Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі (ІІІ, ІV поверхів) за адресою: вул. Б. Грінченка, 1 м. Київ
Очікувана вартість
10 988 806,00 UAH
UA-2019-05-23-000026-a 41c49edb5d1c40a786567ee47fcdce0e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фомінова Олена Вікторівна

+380445288419 uvets@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Код ЄДРПОУ: 39924774
Вебсайт: http://consumer.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., місто Київ, Бориса Грінченка 1
Контактна особа: Фомінова Олена Вікторівна
+380445288419
uvets@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2019 08:25
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2019 11:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 11:12
Очікувана вартість: 10 988 806,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 988,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 54944 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі (ІІІ, ІV поверхів) за адресою: вул. Б. Грінченка, 1 м. Київ (Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Оплата виконаних робіт проводиться на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідок форми КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Замовника та Підрядника. Акти виконаних робіт готує Підрядник і передає для підписання уповноваженому представнику Замовника щомісячно не пізніше 25 числа. Уповноважений представник Замовника протягом трьох днів перевіряє виконану роботу і підписує їх в частині фактично виконаних обсягів робіт. Замовник зобов’язується протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту підписання Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державного казначейства України. 4.2. У разі виявлення невідповідності робіт, пред'явлених до оплати, встановленим вимогам, завищення їх обсягів або неправильного застосування кошторисних норм, поточних цін, розцінок та інших помилок, що вплинули на ціну виконаних робіт, а також відсутності виконавчих документів, передбачених ДБН А.3.1-5:2016, Замовник повертає Підряднику документи на доопрацювання. 4.3. Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів Замовника з його поточного рахунку на поточний рахунок Підрядника, що визначений в розділі 13 цього Договору та за наявності відповідного бюджетного призначення. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2019 08:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 08:26
Договір підряду додаток 4.pdf
23 травня 2019 08:26
кап ремонт.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" 10 920 000,00
UAH з ПДВ
10 836 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сіті Буд" 10 950 734,00
UAH з ПДВ
10 846 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 червня 2019 09:50
Електронний підпис
08 червня 2019 09:49
Довідка ДПІ.pdf
08 червня 2019 09:17
Електронний підпис
07 червня 2019 20:31
4. Банківська гарантія.rar
07 червня 2019 20:31
3. Інші документи.rar

Публічні документи

07 червня 2019 19:53
Інші документи.rar
07 червня 2019 19:53
Технічні вимоги.rar
07 червня 2019 19:52
тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сіті Буд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"
#38831585
Переможець 10 836 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 16:48

Документи

12 червня 2019 16:47
Електронний підпис
12 червня 2019 16:45
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"
#38831585
10 836 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2019 16:47
Електронний підпис
12 червня 2019 16:45
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2020 15:39
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 17:49
додатковий договий 6 від 31_03.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 17:48
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 23:58
organized (1).pdf зміни до договору
01 квітня 2020 23:55
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 13:56
Додатковий договір 5.pdf зміни до договору
04 лютого 2020 13:28
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 17:04
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
23 січня 2020 16:59
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 13:34
Додатковий договір 3.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:32
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 16:49
1_07_ДД 2.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 16:45
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 16:39
Додатковий договір від 01_10_19.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 14:45
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 11:20
договір про закупівлю укладений
01 липня 2019 11:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін у додаток № 2 до договору
Номер договору про закупівлю: 1/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та вимог договору підряду
Номер договору про закупівлю: 1/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 1/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1/07
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості
Номер договору про закупівлю: 1/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2019 — 01 квітня 2020
Сума оплати за договором: 10 836 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 806 000,00 UAH)