Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Детектори та аналізатори за кодом ДК 021:2015: 38430000-8 (Спектрофотометр та cпектрофлюориметр)
Очікувана вартість
715 720,00 UAH
UA-2019-05-22-002623-a d43c328f4dc04bf4b2b8caa0181360d3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іваночко

+380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський національний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02070987
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1
Контактна особа: Ірина Іваночко
+380322394261
iryna_ivanochko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 18:19
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 20:00
Початок аукціону: 07 червня 2019 15:50
Очікувана вартість: 715 720,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 578,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Детектори та аналізатори за кодом ДК 021:2015: 38430000-8 (Спектрофотометр)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, місто Львів, вул. Університетська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
1 комплект
Детектори та аналізатори за кодом ДК 021:2015: 38430000-8 (Спектрофлюориметр)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, місто Львів, вул. Університетська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 10 банківських днів з дати підписання належним чином оформлених Актів приймання-передачі Товару чи накладної. Розрахунок за поставлені Товари здійснюється у відповідності до ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки надходжень бюджетних коштів розрахунок за поставлені товари здійснюється протягом 10 робочих днів з дати їх отримання Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2019 18:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 18:19
ТД_ Детектори та аналізатори_2019_повторно.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінація учасників
Дата подання: 23 травня 2019 09:30
Дата відповіді: 26 травня 2019 20:52
Доброго дня, в Додатку 2, у закупівлі №2 (Комплект cпектрофлюориметра Shimadzu RF-6000 або аналог) пункті №10 вказано наступні вимоги до ПК - "Windows 7 Professional" Дана вимога є дискримінаційною оскільки Windows 7 офіційно знятий з продаж близько 5 років тому, в 2020р. (тобто чере ОДИН рік) взагалі буде зупинено підтримку даного програмного забезпечення. Жоден виробник аналогічного обладнання не зможе поставити ліцензійну систему Windows 7 до свого приладу. Тому вимагаємо внести зміну в тендерну документацію вказавши в даному пункті - операційна система Windows Professional
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Відповідно до вимог Тендерної документації, зокрема до технічних вимог, зазначені вимоги до ПК - Windows 7 Professional. Вказана вимога не є жодним чином дискримінаційною, і не обмежую права учасників.
Учасники можуть запропонувати ПК - Windows 7 Professional або новіший, кращий варіант, що відповідає нормам чинного законодавства про закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Хімтест Україна+" 712 500,00
UAH з ПДВ
712 500,00
UAH з ПДВ
Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХКОМЕНЕРГО" 714 600,00
UAH з ПДВ
714 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2019 17:05
Договір.pdf
21 червня 2019 11:00
МВС.pdf
21 червня 2019 11:00
ДФС.pdf
05 червня 2019 15:00
Електронний підпис
05 червня 2019 14:54
32) Витяг ПДВ.pdf
05 червня 2019 14:54
31) Витяг з ЄДР.pdf
05 червня 2019 14:54
30) Виписка з ЄДР.pdf
05 червня 2019 14:54
17) ІПН посадової особи.pdf
05 червня 2019 14:54
15) Cтатут.pdf

Публічні документи

04 червня 2019 13:56
9 Статут ТКЕ.pdf
04 червня 2019 13:56
4.2 Протокол №3.pdf
04 червня 2019 13:56
4.1 Протокол №1.pdf
04 червня 2019 13:56
2 Довідка по ст. 17.pdf
04 червня 2019 13:56
11 Довідка про рахунок.pdf
04 червня 2019 13:56
10. Витяг ПДВ.pdf
04 червня 2019 13:56
1 Тендер пропоз.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Хімтест Україна+"

товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХКОМЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Хімтест Україна+"
#38158923
Переможець 712 500,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 16:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2019 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Хімтест Україна+"
#38158923
712 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2020 20:35
Електронний підпис укладений
04 липня 2019 18:08
Договір_детектори_03.07.19.pdf укладений
04 липня 2019 18:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 712 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 118 750,00 UAH)