30:00

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі легкового автомобіля, що проводить Тавричанська сільська рада Каховського району Херсонської області (далі – Замовник) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:

1) Поясніть, яким чином ТОВ «Центр Херсон» визначено переможцем торгів, тоді як, Замовником в Додатку 4 «Технічні вимоги на закупівлю: ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі (Легковий автомобіль)» Тендерній документації визначено, що технічна характеристика ширина повинна складати не менше 2032 мм, проте ТОВ «Центр Херсон» надано документальне підтвердження, що ширина складає 1804 мм, у файлі «Копія Сертифікату.PDF»?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-24 10:30:09

Надання пояснення

Тендерний комітет Тавричанської сільської ради Каховського району Херсонської області уважно ознайомившись з запитом Південного офісу Держаудитслужби «про надання пояснень з питання» від 21.06.2019р.:
Тендерним комітетом Тавричанської сільської ради Каховського району Херсонської області визначено переможцем процедури відкритих торгів по закупівлі ID: UA-2019-05-23-000247-a ТОВ «Центр Херсон», оскільки тендерна пропозиція учасника в повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації Замовника
В тендерній документації нами зазначено, що ширина транспортного засобу повинна складати не менше 2032 мм.
Підставами внесення до ТД визначення НЕ МЕНШЕ 2032 мм було прагнення надати учасникам торгів рівних конкурентних прав на представлення транспортних різних марок, що перевищують по ширині 2032 мм..
Готуючись до закупівлі та аналізуючи інформацію про різні транспортні засоби, ми відмітили, що найчастіше ширину автомобіля зазначають з врахуванням зовнішніх дзеркал заднього огляду.
Тому в документації було прописано ширину автомобіля з врахуванням зовнішніх дзеркал заднього огляду. Не будучи фаховими спеціалістами ми не знали, що принципово вказувати обидва варіанти.
Згідно Додатку 4;у файлі «Додатки 1,4,5» ТОВ «Центр Херсон» надало довідку про відповідність технічним вимогам де зазначено ширина не менше 2032 мм – підтверджено
У файлі «Керівництво Duster» на сторінці 266 зазначено що ширина становить 2,052м.(2052мм).
На офіційному сайті Renault.ua за посиланням https://www.renault.ua/vehicles/suv/all-new-duster/dimensions.html зазначено наступне:
Загальна ширина без/із зовнішніми дзеркалами заднього огляду 1804/2052.
На основні технічні характеристики транспортного засобу двозначність погляду на ширину автомобіля жодним чином не впливало.
На підставі викладеного, вважаємо, що тендерна пропозиція учасника відкритих торгів ТОВ «ЦЕНТР ХЕРСОН» повністю відповідає вимогам тендерній документації Тавричанської сільської ради Каховського району Херсонської області.
Голова тендерного комітету
Тавричанської сільської ради Юрій Гречка

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет Тавричанської сільської ради повідомляє про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку шляхом розірвання Договору закупівлі. Підтвердженням є файл "додаткова угода_2.pdf" прикріплено.

2019-06-27 13:21:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Центр Херсон" 550 800,00
UAH з ПДВ
550 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Фаворит Авто Вінниця 550 980,00
UAH з ПДВ
550 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2019 12:07
Електронний підпис
14 червня 2019 12:04
Документи Переможця.PDF
07 червня 2019 18:32
Електронний підпис
07 червня 2019 18:25
Керівництво Duster.pdf
07 червня 2019 18:25
дозвіл МВД.pdf
07 червня 2019 18:25
Duster_brochure.pdf
07 червня 2019 18:25
Виписка ЦХ.PDF
07 червня 2019 18:25
Копія Статуту.PDF
07 червня 2019 18:25
Копія Сертифікату.PDF
07 червня 2019 18:25
Копія Опису.PDF
07 червня 2019 18:25
Додаток 3.PDF
07 червня 2019 18:25
Додатки 2,7.PDF
07 червня 2019 18:25
Додатки 1,4,5.PDF

Публічні документи

07 червня 2019 17:12
Устан док-ти тендер.pdf
07 червня 2019 17:12
Тендерна пропозиція.PDF
07 червня 2019 17:12
Статут новий.PDF
07 червня 2019 17:12
Проект договору.PDF
07 червня 2019 17:12
Листи.PDF
07 червня 2019 17:12
Довідки.PDF
07 червня 2019 17:12
Дилерский договір.pdf
07 червня 2019 17:12
ВІдгуки з договорами.pdf
07 червня 2019 17:12
Витяг 04.02.2019.PDF
07 червня 2019 17:12
New_Duster_brochure 2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Центр Херсон"

ТОВ Фаворит Авто Вінниця

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Центр Херсон"
#38967639
Переможець 550 800,00
UAH з ПДВ
11 червня 2019 15:24

Документи

11 червня 2019 15:24
Електронний підпис
11 червня 2019 15:17
img20190611_14561383.pdf
11 червня 2019 15:17
img20190611_14580099.pdf
11 червня 2019 15:17
img20190611_14594924.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2019 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Центр Херсон"
#38967639
550 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2019 15:24
Електронний підпис
11 червня 2019 15:17
img20190611_14561383.pdf
11 червня 2019 15:17
img20190611_14580099.pdf
11 червня 2019 15:17
img20190611_14594924.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 12:49
додаткова угода_2.PDF укладений
27 червня 2019 12:47
Додаткова угода 2.pdf укладений
27 червня 2019 12:41
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 14:06
додаткова угода.pdf укладений
26 червня 2019 14:04
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 13:55
договір авто.pdf укладений
26 червня 2019 13:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін